Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה מתי שאני מנסה לצרוב משהו לא משנה מה בחצי של הצריבה נתקעת לי הצריבה והוא מקלקל לי את הדיסק, עשיתי כבר פורמט הכל כל מה שהיה אפשר שום דבר לא עוזר מה יכולה להיות הבעיה?

נ.ב

הצורב הוא:

LG 32X10X40

תודה לעוזרים

פורסם

שמא תספר לנו לאיזה מחשב ומערכת הפעלה מחובר הצורב :?:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שמא תספר לנו לאיזה מחשב ומערכת הפעלה מחובר הצורב :?:

הצורב מחובר למערכת WINXP PRO

מחשב חדש פנטיום 4 לא סלרון :!:

פורסם
זה קורה לך בכל תוכנות הצריבה או בתוכנה ספציפית?

בכל התוכנות גם נירו

 

אם יש לך גם נירו וגם סידי קרייטור, אז כאן הבעיה!

למחוק את סידי קרייטור לחלוטין, גם מהרגיסטרי... רק אז להתקין נירו והכל יעבוד חלק.

מנסיון אישי.

פורסם
זה קורה לך בכל תוכנות הצריבה או בתוכנה ספציפית?

בכל התוכנות גם נירו

 

אם יש לך גם נירו וגם סידי קרייטור, אז כאן הבעיה!

למחוק את סידי קרייטור לחלוטין, גם מהרגיסטרי... רק אז להתקין נירו והכל יעבוד חלק.

מנסיון אישי.

אין לי סידי קרייטור

פורסם

הנה פתרון אפשרי, מהמסובכים יותר.

 

XP מערכת הפעלה עם קוריוזים ביזאריים למדי, ואחד מהם הוא ההתעקשות על לקבע את הצורב ו/או ה-DVD על PIO (לאט) במקום על DMA (מהיר) - ולא משנה כרגע מה זה אומר בדיוק.

 

כדי לתקן את הבעיה, אם היא קרתה:

 

1) Control Panel/System/Hardware/Device Manager

 

2) ב-IDE ATA/ATAPI controllers, בחר את איפה שהכונן שלך מחובר, Primary או Secondary. אם אתה לא בטוח, אפשר פשוט לפתוח כל אחד מהם עד שתמצא.

 

3) נניח שאנחנו ב-Secondary IDE Channel, עכשיו ל-Advanced Settings ושם ב-Transfer Mode צריך להיות מסומן DMA if available. אם כתוב PIO only - לא טוב. לשנות ולאתחל המחשב. אחרי האיתחול לודא שב-Current Transfer Mode כתוב Ultra DMA Mode משהו.

 

4) מה שעוד קורה לעיתים קרובות זה ש-XP נתקע על PIO אפילו שאמרת לו DMA. אם זה קורה צריך להסיר (Uninstall) את ה-IDE Channel ואת הכונן ב-Device Manager ולאתחל. זה צריך לעבוד.

 

אם רוב מה שכתבתי נראה לך כמו ג'יבריש, או אם ה-XP שלך בעברית מלאה, ראה הודעה זו כמבוטלת.

 

בהצלחה.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם
חאלס בולשיט, הצורב שלך עומד להחזיר את נשמתו לבורא...

 

דניאל.

 

:mm_yeah:

 

מה ששמענו כאן זה תירוצים של אנשי תמיכה טכנית בעבר ובהווה

צורב תקין לא אמור לעשות בעיות בשום מצב.

 

אתמול ראיתי בחנות LG כפול 52 ב179 שקל...

לא שווה לשבור את הראש אפילו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אתמול ראיתי בחנות LG כפול 52 ב179 שקל...

לא שווה לשבור את הראש אפילו.

 

מה ששמענו כאן זה קישקוש של מישהו שכנראה לא יודע להעריך 179 שקל, ומעדיף להטעות ולנסות להראות חכם במקום לעזור באמת.

 

לבריאות שיהיה לך.

 

לא לכולם יש כסף להיות מפונקים, ויש בעיות שניתן לפתור גם בצורה הישנה והטובה של להתמודד איתן.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם
אתמול ראיתי בחנות LG כפול 52 ב179 שקל...

לא שווה לשבור את הראש אפילו.

 

מה ששמענו כאן זה קישקוש של מישהו שכנראה לא יודע להעריך 179 שקל, ומעדיף להטעות ולנסות להראות חכם במקום לעזור באמת.

 

לבריאות שיהיה לך.

 

לא לכולם יש כסף להיות מפונקים, ויש בעיות שניתן לפתור גם בצורה הישנה והטובה של להתמודד איתן.

אבל הצורב לא תקין, אין מה להתעסק איתו יותר מידי אולי תוציא ממנו עוד 20-30 צריבות...

 

דניאל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אתמול ראיתי בחנות LG כפול 52 ב179 שקל...

לא שווה לשבור את הראש אפילו.

 

מה ששמענו כאן זה קישקוש של מישהו שכנראה לא יודע להעריך 179 שקל, ומעדיף להטעות ולנסות להראות חכם במקום לעזור באמת.

 

לבריאות שיהיה לך.

 

לא לכולם יש כסף להיות מפונקים, ויש בעיות שניתן לפתור גם בצורה הישנה והטובה של להתמודד איתן.

 

מה ששמענו כאן נובע מנסיון של שנים.

 

צורב היום חי בערך שנה וחצי.

דיסק שנתקע באמצע זה ברוב המקרים צורב לא תקין

העין מתעייפת בשלב כלשהו, הצורבים עולים זול ומחזיקים בהתאם.

 

זה הכל.

אפשר כמובן לנסות את כל הדברים , אבל לדעתי לא שווה לפרמט בשביל דבר כזה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אבל הצורב לא תקין, אין מה להתעסק איתו יותר מידי אולי תוציא ממנו עוד 20-30 צריבות...

 

דניאל

 

ואתם ממשיכים...

 

אז ככה, ידידי -

 

אפילו בצורב שלי - Plextor PX482448A - מהירות 48x - היו בעיות שונות ומשונות כל פעם ש-XP (כן, XP, לא אני) העבירו את הבאס ל-PIO במקום DMA. אחת מהבעיות הייתה קטיעה של צריבות, ושאר ירקות שאתה ידידי המלומד היית מגדיר אותם תחת "צורב גמור".

 

אז בבקשה, כאן כמו בפורום טכני, אם אתם לא יודעים על מה אתם מדברים אל תדברו. נסיון של שנים בפתרונות חאפריים שנובעים מכך שהאירגון משלם על חומרה תקולה לא עוזרים בכלום בתמיכה למשתמשים ביתיים. נא לקחת זאת לתשומת לבכם.

 

ורק כדי לכסות את כל האופציות - כן, יכול להיות שהצורב גמור. אבל גם יכול להיות שלא.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

כדי לאבחן את הבעייה תעשה סימולציה של צריבה,אם הצריבה המדומה נופלת אז זו בעיית תוכנה ואם היא עוברת ואתה לא מקבל הודעת שגיאה אז כנראה שהצורב לא תקין.

×
×
  • תוכן חדש...