Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה הערות: באוגוסט כנראה יתחיל השיווק של ה B3 סדאן, יכולה להיות אופציה מענינת. .

 

אם זה עם אותו מנוע ה1.5 העלוב שלה זו בכלל לא אופציה מעניינת.

 

לפותח השרשור,

 

לך על המגאן,אל תחשוב פעמיים ואם אפשרי לבקש אותה עם רמת אבזור אחת מעל, אל תחשוב אפילו פעם אחת :wink:

ay-ahzakot.co.il

פורסם

לדעתי הבעיה היא שרוב רוכשי הפוקוס בעולם, קונים את דגם 5 הדלתות הנאה,

ולא את הבהמה עם החטוטרת הענקית מאחור שנמכרת כאן בארץ ומכונה סדאן...

ולכן המפעל נותן פחות עדיפות לדגם זה.

 

באמת שאין כלום בקבוצה 2. גם הפוקוס מאכזבת אותי כל פעם מחדש בכל נסיעה שיוצא לי לנסוע בה (פוקוס 2008 של החברה שאני נוסע בה מדי פעם לפגישות מחוץ לחברה - הGTI הוגדרה על ידי מחוץ לתחום בכל מה שקשור לנסיעות בענייני עבודה)

 

עם זאת - אם היו דוחפים לי אקדח לראש ואומרים לי לקחת רכב מקבוצה 2 - סביר להניח שזאת היתה הפוקוס 5 דלתות ורק כי יש לי אקדח צמוד לראש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל השוואה של 2 מכוניות שונות בתכלית!

 

פוקוס יחסית חלשה מיועדת להיות משנעת משפחה ממקום למקום,GTI שלך עם מנוע חזק התנהגות משופרת,בטח שזה לא אותו הדבר.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עבר קצת זמן מאז השיחה.

 

אני הזמנתי לי פוקוס לפני חודש. האם אתם קיבלתם את הפוקוס שהזמנתם?

האם כדאי בכלל לחכות?

יכול להיות שחברות הליסינג מחכות לינואר כדאי להזמין רכבים נוספים?

 

אשמח לייעוץ...

פורסם
עבר קצת זמן מאז השיחה.

 

אני הזמנתי לי פוקוס לפני חודש. האם אתם קיבלתם את הפוקוס שהזמנתם?

האם כדאי בכלל לחכות?

יכול להיות שחברות הליסינג מחכות לינואר כדאי להזמין רכבים נוספים?

 

אשמח לייעוץ...

סוף סוף קיבלתי את הפוקוס לפני יומיים (23.10.08) בצבע אפור פחם (4 דלתות).

נסעתי עד עכשיו רק 150 ק"מ, אבל נהניתי מכל רגע.

הרכב רך מאוד, יושב מצויין על הכביש, הגה מצויין ועדיין לא הרגשתי בחוסר הכח שתמיד הזהירו אותי לגביו (יתכן שבגלל שאני לא נהג מרוצים).

שמתי לב שהפוקוסים מגיעים לארץ עם צמיגים שונים, תלוי במשלוח - מישלין, בריג'סטון והנקוק (Hankook). מאוד חששתי שאני אקבל את האחרון שאין לי מושג מהו ונראה לי שזה צמיג סיני/קוריאני זול - יכול להיות שאני טועה. בסוף קיבלתי מישלין, אז אני מרוצה.

 

מאוד אהבתי את הצליל של סגירת דלת, ביחס למאזדה 3 זה נמצא הרבה יותר כבד ורציני.

תנוחת הנסיעה גבוהה יחסית למאזדה 3, אישתי אוהבת את זה, אני פחות.

 

מה עוד אתה רוצה לדעת?

×
×
  • תוכן חדש...