Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אימו של חבר רוצה לקנות מכונית פרטית ,

במחיר של 30 עד 35 אלף שקל .

 

דגש מיוחד על זול לאחזקה , וחייב להיות אוטומטי ,

חשוב שזה יהיה רכב זול לאחזקה ואמין ככל האפשר וגם חדש ככל האפשר .

מנוע 1600 מומלץ

 

הצעתי לו מונדאיו אבל הוא אמר לי שהיא זללנית מידיי בשבילם , ויקרה יחסית ליפאניות לאחזקה .

 

הוא אמר לי שהוא חושב על לאנסר או סופר לנסר .. אני הגבתי טוב אני אברר מה כדאי ,

 

אז הנה תשפכו כל מה שיש , הצעות יתקבלו בברכה,

 

תודה

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

יפנומטיות:

(1)323

(2)בלאנו

(3)"סופר" לאנסר

 

כולן שנת יצור 95', תענינה על הדרישות.

בשביל לבחור את ה"אחת" המתאימה ביותר על הקונה הפוטנציאלי לקחת כל אחת מהן לנסיעה, לשבת בתוכן, לבדוק את עומק תא-המטען(באם הוא כל-כך נחוץ).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
פיאט מריאה שנת 98

היתרון:

שנתון

אבזור פנימי הכי גבוה שיש למכוניות משפחתיות עד ל98 (ואולי אפילו יותר)

החסרון:

איטליה

12-13 ליטר ל100 ק"מ

 

זול לאחזקה הוא לא יהיה....

 

ראה מצ"ב

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=9838

 

ההצעה שלי

יונדי לנטרה 1997 (אולי גם 98 עם הנחה מסויימת מהמחירון)

אוטו אמין ללא בעיות מיוחדות, חלפים זולים, ביטוח זול - מושבים לא כ"כ נוחים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
פיאט מריאה שנת 98

היתרון:

שנתון

אבזור פנימי הכי גבוה שיש למכוניות משפחתיות עד ל98 (ואולי אפילו יותר)

החסרון:

איטליה

12-13 ליטר ל100 ק"מ

 

זול לאחזקה הוא לא יהיה....

 

ראה מצ"ב

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=9838

 

ההצעה שלי

יונדי לנטרה 1997 (אולי גם 98 עם הנחה מסויימת מהמחירון)

אוטו אמין ללא בעיות מיוחדות, חלפים זולים, ביטוח זול - מושבים לא כ"כ נוחים.

 

 

איך על סמך מקרה אחד אתה קובע שאוטו הוא לא אמין או יקר לתחזוקה???

 

ודווקא לפי דעתי המריאה היא האופציה הכי טובה שהציעו פה (אני מתפלא שאני בעצמי לא המלצתי אותה)

פורסם
הצעתי לו מונדאיו אבל הוא אמר לי שהיא זללנית מידיי בשבילם , ויקרה יחסית ליפאניות לאחזקה .

 

 

המונדאו שלי , עם 2000 סמ"ק, עושה מעל ל 500 ק"מ ממיכל של 60 ליטר, אז זללנית במיוחד היא לא - ואני נוסע 99% בפקקים עירוניים ארוכים.

 

לא נראה לי שבסופר לנסר תקבל צריכה טובה יותר משמעותית, לגבי עלויות תיקונים עדיין מוקדם מדיי בשבילי מכדי לומר.

 

יתרון לעומת יפניות יהיה במחירי הביטוח.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אימו של חבר רוצה לקנות מכונית פרטית ,

במחיר של 30 עד 35 אלף שקל .

 

דגש מיוחד על זול לאחזקה , וחייב להיות אוטומטי ,

חשוב שזה יהיה רכב זול לאחזקה ואמין ככל האפשר וגם חדש ככל האפשר .

מנוע 1600 מומלץ

 

הצעתי לו מונדאיו אבל הוא אמר לי שהיא זללנית מידיי בשבילם , ויקרה יחסית ליפאניות לאחזקה .

 

הוא אמר לי שהוא חושב על לאנסר או סופר לנסר .. אני הגבתי טוב אני אברר מה כדאי ,

 

אז הנה תשפכו כל מה שיש , הצעות יתקבלו בברכה,

 

תודה

 

הוא חייב משפחתית קומפקטית או שהוא יכול להסתפק גם בקטנה ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
פיאט מריאה שנת 98

היתרון:

שנתון

אבזור פנימי הכי גבוה שיש למכוניות משפחתיות עד ל98 (ואולי אפילו יותר)

החסרון:

איטליה

12-13 ליטר ל100 ק"מ

 

זול לאחזקה הוא לא יהיה....

 

ראה מצ"ב

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=9838

 

ההצעה שלי

יונדי לנטרה 1997 (אולי גם 98 עם הנחה מסויימת מהמחירון)

אוטו אמין ללא בעיות מיוחדות, חלפים זולים, ביטוח זול - מושבים לא כ"כ נוחים.

 

 

איך על סמך מקרה אחד אתה קובע שאוטו הוא לא אמין או יקר לתחזוקה???

 

ודווקא לפי דעתי המריאה היא האופציה הכי טובה שהציעו פה (אני מתפלא שאני בעצמי לא המלצתי אותה)

 

המקרה של נמרוד הוא רק דוגמא והוא ממש לא היחיד עם הצרות האלה...

 

מעניין למה חברות ההשכרה מוכרים מריאה 2001 ב-49900 כשהמחירון 64000...

 

בכמה מכרזים שהייתי, המריאה נמכרה ב-40% מהמחירון (כלומר 60% מתחת למחירון) ומדובר על מכוניות נקיות לגמרי.

 

מי שרוצה לקנות מריאה שיבושם לו, אני - לא ממליץ ואפילו מזהיר שהרכ לא סחיר בעליל.

ז"א גם אם הוא יפול על רכב ללא תקלות רציניות, הוא יתקשה למכרו בתום התקופה.

 

יתרה מזאת - אני חושב שכשמישהו ממליץ על רכב מסויים הוא צריך להזהר שבעתיים ולכתוב גם את המגרעות שבהמלצתו, כי רוב אילו המתייעצים אתנו לוקחים את דברנו כנכונים ללא ביקורת יתרה ולא הייתי רוצה שמישהו יינזק מהעצות שלנו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לגבי גודל זה לא ממש משנה ,

עדיף משפחתי , אבל גם יכול להיות מכונית קופקטית ,

 

לגבי המאזדה אני לא חושב שהיא תיכלל ברשימה בכלל כי אביו נפטר במכונית כזו לפני כמה חודשים אז המכונית הזו יוצאת מהרשימה בגדול .( אגב כתבתי על זה מתישהו בפורום בזמנו )

 

לגבי הפיאט היא נראית כמו מכונית כדאית ( יחס מחיר לשנתון ותמורה ) לגבי האחזקה אני לא יודע , לנמרוד היו הרבה בעיות עם האוטו הזה , אבל חוץ ממנו לא שמעתי על תלונות יתר במכונית זו .

אגב חבר שלי החזיק באחת 1600 אוטומטית האוטו גם מהיר גם מאובזר יחסית וזול .ולא היו לו תלונות כלל מהאוטו לאיזה שנה ומשהו ( היתה לו מודל 98 נדמה לי )

 

סופר לנסר היא גם אופציה אבל אני פשוט לא מכיר את האוטו ולכן לא יכולתי לגיד לו כלום על האוטו הזה .

 

יונדי לנטרה אני בכלל לא מכיר את האוטו ואף פעם אפילו לא נסעתי באחת כזו אז יתרונות וחסרונות גם יתקבלו בברכה .

 

תודה לכל העוזרים

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אפשר גם לשקול ניסאן אלמרה

זה אוטו אמין ויחסית זול לאחזקה

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
אפשר גם לשקול ניסאן אלמרה

זה אוטו אמין ויחסית זול לאחזקה

 

העובדות נכונות אך לדעת אף דגם של ניסאן אלמרה לא נכנס בתקציב

ניסאו סאני - אולי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...