Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שחברי הפורום עזרו לי להחליט וללכת על גולף (תודה!!) רכשתי לי אחת - גימור GENERATION משנת 2001, מנוע 2.0 ליטר עם תיבה אוטומטית. אחלה אוטו אני מבסוט עד הגג.

 

רק עניין אחד מפריע לי / מסקרן אותי, היא מרגישה כאילו חסר לה הילוך. אני לא מבין גדול במכניקה אבל חוש טכני טוב יש לי והרכב מרגיש שהוא מגיע לרביעי באיזור ה80-90 ומשם רק עולה בסל"ד, ב120 אני ביותר מ4000 סל"ד. למען האמת, לא נשמעים לי מפחידים מדי הנתונים שכתבתי פה - 90 הילוך רביעי, 120 ב4000 סל"ד... לא טירוף, אבל מרגיש כאילו האוטו מת לעלות עוד הילוך, וזה לא קורה... מן הסתם.

 

עכשיו שלא תחשבו, עשיתי בדיקה לפני קניה, המנוע במצב מצויין ולהגיע ל130 ו140 אפשר בלי בעיה עם דחיפה של עוד חצי סנטימטר של הדוושה, אבל זה גרם לי לתהות כי מן הסתם מנוע ב4000 סל"ד עושה רעש בפנים שהייתי מוותר עליו לטובת 3000 סל"ד.

 

מכיוון שאין לי נסיון גדול במנועי 2000 סמ"'ק בכלל ובגולף בפרט, אולי התשובה היא "ככה זה" ואני אקבל אותה.. אבל הייתי רוצה לשמוע את זה ממי שמבין.

 

אודה על עזרתכם השנונה!

פורסם

את האמת אומר לך מבין גדול במכוניות אני לא אבל מה שאני כן יודע שהגולף שלנו (מנוע2.0 שנת 2002אוטומט)הייתה מעבירה להילוך חמישי רק ב120-130ובנסיעה פרועה אפילו ב140

אולי זה קשור אולי לא אבל תנסי למשוך לגיר עוד ולבדוק אם זה מעביר הילוך.

יום טוב רן.

פורסם

תודה רן! באמת אני לא יודע בוודאות להגיד מה קורה באיזור ה130-140 מבחינת ההילוכים אבל כן הייתי רוצה לשייט בהילוך חמישי כבר ב110-120, פשוט כדי לחסוך דלק ורעש.

 

1. האם בכלל יש אפשרות מבחינה טכנית לכוון את האותו למצב שאני רוצה?

2. אם מישהו יכול לתת פרטים מלאים על תיבת ההילוכים האוטומטית של גולף 2000 סמ"ק משנת 2001 זה יהיה אחלה.

 

תודה,

יוגב.

פורסם

אני מופתע לשמוע שיש בגולף האוטומטי 5 הילוכים אני די בטוח שיש 4 בדגם הזה.

בכל מקרה הגולפים נוהגים לעבוד בטורים גבוהים אין לך מה לחשוש מזה

יש לי גם גולף 1.8 ב 120 אני על 3.5 אלף טור אין מה לדאוג זה נורמלי

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

התיבה המותקנת ברכב שלך היא מסוג 01M בעלת 4 מהירויות ויחסי עברה מצויינים ללא מכות.

 

התיבה סובלת בדרך כלל מבעיית התחממות יתר של נוזל ATF (שמן גיר) כתוצאה מכשל בקולר (מחליף חום שתפקידו לקרר את שמן הגיר) בקילומטרא'ז יחסית נמוך בסביבות ,100K מה שגורם בדרך כלל למצב חירום של התיבה ונעילה של התיבה על הילוך 3 ומכאן הדרך קצרה לכשל כללי של התיבה.

 

מה עושים ?

 

1. יש להכנס למוסך מומלץ ולבדוק את כמות השמן ומצב הקולר ואפילו להחליפו בחדש במידה והרכב עשה 100K

 

2. ניתן להתקין קולר חיצוני שפותר את הבעיה של התחממות יתר

 

לשאר השאלות

 

1. לא ניתן להוסיף הילוך חמישי

2. המנוע מטפס לסל"ד תקין

איזה כייף לי :)

פורסם

מי מתעסק בהתקנת הקולרים החיצוניים האלה? כל מוסך מבצע את זה ?

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

כמו שאמרת, פשוט חסר הילוך.

לי הייתה גולף 1.8 אוטומט עם 20 שסתומים והייתה לי את אותה "בעיה" ואפילו יותר רועש משלך.

בגלל שיש רק 4 הילוכים, הרכב מאוד רועש במהירויות הגבוהות בגלל החוסר בהילוך חמישי.

 

אין מה לעשות, תתרגל לרעש :)

פורסם
מי מתעסק בהתקנת הקולרים החיצוניים האלה? כל מוסך מבצע את זה ?

 

1. מוסך רון ברחוב המסגר 31 ת"א

2. ספי מומחה לגירים אוטומטים בפ"ת

3. מוסך אדמונד בחולון

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן כמו שאמר מרקו לתיבה הזאת יש רק ארבע הילוכים

ואני לא שומע מלקוחות בדרך כלל תחושה שחסר הילוך ,כלומר

רעש נסיעה או סלד גבוהה במהירות שיוט .

לכן אני ממליץ לך להכניס את הרכב למוסך שמתמחה ברכבים כאלו

כדי לחבר סורק ולבצע נסיעת מבחן עם בעל מקצוע וכך תדע סופית אם המצב

נורמלי או שאולי יש בעיה ,כי למשל אם התיבה לא עוברת לרביעי זה דבר דחוף ביותר לטיפול .

לדעתי ברוב המוסכים בדיקת איבחון שכזאת לא אמורה לעלות לך כסף .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
1. יש להכנס למוסך מומלץ ולבדוק את כמות השמן ומצב הקולר ואפילו להחליפו בחדש במידה והרכב עשה 100K

 

ברשותכם, מתעלק לשרשור.

האם בגירסא 1.6 אוטומט, אותן המלצות לגבי גיר? האם מדובר באותו גיר כמו לגירסא עם מנוע 2 ליטר?

הוספת קולר חיצוני תהיה הרבה יותר משמעותית מעבודה של מחליף חום קיים שיש בגיר הזה?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
ברשותכם, מתעלק לשרשור.

האם בגירסא 1.6 אוטומט, אותן המלצות לגבי גיר? האם מדובר באותו גיר כמו לגירסא עם מנוע 2 ליטר?

הוספת קולר חיצוני תהיה הרבה יותר משמעותית מעבודה של מחליף חום קיים שיש בגיר הזה?

 

התיבה זהה בשני הדגמים 01M לכן ההמלצות תופסות גם לגבי מנוע 1.6L.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...