Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זאת אומרת גימור וכיול כללי של הרכב ?

 

אתה יכול לפרטי ספציפית יותר, מלבד המנוע שהוא בטח ובטח שונה.

פורסם

המנוע 1600 של שניהם זהה .

אולי ישנם שינויים בכיול המנוע מבחינת ביצועים , מה שלא כ"כ נראה לי .

לדעתי הגיר שם שונה , ה XSI יותר ספורטיבי ועם יחסי הערבה קצת שונים .

 

הכיול של הבולמים - קשיחות יותר גבוהה ב XSI לעומת XS .

האבזור - המושבים , סאן רוף , ג'נטים , כנפוני פלסטיק על הכנפיים , טמבונים .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
המנוע 1600 של שניהם זהה .

אולי ישנם שינויים בכיול המנוע מבחינת ביצועים , מה שלא כ"כ נראה לי .

 

המנוע הוא אותו מנוע בשני הדגמים, אבל ניהול שונה מאפשר להוציא כ-15 כ"ס יותר ב-XSI (105 כ"ס ב-XSI במקום 88 כ"ס ב-XS).

לגבי כל השאר אני לא בטוח. אני יכול לומר מהיכרות קרובה שה-XS אוטומט מתנהגת ויושבת נהדר על הכביש, והחיסרון העיקרי שלה היא תיבת ההילוכים שבה רק שלושה יחסי העברה.

פורסם

לא מדויק

יש שני קודי מנוע ל1600 וההבדל הוא גם בראש מנוע בוכנות וביחס דחיסה ולא רק בניהול מנוע עצמו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בשאלתי התכוונתי לדגם ידני xs 1400 ול xsi 1600

 

מהשנים 95-96, האם לשתיהן שילדה דומה,

 

והשינויים רק באיבזור ובגיר לצורך יחסי העברה קצרים יותר ?

 

ואגב כמה כ"ס יש לדגם xs הנ"ל

פורסם
בשאלתי התכוונתי לדגם ידני xs 1400 ול xsi 1600

 

מהשנים 95-96, האם לשתיהן שילדה דומה,

 

והשינויים רק באיבזור ובגיר לצורך יחסי העברה קצרים יותר ?

 

ואגב כמה כ"ס יש לדגם xs הנ"ל

 

Legendary TU ב1.4 מספק 75 כ"ס ו 11 קג"מ :!:

פורסם

106xsi שונה לחלוטין מ-106xs.

א. ברקסים חזקים הרבה יותר.

ב. יחס העברה קצר יותר

ג. מוטות מיצבים,בולמים,קפיצים מכוילים בצורה ספורטיבית ,פחות זווית גלגול.

ד. xsi פחות נוחה.

ה. מושבים תומכים.

ו. גלגל הגה מעור.

ז. מנוע: עבור 1400 פרט לשוני בהספק : בלוק ברזל ב-xsi לעומת אלומניום בשאר

הדגמים (בלוק חסון יותר). קירור מערכת השמן ע"י קולר.

קאמפט חם יותר וניהול מנוע (חיסרון xsi פחות גמישה בנסיעה יומיומית).

מנוע 1600 : (כל דגמי מנוע זה בלוק המנוע מברזל)xsi 105 כ"ס

כמובן קירור שמן ,קאמשפט והזרקה שונה .

בשאר הדגמים מנוע 90 כ"ס גמיש ונעים.

 

בקיצור xsi אוטו ספורט עם חסרונות נוחות גמישות . xs דגם מפואר נעים ומהנה.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

×
×
  • תוכן חדש...