Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אחרי טירחות ובדיקות הבנתי שאני מעוניין בשני לייטנינג אודיו.

יש לי באוטו קומפ' מורל דוטק,-140 WRMS

פיונייר 9*6 220WMAX הישן.

ובעוד זמן מהאני מעוניין להביא סאב שאינו ידוע לי עוד איזה אבל אני חושב שאסתפק בפיונייר אחד מהדגמים{שמעתי את ה VCC בקופסה אטומה והוא נשמע יפה מאוד}

 

הלייטנינגים שרציתי זה :

B 400.4 שזה מגבר 4 ערוצים 75 וואט. שרציתי לחבר לפיונייר ולסאב שיהיה בגישור והוא היא מביא 200 לסאב ו 75 לפיונייר

ואת המגבר הזה: B 200.2 חשבתי לחבר לקומפ' כדי שיביא 100 וואט לדוטק שלי.

 

המחיר של ה 400.4 הוא 1300 שח ושל ה 200.2 800 שח.

 

היום הגעתי לחנות והוא אמר לי שאין יותר את ה 400.4 ויש רק את ה 300.4 שזה פחות הספק {4*50 או 2*150}

 

א. מה אתם אומרים על המחירים?? האם שווה לקנות אותם או יש אופציות אחרות בערך בסכומים האלה??? {ד"א הוא הציע לי רוקפורד 301X ב 1500 שח}

ב. האם מבחינת הספקים הכל יעבוד טוב והאם הספק של 150 וואט שאני אהיה מעוניין להביא לסאב זה מספיק.

בכלל, מה אתם חושבים על ההרכב הזה???

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...