Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא ראיתי את שאר התוכנית ,אבל ראיתי עכשיו את הקטע שגידי נתן ,ואהבתי את המרקורי אבל לא את הניסוח של אילדיס .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אהלן גידי,

 

ראיתי אתמול בחנייה של נחל שניר/חצבאני, מזרחית לקריית שמונה, רכב בדיוק כמו שלך.

 

וראיתי אתמול בנחל עצמו, כלבלב (רטוב) דומה מאוד לבקס - הטרייר שלך.

 

ושמעתי אתמול על בעלי תחנות דלק שמחים בצפון הארץ.

 

:-)

פורסם

 

 

גידי תודה על הקישור ,

היות ואת התכנית פיספסתי .

 

לא חשוב איזו מדיה והעריכה , העיקר שיש לנו במה והתיחסות חשובה לערכים והתחביב שלנו .

תודה לעושי התכנית שמקצים גם זמן מסך לענתיקות המקסימות .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
בהחלט תכנית פתטית. יש המון מקום לשיפור בהמון אספקטים.

 

כתבה לא רעה -אבל לוקה כרגיל בקרתנות ישראלית אופיינת או חוסר ידע-"מכונית באורך 6 מטר-איזה גודל-"

חסר כאלה בארץ? -מנוע 300 כוח סוס ביג דיל אז מה? " נושאת מטוסים"

טוב שהכתב לא כינה את המנוע אימתני או מפלצתי כמו רבים וטובים אחרים..

לבעל הרכב-אין כוונתי לפגוע בך .הרכב באמת מדהים אבל חיים אלדיס אם כל הכבוד קצת חרג..

פורסם
כתבה לא רעה -אבל לוקה כרגיל בקרתנות ישראלית אופיינת או חוסר ידע-"מכונית באורך 6 מטר-איזה גודל-"

חסר כאלה בארץ? -מנוע 300 כוח סוס ביג דיל אז מה? " נושאת מטוסים"

טוב שהכתב לא כינה את המנוע אימתני או מפלצתי כמו רבים וטובים אחרים..

לבעל הרכב-אין כוונתי לפגוע בך .הרכב באמת מדהים אבל חיים אלדיס אם כל הכבוד קצת חרג..

 

כוונת המשורר היתה להביא לתוכנית רכב שזו הפעם הראשונה

מגיע לארץ הקודש (היחידי בישראל) - זה לא קורה כל יום.

רכב שנותרו ממנו בעולם פחות מ- 200 - זה לא קורה כל יום.

רכב שיצא במהדורה מוגבלת של 15.200 רכבים בלבד ונושא

את ההטבעה: ''יום הולדת 25 שנה למרקורי'' - זה לא קורה כל יום.

רכב שנשאר במצב כמעט מושלם על 89.000 מייל - זה לא קורה כל יום.

הרכב נדיר והינו פריט אספני לכל הדעות, זו לא עוד מוסטנג,

שברולט או עוד פונטיק. רכב ביבוא אישי, מיד ראשונה בן 44 שנה - זה לא קורה כל יום.

וגם: אורך כמעט 6 מ', מנוע גדול, 300 כוחות סוס וחלון אחורי חשמלי...

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

הי גידי, מאד נהננו לנסוע במרקיורי לצפת אתך עם קטיה וירדן בשישי בערב. חוויה שלא תשכח. לא תארתי לעצמי עד כמה הרכב מרווח ומהנה, בשקט אוכל לומר לוקח את המרצדס ובגדול (ואני חולת מרצדסים, כידוע לך) אבל פשוט להתאהב במרקיורי. בתוכנית הקטע על הרכב היה מרשים ביותר, אבל במציאות הרכב מרשים עוד יותר.

 

לילה טוב,

שלי

 

 

* נא להשתמש בפונט נורמלי

פורסם

הדבר החשוב הוא שמפיקי התכנית בעונה הזאת (שלא כמו בעונה הקודמת) יחדו מקום מכובד למכוניות שלנו.

יחסית לתכנית טלוזיה של 30 דקות נטו, ניתן לנושא המון זמן, וגם הוגש בצורה מכובדת.

אריה

ds 72

פורסם
כוונת המשורר היתה להביא לתוכנית רכב שזו הפעם הראשונה

מגיע לארץ הקודש (היחידי בישראל) - זה לא קורה כל יום.

רכב שנותרו ממנו בעולם פחות מ- 200 - זה לא קורה כל יום.

רכב שיצא במהדורה מוגבלת של 15.200 רכבים בלבד ונושא

את ההטבעה: ''יום הולדת 25 שנה למרקורי'' - זה לא קורה כל יום.

רכב שנשאר במצב כמעט מושלם על 89.000 מייל - זה לא קורה כל יום.

הרכב נדיר והינו פריט אספני לכל הדעות, זו לא עוד מוסטנג,

שברולט או עוד פונטיק. רכב ביבוא אישי, מיד ראשונה בן 44 שנה - זה לא קורה כל יום.

וגם: אורך כמעט 6 מ', מנוע גדול, 300 כוחות סוס וחלון אחורי חשמלי...

 

גידי אין טעם פה להשתחצנות

יש לך אולי אוטו יפה ואולי קצת נדיר , אז סבבה

למה צריך להתרברב על אנשים שיש להם רכבים פשוטים יותר כגון חיפושית ?

 

 

בקשר לתוכנית

יפה שמקדישים זמן למכוניות אספנות ,

אבל כמו שאמרתי תוכנית שיטחית שלא ממצה כלום גם בכתבה הזו ,

לא נתנו שום פרטים טכנים ולא כלום העיקר האילדיס הזה מתלהב לסוע באותו ( וזה מראה את ניסיון הנהיגה שלו בחיים ) , תראו כתבות בטופ גיר איזה הבדל יש שם

כנל במכוניות החדשות , המסלול שהם לקחו נראה קליל מדי וגם אם הוא קשה הוא נראה כמו מסלול מפגר עם כונוסים , לפחות שהיו שמים צמיגים . שלא תבינו אני לא חסיד של טופ גיר , הם שונאים אמריקאיות (למרות שלילד יש 67 GT 390 )

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
גידי אין טעם פה להשתחצנות

יש לך אולי אוטו יפה ואולי קצת נדיר , אז סבבה

למה צריך להתרברב על אנשים שיש להם רכבים פשוטים יותר כגון חיפושית ?

 

 

בקשר לתוכנית

יפה שמקדישים זמן למכוניות אספנות ,

אבל כמו שאמרתי תוכנית שיטחית שלא ממצה כלום גם בכתבה הזו ,

לא נתנו שום פרטים טכנים ולא כלום העיקר האילדיס הזה מתלהב לסוע באותו ( וזה מראה את ניסיון הנהיגה שלו בחיים ) , תראו כתבות בטופ גיר איזה הבדל יש שם

כנל במכוניות החדשות , המסלול שהם לקחו נראה קליל מדי וגם אם הוא קשה הוא נראה כמו מסלול מפגר עם כונוסים , לפחות שהיו שמים צמיגים . שלא תבינו אני לא חסיד של טופ גיר , הם שונאים אמריקאיות (למרות שלילד יש 67 GT 390 )

 

ככל הנראה לא קראת הייטב את השרשור,

אין פה השתחצנות ולא התרברבות - הפירוט נועד לסבר את אוזנו של קודמי

שטען ש''מה כל כך מיוחד באוטו באורך 6 מ'?''

ואופי הכתבה, לקוראים בין השורות היתה הנקודות שציינתי.

יש לי כבוד גדול לחיפושיות ואת דרכי לעולם האספנות התחלתי דרך הרכב המיוחד שנקרא חיפושית.

לגבי התוכנית,

אני לא הבמאי ולא הספונסר שלה וטוב שסוף סופ יש תוכנית שמעניקה מבט נוסף לתחביב שלנו.

כל עוד הציבור לא ידרוש אחרת וקהל היעד הוא מצומצם ביותר - זה מה יש...

ותודה על המחמאה, אני מודע ליחודיות של הרכב - לא לחינם יבאתי אותו לארץ.

אם הובנתי לא נכון - אני מצר על כך.

יום טוב!

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

לא כל מי שנוסע ברכב יפה שחצן. מהיכרות אישית - גידי בפירוש לא כזה.

אי אפשר גם לומר על גידי משהו רע בהקשר לחיפושיות...

קרא את הקישורים הבאים וראה מי הקים את מועדון החיפושיות. מי נשיא המועדון.

סע אליו למשרד ותראה את דיגמי החיפושיות.

 

http://www.motocar.co.il/news/new.aspx?0r9VQ=FLLE&pn6Vq=E

 

http://www.mb1.co.il/article.asp?num=9507&place=,natania,sharon,hadera,nordsharon,herzlia,raanana,kfarsaba,hodasharon,nordta

 

 

http://cafe.themarker.com/nodes/t/165/395/file_0_original.jpg

 

file_0_original.jpg

 

אז אנא, אין צורך להתלהם על שאדם ורכב מיוחדים קיבלו חשיפה מתאימה ויפה בתוכנית.

 

לדעתי זה היה האייטם הטוב ביותר באותה תוכנית. ואם כן, יש לפרגן ותו לא.

 

יום נעים

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.


×
×
  • תוכן חדש...