Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה עכשיו אני קניתי צורב LG 52X24X52 והוא צורב לי פשוט חלק לגמריי אני לא חושב שהייתה בעיה במערכת הפעלה שלי או משהו כזה אני חושב שזה הכל בגלל צורב תודה לכולם מי שהביא רעיונות :wink:

פורסם
חברה עכשיו אני קניתי צורב LG 52X24X52 והוא צורב לי פשוט חלק לגמריי אני לא חושב שהייתה בעיה במערכת הפעלה שלי או משהו כזה אני חושב שזה הכל בגלל צורב תודה לכולם מי שהביא רעיונות :wink:

 

:mm_yeah:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אתמול ראיתי בחנות LG כפול 52 ב179 שקל...

לא שווה לשבור את הראש אפילו.

 

מה ששמענו כאן זה קישקוש של מישהו שכנראה לא יודע להעריך 179 שקל, ומעדיף להטעות ולנסות להראות חכם במקום לעזור באמת.

 

לבריאות שיהיה לך.

 

לא לכולם יש כסף להיות מפונקים, ויש בעיות שניתן לפתור גם בצורה הישנה והטובה של להתמודד איתן.

 

מה ששמענו כאן נובע מנסיון של שנים.

 

צורב היום חי בערך שנה וחצי.

דיסק שנתקע באמצע זה ברוב המקרים צורב לא תקין

העין מתעייפת בשלב כלשהו, הצורבים עולים זול ומחזיקים בהתאם.

 

זה הכל.

אפשר כמובן לנסות את כל הדברים , אבל לדעתי לא שווה לפרמט בשביל דבר כזה.

 

הממ אייל ... שמע... יש לי צורב ... של HP .. כן כן החארות שמתקלקלים כל הזמן ? מכיר ? כן ?

 

הוא כפול 4... הוא אצלי (או לפחות היה אצלי) עד לפני שנה... קרוב ל 4 שנים ... יענו חגגנו לו 5 לא מזמן ...בכל אופן .. הוא עד היום עובד תקין אצל לירן :)

פורסם
חברה עכשיו אני קניתי צורב LG 52X24X52 והוא צורב לי פשוט חלק לגמריי אני לא חושב שהייתה בעיה במערכת הפעלה שלי או משהו כזה אני חושב שזה הכל בגלל צורב תודה לכולם מי שהביא רעיונות :wink:

 

אגב , חשבת לחבר את הצורב הישן אצל חבר ולנסות ?

×
×
  • תוכן חדש...