Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לאחר לבטים רבים (של שנה) של חיפוש אחר רכב הגעתי להחלטה.

התקציב עומד על בין 30-40 אלף

הדגמים שחשבתי עליהם:

פיג'ו 106 (עם הרבה עודף)

פיאט פונטו (שנה מתקדמת, אבל הגה חשמלי??, מנוע יחסית חלש)

הונדה סיוויק (האצ'בק 97-00)

 

כמה שאני לא בעד הפוזה שההונדה משדרת , אני חושב שזהו הרכב היותר אמין ונוח מבין השלושה.

המטרה היא נסיעות קצרות בתוך העיר, הנאה מהנהיגה, ואמינות\זולות של חלפים.

 

ידנית בלבד כמובן.

 

(ניסיתי לעשות חיפוש בעניין אך לא מצאתי השוואה כזו, תודה לסובלנים)

פורסם

לא מצליח לערוך , שכחתי לציין שהמטרה של הפוסט הוא חוות דעת על הרכב והאם הוא יתאים לסטודנט כמוני..

פורסם

לדעתי בתקציב כזה עדיפה פונטו ספייס, אפשר לקנות בערך משנתון 2003-2005.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לדעתי האישית רכב לסטודנט שיהיה גם חסכוני, גם יפה מבחינה חיצונית, ולא יגרום לנזקים כספיים גבוהים בעתיד הוא 106.

 

אם תמצא אחת שמורה הייתי שוקלת ברצינות רבה לרכוש אחת כזו, מאוד נעימה וכיפית לנסיעה, ועם האחזקה הזולה שלה לא

 

תצתרך לעבוד יומם ולילי עבורה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
מה עם פולסוואגן פולו, סיאט איביזה, והפיבורטית שלי פיג'ו 206?

יש גם רנו קליאו B

 

206 היא גם הפייבוריטית שלי, אבל הבנתי שבתקציב הזה (30-40) השנתונים די ישנים והחלפים\טיפולים קצת יותר יקרים מיפנית.. לא?

בהתחלה היתי נעול על אירופאית, מצד שני אלף ערסים לא טועים :)

סתם (לא להרוג אותי) - אני פשוט שומע ממוסכניכים שוב ושוב שלא כדאי להכנס לאירופאית (לעומת יפנית).

ושאם כבר יפנית אז הונדה.

 

ו Alfa , תוכל להסביר לי למה לדעתך הפונטו עדיפה? והאם בשנים האלה היא מגיעה ידנית?

נהגתי על פונטו 2001 ולא ממש נהנתי. מה גם שההגה חשמלי = מקור לבעיות מטומטמות שאין ברכבים אחרים.. / הגה פחות מתקשר?

 

לא?

פורסם

Alfa , תוכל להסביר לי למה לדעתך הפונטו עדיפה?

לפונטו יש מנוע קטן וחסכוני, בדיוק כמו שסטודנט צריך. היא זמינה גם בגירסא ידנית. יש דגם ELX שיכול לבוא עם מנוע 1.2 16V שנותן 80 סוסים.

חבר טוב שלי, קנה לא מזמן פונטו ספייס כזאת, הוא מאוד מרוצה.

אני מתכוון לדגם אחרי מתיחת פנים, כאלו שבאים בערך החל משנת 2004 וצפונה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

Alfa..

יש לך איזושהי טענה נגד הסיויק?

אני חושב שהפונטו מביחנת הנאת נהיגה (כמה שאפשר להוציא מרכבים כאלה) יורדת מהשאר

וזה עניין קצת חשוב.

 

אני יודע (מחיפושים ארוכים בפורום) שה 106 נחשבת להכי מהנה. אבל ממש קשה למצוא אחת (XS) במצב נורמלי עם ק"מ לא בשמים. פונטו יש המון ומהכל , אבל שומדבר (בשבילי) לא מיוחד בה, מנסיון על זאת של אחי.

וסיויק זה פשוט רכב אמין ופשוט, שלא דורש תיחזוק כמו אירופאית בקיץ..

לא..?

אני פשוט מחפש טיעון נגד להונדה כי עד עכשיו לא שמעתי שום דבר רע עליה. (מצד שני שמעתי המון על ה106/פונטו לטוב ולרע)

פורסם

מה לגבי ביטוח? את זה בדקת?

אני מבטיח לך שהסיוויק תהיה יקרה מהאחרות.

 

לנסיעות קצרות בתוך העיר, עם תקציב של סטודנט (מבלי להיכנס יותר מידי לכיסך האישי), סופרמיני עדיפה על משפחתית אוטומטית.

התקציב יאפשר לך לרכוש רכב מתקדם יותר ובטיחותי יותר.

!AWDSOME

פורסם

אתה מתכוון לעשות ביטוח לרכב?

אם כן - תבדוק מה המחירים של מקיף להונדה סיויק (וגם תשווה לפונטו, 106, קליאו B).

על הדרך תבדוק גם מרווח הטיפולים לסיויק ומחירים של הטיפולים:

http://www.google.co.il/search?sourceid=navclient&hl=iw&ie=UTF-8&rls=GGLJ,GGLJ:2007-39,GGLJ:iw&q=lancer++2008

גם צריכת דלק בסיויק עדיין יותר גבוהה מהרכבים סופרמיני(היא יחסית טובה למשפחתית 1600 סמ"ק).

תבדוק גם מאיזו שנה תוכל לרכוש סיויק בתקציב שלך ומאיזה שנתון פונטו, קליאו, 106.

אתה אמרת על הדימוי של סיויק.

אם כבר דיברנו על הדימוי - תחשוב מי ואיך נהגו על חלק גדול מהמכוניות האלה בשנים הקודמות.

 

לא הבנתי, מה המשמעות של תיחזוק רכב בקיץ?:shock:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קודם כל המון תודה..

 

בקשר לתיחזוק , צחקתי שאירופאיות סובלות פה בארצנו החמה..

רק לצורך יישור קו - הדיבור הוא על סיוויק האצ'בק 3 דלת, 1400 ידני מול פיג'ו 106 XS 97 או XR בשנתות יותר גבוה ידני

גידי אתה מוזמן להכנס לכיסי האישי ולהווכח שהוא די ריק :)

התקציב המלא לקניה + ביטוח + יישור קו הוא 45,000 +/- .

השאלה היא אם כדאי ללכת על דגם קצת פחות אמין שסבל פחות מידיים צעירות (כמו ה XS 97)

או ללכת על רכב יחסית ממש אמין שסבל כמעט ורק בידיים צעירות.

 

ואם כבר מדברים על ה 106 , לא יצא לי לשבת באחת , אבל היא יותר נוחה?!

ויש למישהו מושג אם דגמי ה XR (הפשוטים מבחינת איבזור) החדשים יחסית (2000) עדיפים על XS 97 (איבזור מתקדם)?:arrow:

 

(דגש על הנאה ותיבה ידנית)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ את הנושא (כי לא צריך חדש)

בהמשך להתלבטות , מה הדעה בשוק הנהגים (שאוהבים לנהוג ולא רק בשביל להגיע מ-א' ל-ב')

על רכב כמו סיאט איביזה? (מודל 01/02 ידני 1.6 100 כ"ס)

נשמע הרבה יותר מפתה מרכב יותר כבד עם 1.4 ופחות כ"ס (כוח סחיבה מה שנקרא :) )

 

הסיאט גם הרבה יותר זולה מהסיויק 1.4 שדובר עליה פה קודם.. והביטוח הוא די זהה.

אני מבין שצריכת הדלק תיהיה יותר גבוהה , אבל זה לא שווה את ה+כוח/זריזות/שנתון יחסית חדש?

פורסם

ההבדל בתצרוכת הדלק בין האיביזה 1.4 לאיביזה 1.6 לא יהיה גדול במיוחד, ואפילו יכול לשחק לטובתה של האיביזה החזקה יותר בשיוטים בין-עירוניים.

 

חיסרון גדול של האיביזה הוא באיכות הפלסטיקים הגרועה, שפשוט לא מחזיקים מעמד בשמש הישראלית ומתפוררים מהר יחסית. חוץ מזה, האיביזה היא אופציה מעניינת ובהחלט מספקת תמורה נאה לכסף.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...