Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"ירשנו" לפני שלושה שבועות סוברו ג'סטי. ביום חמישי האחרון איבדה ידית האיתות את "המתח" שמחזיק אותה במקום ונפלה למטה זאת אומרת האוטו מאותת כל הזמן שמאלה.

 

במוסך (שניים שונים למעשה) ביקשו 600 ש"ח על החלק לפני מע"מ ועבודה. בהחלטה שיש גבול לכל תעלול פירקנו את ההגה בעצמנו לפחות כדי לגלות מה הבעיה. מסתבר שחתיכת הפלסטיק שדוחפת את הקפיץ והגולה שמאפשרים תנועה נשלטת של הידית נפלה.

 

בהתחלה חשבנו שנשבר וחיזקנו זמנית את הפלסטיק בחוט מתכת. אבל התיקון לא מושלם וההגה "נוקש" בסיבובים, חוצמזה אנחנו לא מתים על החפריות של התיקון.

 

בחנות החלפים אמרו לנו שלא מוכרים רק את הפלסטיק אז קנינו ידית שלמה (משומשת) ב-350 ש"ח. גם בידית הזו נראה כאילו הפלסטיק בשני חלקים נפרדים ולכן לא מאד יציב - האם נפלנו פשוט על עוד ידית שבורה (כאמור, הידית משומשת)? יש למישהו תמונה של ידית תקינה שהוא / היא יכולים לפרסם? המחיר נראה לכם סביר בכלל לידית או שעבדו עלינו? (ברור לי שהמוסךהיה עושה עלינו מכה, אני פשוט רוצהלדעת אם גם חנות החלפים...)

פורסם

בג'אסטי '93 שלי קיימת אותה בעיה בדיוק רק שהיא עוד לא נפלה,

בפסי האטה ובורות היא נופלת ומאותתת שמאלה.

 

לא קונים כזה חלק משומש, לא ידוע כמה זמן הוא יחזיק ומה מצבו, והנה, עובדה.

אתה לא יכול להחזיר אותה חזרה ?

 

האמת אפילו עוד לא בדקתי מחירים אבל אם אני אמצא משהו זול וטוב אני אודיע לך.

פורסם

חבל על הכסף בלקנות חדש, מה שכן היה צריך לעשות , זה להשוות בין כמה ידיות מפירוק או להשוות מול ידית חדשה, ולראות,

בד"כ ידייות ומתגים מפרוק הם במצב לא רע בכלל ואפילו אפשר לומר מצויין, אבל זה גם מאוד תלוי תבדוק את טיב המוצר כשאתה מקבל ואם מתאים לך תיקנה .

מניסיון שלי ידית איתות של סובארו מפרוק עלתה לי הרבה פחות מחדשה (170 במקום משהו בסדר גודל של 600 -700 ש"ח מהחברה)והיא במצב מצויין.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

חבל על הכסף בלקנות חדש, מה שכן היה צריך לעשות , זה להשוות בין כמה ידיות מפירוק או להשוות מול ידית חדשה, ולראות,

בד"כ ידייות ומתגים מפרוק הם במצב לא רע בכלל ואפילו אפשר לומר מצויין, אבל זה גם מאוד תלוי תבדוק את טיב המוצר כשאתה מקבל ואם מתאים לך תיקנה .

מניסיון שלי ידית איתות של סובארו מפרוק עלתה לי הרבה פחות מחדשה (170 במקום משהו בסדר גודל של 600 -700 ש"ח מהחברה)והיא במצב מצויין.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...