Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לא מזמן אופל קורסה 98 1.4.

מד החום בנסיעה בכביש מהיר מראה 90 מעלות ולפעמים טיפה פחות.

כשנכנסים עם הרכב לתוך העיר או בפקק תנועה, מד החום עולה לחצי ויותר.

מה הטמפ' התקינה שצריכה להיות?

כל הסקאלה של מד החום היא בין טיפה מ90 מעלות ועד לקצת יותר מ100 מעלות.

התופעה לא קוראת כאשר נוסעים עם מזגן, כאשר הרכב מתחמם אני מפעיל מזגן והטמפ' יורדת.

 

תודה מראש למי שיכול לעזור.

פורסם

המנוע מתקרר ברגע שאתה מפעיל מזגן מכיוון שהמאוררר נכנס לפעולה מתי שאתה מפעיל מזגן.

בדוק יוניט חום, פיוז מאוורר.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

כדאי לא לקחת סיכונים בסוג כזה של תקלות כדי לא לגרום לנזקים נוספים וחמורים למנוע.

הייתי ממליץ לך להיכנס למוסך ושם לבדוק בעזרת שעון חום חיצוני האם טמפ' הרכב נורמלית ושיש התאמה בין מה שמראה השעון לטמפ' בפועל.

כמו כן, צריך לבדוק כמה מהירויות יש ברכבך למאוורר הרדיאטור.

יש רכבים בהם יש שתי מהירויות אחת ללא מזגן והשנייה כאשר מופעל המזגן ואם כתבת, שכאשר מופעל מזגן הרכב מתקרר מעט יתכן מצב בו יש שתי מהירויות של מאוורר הרדיאטור אבל במהירות ה-1 המאוורר אינו נכנס לעבודה.

כמובן יתכנו תקלות נוספות כמו רדיאטור סתום /איבוד נוזל קירור בגלל נזילה או תקלה אחרת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...