Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פגיעה בשילדה (סיאט קורדובה עם פגיעה בקורת אורך קידמית) [כ"ע]


amit230
שימו לב! השרשור הזה בן 5797 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני רוצה לקנות רכב סיאט קורדובה, לקחתי אותו לבדיקה וזה מה שהיה רשום לגבי השילדה:

שילדה- ליקויים בעלי משמעות נמוכה

החלפה כנף קדמי שמאלי המחוברת עם ברגים, החלפת מכסה מנוע, פגיעה בקורה אורכית קדמית עד לנק' ריתום המתלה שמאל, תיקוני פח וצבע סביב.

 

רציתי לשאול האם הפגיעה היא רצינית, האם כדאי לקחת רכב עם פגיעה כזאת וכמה אחוז ממחיר הרכב צריך להוריד לגבי הפגיעה הזאת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שנאמר, משמעות נמוכה, אין סכנה לבטיחות הנוסעים. (אני לא בטוח לגבי הקורה הקדמית, נשמע משהו רציני מעט יותר, חכה לשאר התגובות, אבל שאר ההערות הן שוליות, אלא אם רואים על הרכב שעבר תאונה).

אבל, אתה יכול להוריד לו בסביבות 3000 ש"ח. לא הרבה, אבל הפגיעה היא פגיעה מתאונה לא קשה, אשר נפגע הכנף והתקפל קצת הפח ומכסה המנוע, רק מה שמעצבן שהכנף, מחוברת בברגים, סימן לטיפול במוסך חאפרים, יש מה לדאוג. (לא בדיוק שמאי, וזה ניחוש פרוע. אם יש שלא יסכימו, אשמח לדעת על זה)

תנסה לסחוט ממנו כמה שיותר הנחות, אחרי הכל, הוא עשה תאונה, והוא צריך לשלם עליה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי החיבור של הכנף עם ברגים. איך היא הייתה אמורה להיות מחוברת אם לא בברגים?

אם אני מוריד 5 מתחת למחירון האם זה מחיר סביר?

לא יודע לגבי מחיר, אך לפי מה שאני מבין חיברו את הכנף באפון עצמאי במקומות שלא מיועדים לכך, אחרת לא היה נכתב כמסקנה, נכון ?

הכנף כמדומני אכן מחוברת בברגים, אבל לא בצורה רשלנית ובמקומות שלא נוצרו ע"י היצרן, וכנראה זה המצב ברכב הנ"ל.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני מבין חיברו את הכנף באפון עצמאי במקומות שלא מיועדים לכך, אחרת לא היה נכתב כמסקנה, נכון ?

הכנף כמדומני אכן מחוברת בברגים, אבל לא בצורה רשלנית ובמקומות שלא נוצרו ע"י היצרן, וכנראה זה המצב ברכב הנ"ל.

 

אלון - ישנם מיקרים שבהם חלקה התחתון של הכנף מחובר בריתוך לגוף הרכב.

כדי להבדיל בין המקרים האלה לבין מיקרים שכל הכנף מחוברת עם ברגים, בוחני הרכב ציינו זאת בבדיקה.

 

כלומר - להבנתי מה שנאמר שהוחלפה כנף שכולה מחוברת בברגים לגוף הרכב, כשמחליפים חלק כזה אז אין לו משמעות מבחינת ירידת ערך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון - ישנם מיקרים שבהם חלקה התחתון של הכנף מחובר בריתוך לגוף הרכב.

כדי להבדיל בין המקרים האלה לבין מיקרים שכל הכנף מחוברת עם ברגים, בוחני הרכב ציינו זאת בבדיקה.

 

כלומר - להבנתי מה שנאמר שהוחלפה כנף שכולה מחוברת בברגים לגוף הרכב, כשמחליפים חלק כזה אז אין לו משמעות מבחינת ירידת ערך.

אוקי, הבנתי, תודה.

לפני כחודש מכרתי את הפורד קונקט שלי, והייתה לה פגיעת כנף שמאלית עוד מהבעלים הקודמים, ובאמת לא הורידו על זה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

, פגיעה בקורה אורכית קדמית עד לנק' ריתום המתלה שמאל,

 

אחרי כל ההמלצות שלכם, "תוריד 3000" , "תוריד 5000" וכד' תשאלו את עצמכם האם אתם הייתם קונים כזה אוטו בכסף שחסכתם בעבודה קשה?

זו לא "מכת חנייה", וגם לא מכה "קטנה". אני לא הייתי קונה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם פגיעה שמסתיימת לפני נקודת הריתום עלולה להיות בעייתית:

- גל ההלם של הפגיעה עלול לגרום לסדקים בלתי נראים בשלדת הרכב שמעבר לנקודת הריתום.

- הסדקים האלה יהוו נקודת כשל בפגיעה הבאה, קרי החלק הזה ייקרוס בצורה לא בטיחותית.

 

לכן, כל מקרה לגופו, אם כי בעניין הזה אני נוטה לכיוון ההמלצה של DISCO - כלומר לא לקנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב נראה ממש חדש, לא נראה כאילו עבר תאונה . אני ממש להוט על הרכב הזה, מדובר על שנת 2002 עם 70 אלף ק"מ.

בנוסף רשום בבדיקה נקישות במתלה, מה זה אומר?

וגם ניקוי דטונציה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מילא מדובר ברכב נדיר ומיוחד. אבל מדובר בסיאט קורדובה. לא ממליץ.

אם אתם מחפשים קורדובה, תוסיפו לרשימה פאביה ופולו.

 

תוספת:

אם כבר מדברים על קורדובה. יוצא לי לעיתים מאוד קרובות לפנוע בה. מבחינתי זה עונש כאשר מסעים אותי על קורדובה. היא לא נוחה בעליל, קופצנית ואיכות חומרים בסלון ממש לא מוצאת חן בעיני. מדובר על קורדובה SDI.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5797 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...