Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פגיעה בהולכת רגל.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

אתמול ב11וחצי בלילה פגעתי עם הרכב שלי בהולכת רגל שקפצה לי לתוך הכיכר.

המצב שהיה הוא כזה, אני נוסע בתוך כיכר במהירות של בערך 15-25 קמש מהירות מאוד נמוכה ולפתע הבחנתי בתוך הכיכר ברוכב אופנים מצד שמאל שלי שהוא שתוי ורוכב על האופנים בתוך הכיכר ומתחיל לשחק בכביש בתוך הכיכר עם הכידון ונוסע לפני במטר וחצי לפני והוא משחק עם האופנים בכיכר ימין שמאל ימין שמאל בקיצור מה שקע זה שאני נסעתי בתוך הכיכר לאט והבחנתי ברוכב האופנים משתולל ובצד ימין על המדרכה ראיתי חבורה של 4 נערות בנות 14 וחצי ככה שפתאום משום מקום החליטו לרדת לכביש ואחת מהם רצה לי לכביש תוך שניה קלטתי את האירוע ישר דפקתי ברקס ובו זמנית גם ניכנסתי בה במהירות של 15-25 קמש בזאת שהיא רצה לי לכביש מצד ימין של הכיכר מכיון המדרכה היא קפצה לי לכביש לתוך הכיכר והתכנון שלה כניראה הוא לחצות את הכביש בתהליך שהיא יורדת לתוך הכיכר לא במעבר חציה ועבוד לצד של פנים הכיכר ממש. ישר אחרי שפגעתי מה ישר עצרתי עצירה מוחלטת ירדתי אליה וראיתי אותה מתפרפרת מהלחץ הרמתי לה את הרגלים והיא חזרה להכרה רגילה תוך כמה דקות הגיעו אמבולנסים והרגישה הכל רגיל דיברה איתי ותיקשרה עם כולם עד שהגיעו מדא ומשם פינו אותה לבית החולים היא פצוע במצב קל ! לאחר חצי שעה הגיע כבר בוחן תנועה ובחן את האירוע וקח מדידות ואת כל הפרטים וביקש מימני שאני יתאר לו את המצב בדיוק מה שהלך הוא רשם הכל בתוך הדוח והוא הזמין אותי לחקירה ליום ראשון!

עכשיו השאלה שלי היא כזאת האם מישהו היה מעורב פעם במצב כזה או אחר עם הולכת רגל שקפצה לו לכביש? אני נהג חדש ויש לי רישיון מי יולי 2007 האם אני האשם בתאונה? מה העונש שאני יכול לקבל? מה אתם ממליצים לעשות בכזה מצב?

למישהו יש עורך דין טוב שמתמחה בנושאים כאלה?

 

* הוא לא שלל לי את הרישיון ולא הזמין אותי למשפט מחר בשעה 8 בבוקר הוא ביקש שאני יתיצב לחקירה בתחת המשטרה

בתודה מראש לכל העונים ושבוע טוב

פורסם

עקב עריכת ההודעה שלך עכשיו יהיה יותר קל לענות לך

 

----------------------------------------------------

 

99.9 אחוז מה שיקרה מחר זה ככה: כשאתה תבוא לחקירה בשעה 8 בבוקר ,אתה תספר את כל מה שקרה והקצין ירשום את זה, יכול להיות שהוא יאמין לך ויכול להיות שלא,אבל זה גם לא ממש משנה כי הוא ישלול לך את הרישיון לפחות לחודש במקרה הטוב,ובמציאות כנראה שתשלל למינימום של חודשיים(עבירת תנועה חודש שלילה,פגיעה עם רכבך ברכב אחר או ברכוש חודשיים שלילה,פגיעה באדם שלושה חודשי שלילה) זה מה שקורה בשלילות מנהלתיות של המשטרה....ברגע שתסתיים לך השלילה של המשטרה(אני באמת מאחל לך שלא ישללו לך אבל עקב ניסיונך הדל בכביש ועקב היותך נהג חדש כנראה שזה מה שיקרה) תקבל זימון לבית משפט, שם יהיה דיון בנוגע למקרה הזה,ומכאן זה מתחלק לשתיים:

 

1. אתה תגיע לבית משפט לבד ללא עו"ד שם בוודאות תורשע.

 

2.תשכור את שירותיו של עו"ד לענייני תעבורה,והמטרה שלך פה היא(לא משנה כמה קנס יתנו לך או על תנאי וכו') היא להעביר את הדיון לאחר תקופת נהג חדש. כי גם אם יתנו לך שלילה למס' חודשים במהלך תקופת "נהג חדש" זה ישפיע לרעתך אח"כ.

 

מה שיקרה לאחר הדיון,במידה והעו"ד העביר את זה לאחר תקופת נהג חדש זה מעולה,במידה ולא וקיבלת חודש שלילה או יותר שיכנסו לפועל בזמן שאתה נהג חדש אתה תיהיה חשוף לסנקציות של משרד הרישוי.

 

סנקציות של משרד הרישוי:

נאמר ומחר בשעה 8 תקבל X חודשי שלילה ובבית משפט (עם או בלי עו"ד )תקבל עוד X חודשי שלילה ,במידה ומספר חודשי השלילה שקיבלת במשטרה יחד עם חודשי השלילה שאולי תקבל במשפט(נלך על המקרה הקיצוני ביותר) יהיו מעל 3 חודשי שלילה בסך הכול ,לא יגיע חידוש הרישיון בתום השנתיים של הנהג חדש שלך,זאת אומרת כשתצטרך לחדש את הרישיון של נהג חדש לרישיון הרגיל הפקידה במשרד הרישוי לא תחדש את רישיונך, אתה תוכל לחדש אותו רק אחרי שתעמוד למבחן תיאוריה וטסט חדש.לאחר שתעבור את אלו בהצלחה רישוניך יחודש. ואתה תיהיה נהג חדש לעוד שנתיים (שבהם אם מקרה כזה יקרה שוב אז זה ימשיך וימשיך וימשיך).

 

אני בטוח שהרבה חברי פורום יוכלו להמליץ לך על עו"ד שמתמחה בתיקים מסוגך.

אז נשאיר את זה להם.

פורסם

בוחן התנועה שהגיע למקום וגם הקצין תורן לא שללו לי את הרישיון ובסוף האירוע הם החזירו לי את הרישיון וזימנו אותי ליום ראשון ב8 בבוקר לקצין תנועה במשטרה להמשך חקירה הוא הזמין אותי ואת אלו שהיו איתי ברכב בזמן התאונה. הוא לא זימן אותי למשפט

פורסם

לא כל פגיעה בהולך רגל מסתיימת בשלילת רישיון.

תאר בפשוטת את הפרטים לחוקר ביום ראשון, שרטט אם אתה יכול.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

תעדכן בבקשה מחר מה נסגר אחרי החקירה כאן,על מנת שאפשר יהיה לייעץ לך בצורה טובה יותר. מה שרשום בהודעה הראשונה שלי זה במקרה הכי קיצוני שיכול להיות,בוא נקווה שלא יהיה כך.

 

אם לא שללו לך במקום את הרישיון אז סיכוי גבוה שגם לא יעשו זאת מחר.שיהיה בהצלחה

פורסם

תלוי גם עד כמה הילדה נפגעה. אם היא שוחררה הביתה במצב קל זה לטובתך, אם לא......

 

הייתי מעורב במצב דומה לפני כחודש, למזלי זה הסתיים ללא משטרה כלל. הילדה ברחה מהמקום, כנראה הייתה בשוק. אני ביררתי מי זאת ולמחרת ביקרתי אותה בבית. שתיתי קפה עם ההורים שלה והכל הסתיים בטוב.

 

במקרה שלי היא רצה מעבר לכביש בטיל והתנגשה בי, לא אני פגעתי בה. ההבדל היה יכול להיות של 0.1 שניה והייתי מעיף אותה. לא הצלחתי למנוע ממנה להדפק בי, למרות שנסעתי אולי 10 קמ''ש.

 

אל תגיד שום דבר שיכול להפליל אותך.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

קצין משטרה יכול לשלול רישיון של נהג במידה והוא מעורב בתאונת דרכים עם נפגעים - לתקופה של 60 יום.

במשרד התנועה של התחנה אליה זומנת/ המרחב ייבחנו את המקרה ויחליטו האם להגיש כתב אישום. במידה וכן, אתה תזומן למשפט שם תצטרך להצטייד בעורך דין, כי בת.ד. עם נפגע שהוא הולך רגל, הסיכוי שלך לצאת מזה ללא הרשעה הוא די נמוך.

 

בכל מקרה, בחקירה במשטרה אל תספר הכול, תספר רק מה שהיה, ולמשפט תשאיר את כל ה"משפטי מחץ", כדי שהעורך דין של הנפגעת רגל לא ייקרא את העדות שלך לפני כן ולא יהיה לך איך להפתיע אותו בהמשך ואולי לצאת מזה בזול.

 

שלח לי הודעה פרטית אם אתה רוצה טיפים להמשך.

Xbox12341

פורסם

חודש שלילה - תאונה ללא נפגעים (בהנחה שאתה אשם)

חודשיים שלילה - תאונה עם נפגעים,אפילו אם רק אתה נפגעת בתאונה עצמית (זה מה שקרה לי כשפגשתי עמוד)

שלושה חודשים - תאונה עם הרוגים לא עלינו

אלו נקראות שלילות מינהלתיות,הלוואי שלא תקבל כלום אבל אם תקבל - זה מה שיהיה עד למשפט,מקסימום חודשיים

אם במשפט תקבל יותר,ינכו לך את מה שכבר קיבלת במינהלי

כלומר שלילה 6 חודשים פחות חודשיים שכבר עשית = 4

חודשיים שלילה פחות חודשיים שלילה = 0

 

מקווה שתצא מזה,לא חסרים דפוקים שמסכנים את עצמם ודופקים אותנו בדרך

תתייעץ עם עורך דין טוב לפני השימוע

 

 

בהצלחה!

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
חודש שלילה - תאונה ללא נפגעים (בהנחה שאתה אשם)

חודשיים שלילה - תאונה עם נפגעים,אפילו אם רק אתה נפגעת בתאונה עצמית (זה מה שקרה לי כשפגשתי עמוד)

בתאונה ללא נפגעים לא מערבים בכלל משטרה, ומניסיון מר, כשהייתי מעורב בתאונה עם נפגעים (הייתי ראשון ואידיוט אחד נכנס בי) לא שללו לאף אחד את הרישיון.

 

סתם שאלה, האם הנהג שפגע יכול לתבוע את ההורים של הילדה (בהנחה שהיא מתחת לגיל 18 ) בגין רשלנות או משהו בסגנון?

זה פשוט מרתיח אותי שילדים שלא אכפת להם מכלום, רוצים קצת להריץ צחוקים עם החברה ולרוץ בכביש ואז אנשים כמו פותח השירשור צריכים להתרוצץ, לדאוג ואף להענש בגללם.

פורסם

לפי הסיפור שהוא מספר הוא לא אשם בכלום,

אני לא רואה שום סיבה שהקצין ישלול לו את ה רישיון (כל עוד זה לא היה במעבר חציה,היית שיכור,או נסעת מהר)

הוא לא ישלול לך את הרישיון בגלל שהולכת רגל החליטה לקפץ לה לכביש.

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

ולפתע הבחנתי בתוך הכיכר ברוכב אופנים

שפתאום משום מקום החליטו לרדת לכביש

אני נהג חדש ויש לי רישיון מי יולי 2007

 

יותר מידי "לפתע" בשביל תנועה עירונית בכיכר.

כנראה שחוסר הנסיון שלך שיחק כאן תפקיד חשוב.

 

עדכן מה היה בחקירה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...