Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה שהוא יהיה יציב ב1 אוהם?

המגבר הוא בעל 4 ערוצים, כל גישור על שתי ערוצים, על כל גישור "יושב" סאב אחד עם התנגדות של 2 אוהם.

פורסם

נו אז אתה אומר שהוא יציב בסטריאו ב1 אוהם .

 

פותח השרשור

 

יש באפשרותך לחבר שני סאבים של קיקר CVR דגם D4

כלומר 2 סלילים של 4 אוהם כ"א

 

בתצורה הבאה

כל סאב חיבור מקבילי של הסלילים לקיבולת של 2 אוהם מכל אחד

חיבור הסאבים יחד בחיבור טורי מעלה את ההתנגדות הכללית ל4 אוהם

 

את שני הסאבים אתה מחבר בגישור ללזוג ערוצים אחוריים במגבר

 

ערוצים קדמיים קומפוננטים .

 

כמו שאמרתי זה יעבוד נחמד ירעיד את הרכב יתן באס נחמד

אבל לא 100%

 

זהו.

פורסם

למה 1 אוהם?

אני לא מדבר על כך שהקומפוננט גם מחובר למגבר,

2 סאבים עם חיבור מקבילי,כל אחד התנגדות סופית של 2 אוהם, כל סאב בעל התנגדות של 2 אוהם על גישור אחד, סאב אחד על 2 ערוצים קידמיים וסאב שני על 2 ערוצים אחוריים.

איפה אתה רואה 1 אוהם?

פורסם

אם היית מבין טיפה יותר

היית אמור לדעת שכאשר מגבר מחובר בגישור על 2 אוהם

זאת אומרת שבמצב סטריאו ימין שמאל לא גישור המגבר "יכול" לעבוד ב1 אוהם

 

 

לפרטים נוספים אתה מוזמן לפנות בפרטי .

פורסם

עוד שאלה חברים !

 

איך אני מחבר בגישור את הסאבים .

על כל היציאות של המגבר 4 ערוצים ?

האם אני מחבר +הכי קיצוני ו - הכי קיצוני זה בסדר ?

האם זה יכול לעשות נזק?

 

תודה רבה

נתי.א

פורסם

הנה דוגמא

לכוונה שלי שכל המגבר היה גישור לסאבים .

ה+ הכי קיצוני ו ה- הכי קיצוני !

בלי קומפוננט רק שני הסאבים !

 

 

כמובן שכבר רכשתי אותם . !!

תודה רבה לנאור ולרוני . ...

xxxxx07-11-07_2309.jpg

פורסם

אם אני לא טועה - לא ניתן לחבר את הזוג הקידמי בגישור רק את האחוריים (כפי שמסומן על המגבר)

בכול אופן לסאב(ים :-)) כמו הCVR אני אישית לא הייתי מסתפק אפילו באחד ללא הגברה חזקה מספיק שלא נדבר על 2

ואם הסאבים לא נצילים בשיט אתה בבעיה גדולה יותר

 

לא חשבת ללכת על מונובלוק וזהו?

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...