Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פגיעה בהולכת רגל.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכים עם BAGIRA, רק שגם לנהגים מנוסים מאוד זה גם יכול לקרות. אפשר לשלוט במהירות והכל, רק לא תמיד ניתן להמנע מהולך רגל שפתאום קופץ מתחת לרכב. אפילו שני הולכי רגל מסוגלים להתנגש אחד בשני :lol:. במקרה הזה אם היו עדים זה יכול לעזור לבחור.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

טוב חברים אתמול התיצבתי אצל קצין התנועה כאן באשדוד והוא חקר אותי שוב, וגם בנוסף חקר את שתי האנשים שהיו איתי ברכב בזמן התאונה.

לאחר שעה וחצי אצל הקצין תנועה הוא הודיע לי שהוא ימליץ לסגור את התיק והוא לא שלל לי את הרישיון והוא הבין לפי החקירה שהוא ערך והמדידות שהוא ביצע בכביש שעה לאחר התאונה שאני לא אשם בתאונה ולא יכלתי למנוע את התאונה הזאת.

הוא אמר לי שגם המהירות שנסעתי היתה בגדר החוק כי בעיר מותר ליסוע לכל היותר 50 קמש אם אין תמרור ואם ניכנסים לכיכר צריך להתאים את המהירות לפי תנאי הדרך!

המהירות שנסעתי בא לפי המדידות היתה כ15 קמ"ש. ובלמתי בדיוק בזמן שראיתי אותה קופצת לכביש אבל זה היה כניראה מאוחר ולא הספקתי לעצור לגמרי.

עוד הוסיף והסביר לי הקצין התנועה והבוחן שזה לא באשמתי כי זה בדיוק אותו מצב כמו שנהג קטר של רכבת נוסע במסילת הרכבת שלו ושכאשר הוא מגיע לצומת שהמסילה עוברת על הכביש ויש מחסום ובמחסום יש אור אדום שמסמן לנהגי הרכבים ולהולכי הרגל שאסור לחצות את המסילה ובכל זאת איזה אידיוט מחליט שהוא כן יסיפיק לעבור את המחסום למרות שיש לו אור אדום והוא יודע שרכבת צריכה לעבור כל רגע ובכל זאת הוא לוקח את החוק לידים שלו ומיסתכן ומחילט לעבור את המסילה ונהג הרכבת כן ראה בין חצי שניה את אותו מפגר שמנסה לחצות את המסילה והנהג מנסה לבלום אבל זה מאוחר מיד.י במצב כזה נהג הקטר לא אשם הוא ניסע לבלום אבל זה היה מאוחר אותו דבר זה גם המצב שלי אני לא יכול לתפוס את האנשים שלא ירוצו לכביש לכן הוא הצדיק אותי ושיחרר אותי בלי שום שלילה ברוך השם ובלי שום בלאגנים מיותרים.

 

* יש לי נזק קטן ברכב פנס ראשי ימני נישבר לי כל התופסנים שתופסים אותו לבודי של הרכב נישברו כולם והפנס תפוס עכשיו באויר. הוא לא תפוס לכלום, ויש לי ממש עיקום קטן קטן בפח של המיכסה מנוע וכמה סריטות על המיכסה מנוע. השאלה שלי היא כזאת, אם המשטרה החליטה שאני לא אשם והיא אשמה אני יכול לתבוע מישהו שיתקן לי את הנזקים האלה? למרות שיש לי בסה"כ פיג'ו 205 שנת 94 אבל בכל מיקרה יש לי נזק קטנטן ברכב, או שאתם ממליצים לתקן על חשבוני את הדברים הקטנים האלה ולסגור את כל הסיפור בלי עוד בלאגנים מיותרים?

פורסם

קודם כל אני שמח לשמוע שהכל בסדר ושמשטרת ישראל חוקרת גם נהגים צעירים בצורה מקצועית ועניינית (בניגוד לכל הצווחנים שחושבים בפורום שמשטרת ישראל מחפשת להוריד נהגים חדשים בכח).

 

עצם העובדה שאתה שואל אם יש מישהוא לתבוע ולא מציין את הנערה מפורשות זה כנראה בגלל שהשכל הישר שלך אומר לך שהיא כבר נענשה מספיק (גם פיזית מהפגיעה וגם מהחוויה הטרואומטית), קנה לך פנס ראשי חדש וסע לשלום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ממש חיכיתי שיגיע יום ראשון שנראה מה הלך עם החקירה.

אני שמח עד מאוד שהסיפור הסתיים בשלום,ולא נלקח לך רשיון הנהיגה.

 

שבוע נעים!

אני לא נוסע שאני לא בפוקוס

0-100 12.5'

Ford Focus HatchBack 02' 1.6

Nissan Sunny 93' 1600cc R.I.P

פורסם

בעקרון אני מניח שניתן לתבוע את הנערה על הנזקים בהתבסס על משקנות המשטרה.

אני אישית אם הנזק לא גדול מדי הייתי שוקל את זה בכובד ראש.

שמח בשבילך שהכל הסתדר

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הייתי במצב דומה לשלך , ילד התפרץ לכביש , עצרתי במקום והילד נתקע בכנף הקדמית שמאלית

התגלגל על מכסה המנוע ונפל .

 

המשטרה חקרה את המקרה , וכעבור חודש קיבלתי מכתב רישמי הביתה שאיני אשם והילד אשם

ובסוף המכתב היה רשום , " אם נגרמו לך נזקים , הנך רשאי לתבוע את הילד , דרך הוריו

והיה וברצונך לבצע זאת , כתובת הוריו תנתן לך ע"י משטרת ישראל " סוף ציטוט .

 

היתה לי מעיכה קלה במכסה המנוע , ויתרתי על תביעה , כי מספיק הכאב שילד והוריו קיבלו .

 

כמובן זו דעתי , וזכותך לעשות את המתאים לך .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

שמח בשבילך ושמח שיש עוד עם מי לדבר במערכת החוק.

 

ודבר נוסף, תשתמש בפסיקים (מיכל החמצן כמעט נגמר לי).

זה נכון

פורסם

מברוק ותודה על העדכון.

 

דרך אגב, יש הבדל עצום בין 12 ל25 קמ"ש כשאתה בתוך כיכר. כנראה שהיית יותר קרוב ל 12. ב25 ספק אם ההולכת רגל היתה מצליחה לעמוד על רגליה, שלא לומר משהו חמור יותר.

פורסם

הייתי מוותר על התביעה .

מזל טוב על הזיכוי , תדע שלרוב מחמירים עם הנהג ולא עם הולך הרגל ,יצא לך טוב .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

×
×
  • תוכן חדש...