Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מביקור ב-VETERAMA גרמניה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

,,,,,,,

pic (160).JPG

pic (161).JPG

pic (162).JPG

pic (163).JPG

pic (164).JPG

pic (165).JPG

pic (166).JPG

pic (167).JPG

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

,,,,,,,,,,

pic (168).JPG

pic (169).JPG

pic (170).JPG

pic (171).JPG

pic (172).JPG

pic (173).JPG

pic (174).JPG

pic (175).JPG

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

זוהי באמת חוויה מדהימה לחובבי האופנועים והמכוניות הקלאסיות.

כמות החלקים שיש שם היא עצומה,המון חלקים משומשים וגם חדשים.

אם אתה יודע בדיוק מה אתה צריך לאופנוע וחשוב לך המקוריות אפשר למצוא שם חלקים מקורים ונדירים וגם להתמקח קצת על המחיר.

פורסם

תגידו הנהג בפורשה השחורה הישנה.

זה לא במקרה יהודה ברקן????? חחחחחחחח

וגם אני הייתי מעוניין ביותר פרטים

כול כמה זמו מתקיים היריד הזה?

כמה בערך עולה טיול כזה וכמה עולה כניסה ליריד?

ואם אני מעוניין לקנות כמה דברים גדולים אני יכול לשלוח בדואר לארץ?

ואם אני מעוניין לקנות משם איזה רכב אספנות מה הפרוצדורה?

זה אפשרי בכלל?

פורסם

אופיר אני רואה את התמונות

ולאט מהר:) נגמרות לי הסולולות

בקוצב לב

אתה רוצה להרוג אותנו ?

השנה זה נפל על כיפור מי יודע איך זה יוצא בשנה הבאה?

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

ולחשוב שפיספסתי ביום, אני נמצא עכשיו בנירנברג בגרמניה לתערוכה אחרת...

אוף רציתי חלקי קוסמטיקה לגולף:x

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
ולחשוב שפיספסתי ביום, אני נמצא עכשיו בנירנברג בגרמניה לתערוכה אחרת...

אוף רציתי חלקי קוסמטיקה לגולף:x

 

אתה לא מבין כמה היה שם חלקים לגולף כולל קוסמטיקה.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
בלי להרוג אותך

אתה יודע שיש לי לב חלש ועוד לראות דלת לאיזטה

חברה מי נרשם לנסיעה בשנה הבאה

אני נרשם לשנה הבאה - חלקים לבמוו !!, אין כמוני שצריך חלקים לבמוו.

אריה - מחכה לך בנתב"ג - קדימה !

מצא משה

פורסם

סיכום ארוע

כיוון שמאוד רציתי להיות השנה בתערוכה בעיירה מנהיים שנפתחת רשמית ב-11 עד ה-12 לאוקטובר אבל בפועל נפתחת ב-10/10 היתה לי בעיה קשה להשיג טיסה זולה לפרנקפורט (שקרובה למנהיים) בתאריכים אלו בעקבות יום כיפור, טיסות אל על וכל הגדולות היו יקרות מאוד והם יצאו בתאריך 10 בשעות הצהריים כך שהייתי מגיע לגרמניה בשעות אחרי הצהריים של 10/10 (כ-4 שעות טיסה)ומפסיד את היום הראשון של האתארגנות כי צריך עוד ללכת למלון,

לבסוף מצאתי טיסה (500 דולר) הלוך ושוב למינכן שרחוקה ממנהיים אבל יוצאת בלילה של 09/10, כלומר הגעתי ב-10/10 לפנות בוקר, כך היה לי זמן לקחת רכבת או יותר נכון 2 רכבות ישירות למנהיים (76 יורו) בנסיעה של כ-3 וחצי שעות,

הגעתי למנהיים ולקחתי מונית עד למלון שבמרכז העיר (7.5 יורו) והסתבר שההזמנה על סך 47 יורו ללילה שעשיתי באינטרנט לא אושרה, נאלצתי לשלם 56 יורו ללילה על הרשמה שלא דרך האינטרנט ועשיתי צ'ק אין וישר עפתי לכיוון התערוכה, מונית רצתה ממני 50 יורו עד לתערוכה לכן העדפתי רכבת ערונית ב-2.10 יורו שעוצרת כ-300 מטר מהתערוכה,

הגעתי בסביבות 12 לתערוכה שחלק מהדוכנים היו מוכנים וחלק עוד לא סיימו לבנות את הדוכנים, אחרי התהלכות מהירה בין הדוכנים עם מעט אורחים הספקתי די יפה לעבור על הרבה דוכנים בלי למצוא חלקים של פורד, כי התעכבתי עם צילומים, לבסוף למצאתי דוכן של פורד ותוך כדי נשימה אני אומר לעצמי סוף סוף דוכן פורד אני קולט זוג פנסים אחוריים חדשים באריזה לקפרי שלי שהם נחשבים לנדירים ביותר בנוסף לעוד כמה חלקים, פתאום אני קולט בחור שהגיע כשתי שניות לפני ואמר למוכר שהוא מתכוון לקחת את כל מה שיש לו לקפרי, הרמתי את הפנס על מנת אולי להשתלט עליו והמוכר אמר לי שהכל כבר מכור לבחור שהגיע לפני בכמה שניות, כהבחור הבין שגם אני רוצה חלקים לקפרי הוא נכנס לאמוק של "חטיפה" של כל חלק של קפרי על מנת שאני לא אקח וזאת עוד לפני שהמוכר אמר לו מחיר של החלקים הוא התכוון לקחת הכל לא חשוב באיזה מחיר,

אני ממש התבעסתי ואמרתי שאני לא מתעכב יותר בצילומים ובחלקים לא של פורדים, והתחלתי לעבור על שאר התערוכה בהליכה מהירה על מנת לתפוס כמה שיותר חלקים,

היום הראשון עבר ולא קניתי כלום כי לא מצאתי,

ביום השני הגעתי מוקדם בסביבות 09:30 והמקום היה ממש עמוס, עברתי על המקומות שלא עברתי ביום הראשון וקניתי כמה דברים שהיו במחיר מציאה חזרתי למלון בשעה 8 בערב גמור מהליכה, הרגליים כואבות והגב הרוס אבל עברתי על כל הדוכנים ממש במהירות כדי לאתר חלקים, את החלקים שהיו יקרים תכננתי להתמקח עליהם ביום השלישי והאחרון,

ביום האחרון שוב הגעתי מוקדם והסתבר שיש בעלי דוכנים שמתחילים להיתקפל, ישר ניכנסתי להליכה מהירה על מנת לאתר את הדוכנים שראיתי אצלם דברים אבל לצערי לא זכרתי את המיקומים (אתם צריכים להבין המקום ענקקקקק) ושלבסוף מצאתי 2 מהדוכנים בעל הדוכן כבר אסף את הסחורה למשאית ולכן הפסדתי, היום האחרון ניסגר יחסית מוקדם ולכן מי שמתכנן ללכת כדאי שישתמש במפה שמקבלים בכניסה עם מספרים של הדוכנים ויסמן איפה הוא ראה כל חלק מסויים על מנת שיוכל לחזור מהר למקום בשעת הצורך.

תכננתי ביומיים שנותרו לי לחזור למינכן לישון בה ולבקר במפעל BMW וישר לחזור לשדה לטיסה שלי שיצאה ב-11 בלילה,

אבל בעקבות הקושי של ההליכה של 3 ימים (חצי טירונות) הרגשתי לא טוב והגוף שלי היה גמור, החלטתי להשאר ביומיים הנותרים במנהיים וטייל מעט בעיר ולחכות לטיסה חזרה הבייתה שיוצאת ממינכן.

הוצאות:

500 דולר טיסה הלוך וחזור = 1750 ש"ח

56 יורו כפול 4 לילות במלון = 1120 ש"ח

76 יורו כפול 2 לנסיעה ברכבת ממינכן למנהיים וחזרה = 760 ש"ח

15 יורו כפול 2 לנסיעה במונית מהתחנת רכבת למלון וחזרה = 150 ש"ח

2.10 יורו כפול 6 לנסיעה ברכבת עירונית לתערוכה וחזרה = 63 ש"ח

סה"כ 3843 ש"ח

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

מצא

לא יכולתי שלא לשים לב לכמויות הגדולות וחדשות של ה"כליות" של הדגם שלך.

 

היו לדוגמא גנטים מגנזיום מקוריים של קפרי שהם מאוד מיוחדים ב- 50 יורו אבל אני לא יכול לקחת אותם כמו חלקי פח ופגושים במחירים טובים.

מראות ניקל שרציתי עלו בסביבות 35 יורו ליחידה, יקר לטעמי,

פנסי ערפל מניקל לא פחות מ-100 יורו,

 

היו מציאות אבל כמו שכתבתי אפשר להשיג יותר זול האיביי או אפילו בארץ.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

ולסיום

pic (176).JPG

pic (177).JPG

pic (178).JPG

pic (179).JPG

pic (180).JPG

pic (181).JPG

pic (182).JPG

pic (183).JPG

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

,,,,,,

pic (184).JPG

pic (185).JPG

pic (186).JPG

pic (187).JPG

pic (188).JPG

pic (189).JPG

pic (190).JPG

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.


×
×
  • תוכן חדש...