Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

שמי הוא אורן נעים מאוד.

אני חדש בפורום,איני מתמצא כ"כ במושגי עולם הרכב אך אשמח לשמוע חוות דעת ואיזושהי המלצה למוסך אמין באיזור השרון.

הרכב הוא מזדה לנטיס 1800 אוטו מודל 98.

לאחרונה התחילו בעיות בטורים כאשר הרכב בעמידה הטורים יורדים כמעט עד ל 0 ואז קופצים בחזרה ל1000

הבעיה מחמירה עוד יותר כאשר מפעילים מזגן..

החלפתי חוטי הצתה בהמלצתו של מוסך מורשה מאזדה אחרי בדיקה אך זה לא עזר.

אני אובד עצות ואשמח לשמוע על איזה שהוא פתרון שיוכל לסייע לי בבעייתי או האם הבעיה מוכרת.

 

 

תודה על העזרה ...

פורסם

בוודאי שהבעיה מוכרת,ערוך חיפוש בנושא מנוע צעדים ובית מצערת יש המון חומר בנושא וגם הרבה שרשורים גם של מאזדה.

כמובן שתיתכן תקלה אחרת אבל לפי תיאורך יש בעיה עם סיבובי מנוע לא יציבים,צריך לאבחן מה בדיוק תקול שם,אולי כדאי להתחיל מניקוי בית מצערת /סעפת יניקה /מנוע צעדים ולראות אם יש שיפור וזאת לפני החלפת חלקים.

אם לא יעזור הניקוי תצטרך לגשת למוסך מתמחה במאזדה לאבחון מעמיק יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בדוק את צינור יניקת האויר מהפילטר למצערת, אם יש עליו סדקים/קרעים יכול להיות מאוד שזו הסיבה.

 

מתי הוחלפו פלאגים?

 

הסל"ד יורד במכה ל 0 או שבהדרגה?

 

זה קורה כל הזמן שהרכב בעמידה, או רק תוך כדי עצירה?

 

בנוסף בדוק את כל צינוריות הוואקום לסדקים/קרעים.

 

יתכן ומדובר ההעיית הצתה.

פורסם

תודה על התגובות.

צינוריות הוואקום לסדקים/קרעים.

- סינית מבחינתי :-).

 

חוטי הצתה הוחלפו לפני שבוע.

פלאגים לפני 3 חודשים.

ברגיל זה על 800 סל"ד בעמידה זה יורד ל 0 בבת אחת וקופץ בחזרה למעלה כל הזמן לא בהדרגה.

פורסם

הבעיה היא ב 100% במפלג, יש לך בריחת ניצוץ בתוכו.

 

אם תפתח מכסה מנוע ותקרב את האוזן למפלג בכל פעם שתהיה קפיצה כזו אתה תשמע ניצוץ בורח.

 

נסה להחליף רוטור במפלג, אם לא עוזר תצטרך להחליף את המפלג, או לנסות לשפץ, החלק שנפרץ בתוך המפלג הוא הסליל הצתה(כוייל)

 

בדוק את מכסה המפלג לסדקים/שחיקה.

פורסם

אני מאמין שיש למנוע שלך חלק שנקרא מנוע צעדים וברגע שהוא מתלכלך הוא גורם לבעיית טורים שעולים ויורדים בעת עצירה ויכול גם לכבות לך את המכונית לרוב אם מנקים אותו זה פותר את הבעיה

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים

קודם כל המון תודה על התגובות..מכיוון שאיני מתמנצא כ"כ בעולם הרכב הלכתי למוסך.

במוסך ביצעו לי את הדברים הבאים:

1. ניקוי בית מצערת

2. ניקוי מנוע צעדים

3. ניקוי EGR

מפלג נבדק ותקין לחלוטין.

 

מבלי לפרק את החלקים ולקחו לי 750 ש"ח.

הבעיה נפתרה ולאחר שבוע חזרה.

הלכתי שוב לאותו מוסך הפעם הם פירקו וניקו יסודי.

הבעיה נפתרה.

וכעבור 9 ימים (אתמול) חזרה שוב.

 

אני אובד עצות..שילמתי הרבה כסף וקיבלתי בעצם כלום.....מה עלי לעשות כדי לפתור את הבעיה המציקה הזאת.

תודה

פורסם
שלום חברים

קודם כל המון תודה על התגובות..מכיוון שאיני מתמנצא כ"כ בעולם הרכב הלכתי למוסך.

במוסך ביצעו לי את הדברים הבאים:

1. ניקוי בית מצערת

2. ניקוי מנוע צעדים

3. ניקוי EGR

מפלג נבדק ותקין לחלוטין.

 

מבלי לפרק את החלקים ולקחו לי 750 ש"ח.

הבעיה נפתרה ולאחר שבוע חזרה.

הלכתי שוב לאותו מוסך הפעם הם פירקו וניקו יסודי.

הבעיה נפתרה.

וכעבור 9 ימים (אתמול) חזרה שוב.

 

אני אובד עצות..שילמתי הרבה כסף וקיבלתי בעצם כלום.....מה עלי לעשות כדי לפתור את הבעיה המציקה הזאת.

תודה

כרגע, מה שנותר לך לעשות לאחר שכבר שילמת כסף למוסך והבעיה חזרה זה רק לחזור לאותו מוסך שיתקנו לך שוב את הבעיה

כי את הכסף כבר שילמת אז הם מחוייבים לסדר לך את התקלה. אם עדיין נימשכת הבעיה לאחר כמה וכמה ביקורים באותו

המוסך מכיוון שאינך מבין במנועים הייתי ממליץ לך לחפש מוסך אחר שיטפל ל ברכב.

פורסם

שמע הייתי לי בעיה דומה לפני שבוע , הייתי עומד ברמזור והטורים היו יורדים כמעט ל 0 ואז קופצים בחזרה .

אבל גם בנסיעה רגילה היית בעיה כשהייתי מאיץ או עוצר המנוע לא ידע לתרגם לחיצות על דוושת הגז כמו שצריך, לכן אני לא יודע אם זו אותה בעיה כמו שלך יש .

בכל מקרה אני החלפתי את החיישן האוויר (לחץ) והבעיה אצלי הסתדרה (לבינתיים :] ).

פורסם

אותה בעיה מיצובישי לאנסר 90 ידנית עם קרבורטור.

רק שלי היה חמור יותר,הטורים היו יורדים(מידי פעם גם חוזרים) באמצע נסיעה(במהירויות שונות החל מ0 ועד ל120) תתאר לך נסיעה במהירות של 100 קמ"ש שבכל רגע יכול להכבות המנוע,לא נעים במיוחד.

ניקוי הקרבורטור עזר וטפו טפו טפו בחודש וחצי האחרון שאחרי הניקוי קרה רק פעם אחת שזה נכבה לי(אחרי שהאוטו עמד 4 יום בלי לנסוע ועבר גשם ראשון שלו בחורף הנוכחי)

אני יודע שאצלך זה לא קרבורטור אלא הזרקת דלק,נסה לבדוק אם כל המערכת הזאת תקינה ואם כן האם היא נקייה תתחיל משם ותראה האם זה יפתור את הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...