Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש לי רישיון כבר חצי שנה

ואני מחפש אוטו קטן בסגנון הגולף פולו והאיביזה

אבל שיהיה הנעה אחורית עד 60000 שח

תוכלו להמליץ לי על אחד כזה ושיהיה בעל שוק אפטרמארקט גדול אם אפשר

חשבתי על כל ה-XSI למיניהם אבל אין לי מושג עם הן הנעה אחורית

ועוד שאלה הטיגרה היא הנעה אחורית?

תודה מראש

פורסם

אתה בבעיה, אין לך יותר מידי בחירה.

XSI הנעה קדמית, כנ"ל הטיגרה.

 

יש לך את המיאטה,BMW עם מנוע קטן ושנתון סביר או מנוע גדול אבל שנתון נמוך מאוד, מרצדס ישנות אבל לא ספורטיביות בדר"כ, סיירה גודשת (אם תמצא, אם לא אז תבנה) ורובר MG.

פורסם

קשה למצוא היום הנעה אחורית -הרוב הנעה קידמית .

הפיז'ו XSI הנעה קידמית.

וגם האיביזה והפולו והגולף גם הנעה קידמית.

גם הטיגרה הנעה קידמית.

 

עריכה:

FISH הקדים אותי.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אתה שואל ברצינות?

 

כי אם אתה מבקש לקנות רכב עם הנעה אחורית ,אז מן הסתם אתה צריך להבין בזה,מה האתגר ,הביצועים על הכביש ובאיזה מכוניות זה קיים.

 

בכל אופן זה לא קיים בכל המכוניות שהזכרתה לעיל.

האופציה היחידה שיש לך מרכב עם הנעה אחורית מהנה, זה בימר (BMW) סדרה 3 עד שנת 98 בערך.

ay-ahzakot.co.il

פורסם

אני יכול לשאול שאלה?

וחס וחלילה אל תחשוב שאני מנסה לפגוע בך אבל:

יש לך רשיון חצי שנה, בלי יותר מדי הבנה ברכבים, אבל אתה מחפש רכב קטן עם הנאה אחורית.

מה שאני בעצם מנסה לשאול זה למה אתה צריך הנאה אחורית?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

קצת בעיה עכשיו לגדוש גם אין תקציב בידיוק נכנס לצבא

בקשר למיאטה יש אפשר להכניס אחת בתקציב הזה?

בקשר לשאלה שלך Shellcase

אין לי ממש סיבה מיוחדת זה יותר העדפה שלי

פורסם

המיאטה שתכניס בתקציב הזה תהיה מתחילת שנות ה90 ובמצב בינוני מינוס.

תבין למה שאלתי - אם אתה מוותר על "חלום ההנעה האחורית" אתה מכניס אפשרויות ספורטיביות להפליא, שיתנו לך הרבה יותר תמורה ממה שיתן לך רכב בעל הנעה אחורית בתקציב הזה.

דוגמאות?

קליאו ספורט, 306 ספורטיביות, איביזות חזקות למיניהן. הכל תלוי בכיוון שאתה מחפש.

(יש גם פיאט קופה אם אתה מחפש מראה :)).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הנה רשימה של בימרים בתקציב:

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=7&SubModelID=&FromYear=1997&UntilYear=&Auto=&fromPrice=55000&untilPrice=65000&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

יש גם ידניות ומנועים נחמדים בסגנון 2.8 למשל. אבל אחת שמורה באמת תיהיה עם מנוע 1.8 ובאותו מחיר כמו מנועים גדולים יותר.

 

ראוי לציין שמכונית עם הנעה אחורית נשלטת שונה לחלוטין ממכונית עם הנעה קדמית. בפניות על כביש רטוב צריך לדעת איך להתנהג.

 

אני ממליץ לקנות מכונית של צעירים עם הנעה קדמית, משהו בסגנון סיויק קופה/הצ'בק ובכסף שנישאר לעשות קורסים של נהיגה מתקדמת.

"יש לי רישיון כבר חצי שנה" לא נשמע טוב, משפט כזה היה נשמע טוב אילו היה לך רישיון לפחות עשר שנים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...