Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו יודע איזה גיוס זה של ה 8?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה מדהים אותי כל פעם מחדש את כל האלה לך תתרום לך תהיה קרבי!!!

ואלה האנשים או שהם בני 14 וחיים עדיין במשחקים שבו הם הולכים יורים מתים ועושים ריסטרט או אותם אנשים שלא עשו צבא בכלל ויצאו מסיבות אלו ואחרות!!!

יש משהו שיש לו אותו מקרה כמו שלי עם בעיות גב שהוא התפנה עם 72 לתותחנים... לאחר 3 חודשים בלבד הבעיה שלו החמירה בצורה קשה מאוד והלך לו הגב!!! הוא סובל מכאבים קשים כעת ולוקח כדורים נגד כאבים כמו גרעינים!!! הבחור לא יכול לישון בלילות מרוב כאבים!!! תתנו לו לסוע באוטו וכל אבן קטנה שהאוטו עולה עליה מפרקת אותו ואת הגב שלו וכואב לו!!!

אז אני לא מתכוון להתפנות לקרבי ואני ניסיתי להסביר בכל צורה אפשרית לצבא את הבעיה אבל הם לא מוכנים לבדוק אותה לעומק אז אני אומר במקרה הנ"ל שילכו להזדיין!!!!!!!

אם הם נותנים לי יחס כזה אז הם יקבלו יחס זין כפול!!! אני לא מוכן לסכן את הבריאות שלי בשביל הצבא!!!

אני כן רוצה להתגייס אבל לתפקיד עורפי!

לא מתאים להם אז שיתנו לי פטור ושלום על ישראל!

ורק לפרוטוקול:אין לי שום דבר נגד צה"ל ואני מעריך אותו ומודה לו אבל הוא חייב להתחשב בחיילים שלו!

 

קודם כל לא נראה לי שיש פה מישהו בדיון הזה בן 14. כולם פה נראים לי לפחות בגיל מלש"בים.

 

ולבעיה שלך- אולי אתה עם בעיה מוצדקת, אבל יש עוד 2000 כמוך שמוציאים בעיות שמצוצות מהאצבע. ואם הצבא יתחיל להוריד פרופילים על ימין ועל שמאל, מי ישאר ???

 

ושוב, הבעיה היא לא רק אלה שלא רוצים קרבי אלא אלו שמחפשים חיים קלים ולא מעניין אותם כלום חוץ מזה.

 

הראל.

 

 

sprint , ישארו אלו שרוצים להשאר .

אתה יודע אחרי הכל בן אדם שלא רוצה להשאר , לא רוצה ליהיות קרבי

ומכריחים אותו אחרי הכל סביר מאד להניח שהוא גם לא יהיה חייל טוב.

יש הרבה מוטיבציה היום בקרב בני הנוער המתגייסים , כך שאלו שלא רוצים ליהיות

קרבי עדיף שלא יהיו , עדיף להם ולצבא .

 

אבל אתה לא מבין שבגלל זה הצבא שלנו נראה כמו שהוא נראה ?!?!?!!

ברור שאם מישהו לא רוצה קרבי ורוצה חיים קלים הוא ישיג את זה בסוף - אבל זאת בדיוק הבעיה ! שהוא רוצה חיים קלים !!! זאת המנטליות של חברה שלנו כיום !!!

 

אז למה 30% (אני מעריך) מהחיילים הם קרביים שמוכנים לתת מעצמם 1000 אחוז, ועוד 20 אחוז ג'ובניקים שגם נותנים 1000 אחוז מעצמם ותורמים לצבא בעורף. ויש את השאר שהתגייסו לצבא רק בשביל להגיד "שירתתי" ו-"זיי*תי את הצבא, אני עושה מה שבא לי" ?

אל אלו אני בא בטענות...

 

אם משהו לא רוצה ללכת לקרבי הוא לא ילך לקרבי!!!

אם משהו רוצה חיים קלים בצבא הוא יעשה חיים קלים!!!

הכל זה מנטליות!

 

נכון, כל אחד יעשה מה שבא לו ומה שטוב לו וככה נהיה עם מאוחד עם צבא חזקקקקק !!!!!

בגלל גישה כזאת ישראל נראית כמו שהיא היום...

 

הראל, :mm_nah:

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נכון!!!

ומי שלא רוצה, שלא ישלם מס הכנסה.

כי חבל שתשלם בכוח ואז יהיה לך נורא קשה!

ומי שלא ירצה, שלא יעצור בעצור. כי בכל זאת, הוא נורא ממהר וחבל שהוא יאחר...

אני מקווה שאתה מבין לאן אני חותר... :

 

 

אריאל , אתה צודק בגדול ואני מבין לאן אתה חותר .

אתה צודק רק בגלל שיש חוק גיוס חובה לנערים ונערות.

שוב לדעתי אין צורך לשנות את חוק גיוס החובה + שירות לאומי , שכן ברגע שהגיוס

לא יהיה חובה הרבה מאד חיילים יעזבו את הצבא בקלות יחסית.

אבל נעזוב את חוק גיוס החובה כי זה לא העניין .

אנחנו מדברים פה על רצון של אדם , רצון לא ליהיות קרבי ולא ליהיות לוחם

אבל עדיין לשרת את המדינה שלו .

אז נכון יש חוק , אז נכון הוא חייב - אבל הוא עצמו לא רוצה , לא יכול או כל סיבה

אחרת שעימו .

ההשואה לא משקפת את המצב .

אבל עדיין הטענה שלך בבסיסה היא נכונה שכן היא נשענת על החוק ,

אבל אני חושב שבן אדם שיודע שלא יוכל להסתדר בקרבי ובאמת לא יוכל או באמת לא רוצה

צריך לעשות את הצעדים הנדרשים בכדי לצאת ולתרום בנושא אחר.

פורסם
נכון!!!

ומי שלא רוצה, שלא ישלם מס הכנסה.

כי חבל שתשלם בכוח ואז יהיה לך נורא קשה!

ומי שלא ירצה, שלא יעצור בעצור. כי בכל זאת, הוא נורא ממהר וחבל שהוא יאחר...

אני מקווה שאתה מבין לאן אני חותר... :

 

 

אריאל , אתה צודק בגדול ואני מבין לאן אתה חותר .

אתה צודק רק בגלל שיש חוק גיוס חובה לנערים ונערות.

שוב לדעתי אין צורך לשנות את חוק גיוס החובה + שירות לאומי , שכן ברגע שהגיוס

לא יהיה חובה הרבה מאד חיילים יעזבו את הצבא בקלות יחסית.

אבל נעזוב את חוק גיוס החובה כי זה לא העניין .

אנחנו מדברים פה על רצון של אדם , רצון לא ליהיות קרבי ולא ליהיות לוחם

אבל עדיין לשרת את המדינה שלו .

אז נכון יש חוק , אז נכון הוא חייב - אבל הוא עצמו לא רוצה , לא יכול או כל סיבה

אחרת שעימו .

ההשואה לא משקפת את המצב .

אבל עדיין הטענה שלך בבסיסה היא נכונה שכן היא נשענת על החוק ,

אבל אני חושב שבן אדם שיודע שלא יוכל להסתדר בקרבי ובאמת לא יוכל או באמת לא רוצה

צריך לעשות את הצעדים הנדרשים בכדי לצאת ולתרום בנושא אחר.

 

רוב האלה שהם "באמת לא יכולים" זה "באמת לא רוצים".

ובאשר לשאלתך dabab אני עוד לא שירתתי אני מתגייס במרץ ואני הולך לנח"ל.

וכשאתה מצדיק את אלה שמחפשים חיים קלים ואתה אומר שזאת המנטליות, אז כאן בדיוק הבעיה, זה שזאת ה"מנטליות" שלך לא אומר שזה טוב! קח לדוגמה את בני דודינו הפלסטינאים, המנטליות שלהם זה לשלוח אחד מתוך השניים עשר ילדים שלהם להתפוצץ בשביל לקבל עשרת אלפים דולר מעירק, אבל זה בסדר זאת המנטליות שלהם. :?

 

דניאל

פורסם

אנשים, היום התגייסתי! עברתי את הבקו"ם בשלום. שיחררו אותי היום הביתה (יום חמישי).

שיבצו אותי למערך הנ"מ. טירונות רובאי 03 ואח"כ עוד קורסים, בקיצור אחרי 8 חודש מתחילים בשירות הרגיל.

מה אתם אומרים על הנ"מ? איך החייל הזה?

איכותי?

איך היציאות בד"כ?

ותנאי השירות?

 

יום ראשון אני שב לבקו"ם לוועדה רפואית. אם הפרופיל שלי לא ירד, אני יכול להתפנות בראש שקט?

 

נ.ב.

אני עושה טירונות במחנה ביסלה (או משהו כזה), ליד באר שבע.

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם
עכשיו הכל מובן , חשבתי שאתה חייל

אתה עדיין לא מכיר את המערכת

לילה טוב

 

איזה זילזול :oops:

 

דניאל

 

טוב אני רואה שיש לך עוד זמן לגיוס.. חחח תאמין לי שגם אני בזמנו הייתי פה גדול ראש גדול אני גבעתי אני בלה בלה בלה... אבל אז מקבלים הבזק של מציאות מגלים בעיות רפואיות ומגלים באמת מה הצבא נותן לחיליו ולחיילים הקרביים במיוחד...

תחזור אליי חודש לפני הגיוס אתה תדבר אחרת!

לילה טוב לכולם!

פורסם
אנשים, היום התגייסתי! עברתי את הבקו"ם בשלום. שיחררו אותי היום הביתה (יום חמישי).

שיבצו אותי למערך הנ"מ. טירונות רובאי 03 ואח"כ עוד קורסים, בקיצור אחרי 8 חודש מתחילים בשירות הרגיל.

מה אתם אומרים על הנ"מ? איך החייל הזה?

איכותי?

איך היציאות בד"כ?

ותנאי השירות?

 

יום ראשון אני שב לבקו"ם לוועדה רפואית. אם הפרופיל שלי לא ירד, אני יכול להתפנות בראש שקט?

 

נ.ב.

אני עושה טירונות במחנה ביסלה (או משהו כזה), ליד באר שבע.

 

תשמע אני יודע מבחור שהתפנה לנ"מ והוא עכשיו עושה את הקורס או משהו כזה הוא עושה בגולן... תתכונן לראות את הבית פעם ב3 שבועות.

לילה טוב.

פורסם

משהו יודע מזה התאריך שלי 6.1.04???

 

משהו פה מתגייס איתי???

The Car Is You ,You Are The Car (Gone In 60 Sec)

Passat 1.8 Turbo

פורסם
עכשיו הכל מובן , חשבתי שאתה חייל

אתה עדיין לא מכיר את המערכת

לילה טוב

 

איזה זילזול :oops:

 

דניאל

 

טוב אני רואה שיש לך עוד זמן לגיוס.. חחח תאמין לי שגם אני בזמנו הייתי פה גדול ראש גדול אני גבעתי אני בלה בלה בלה... אבל אז מקבלים הבזק של מציאות מגלים בעיות רפואיות ומגלים באמת מה הצבא נותן לחיליו ולחיילים הקרביים במיוחד...

תחזור אליי חודש לפני הגיוס אתה תדבר אחרת!

לילה טוב לכולם!

 

בבקשה אל תדבר כאילו אתה כבר שנה בצבא, באמת...

חוץ מזה הייתי כבר אמור להתגייס ביולי ודחו את הגיוס שבועיים לפני הגיוס והחשיבה שלי לא השתנתה מאז, להפך אני שמח שיש לי עוד זמן בשביל להתאמן לגיבוש יחטיו"ת.

והבזק המציאות היחיד שיש לי הוא המצב הביטחוני במדינה וחינוך שאומר לא להגיד "אם אני לא יעשה את זה מישהו אחר כבר יעשה"!

 

נ.ב.

הדיון הזה לא הולך לאף מקום, אתה חושב שאתה חכם גדול אז בבקשה... הדבר היחידי שמצער אותי זה שאני הולך לשמור על חבר'ה כמוך.

 

דניאל

פורסם

אוקיי התחילה חגיגת המחיקות אז דניאל בוא נסגור את הדיון הזה שלי יש דעה ולך יש דעה ואנחנו לא מסכימים ושלום על ישראל!

OK???

אני מאחל לך הצלחה בנח"ל ולי הצלחה באיפה שאני לא אהיה.

יום טוב :!:

פורסם

ההודעה האחרונה של dabab נמחקה בגלל שימוש בשפה לא ראויה. (מצטער, דניאל, אבל איתה נמחקה גם ההודעה האחרונה שלך).

 

ל-dabab - כדאי שתרגיע את סגנון הדיבור שלך, אנחנו לא רבים פה אלא מנהלים דיון, זה הכל. בנוסף, אין לי מושג מאיפה לעזאזל הבאת את ה"עובדות" האלו שהחיילים הקרביים רק אוכלים חרא כל היום. זו שטות ממדרגה ראשונה וכל החברים שלי שהיו קרביים (אחד מורן, אחד MLRS, אחד גדוד צנחנים, אחד עורב, אחד מודיעין קרבי, אחד חרוב ועוד...) נהנו מאוד בשירות שלהם, למרות הטחינות ולמרות הקשיים. זה עניין של מנטליות, זה הכל. אני מסכים עם זה שיש אנשים שזה לא מתאים להם (אני למשל) אבל אין לך שום זכות להתיימר אפילו לחשוב שאתה יודע איך זה בדיוק.

 

בחר מילים בקפידה, יש לי מחק ביד. :twisted:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תשמע C-rsi, פרופיל זה לא הדבר היחיד שקובע אם אתה כשיר להתגייס לקרבי או לא.

לא כל בן אדם מתאים לקרבי, או בכלל רוצה להתגייס לקרבי.

וזה לא קשור לזה שהוא אל רוצה לתרום למדינה.

 

אני מכיר הרבה אנשים שהתגייסו לקרבי סתם בגלל שהרוב מתגייסים, ואחר כך התחרטו על זה. (אחרי שאתה מתגייס לקרבי, אין סיכוי שבעולם שיעבירו אותך להיות ג'ובניק. לא משנה מה תעשה.)

 

אני חושב שלא הייתי רוצה לשרת עם חייל שהתגייס רק בגלל שהכריחו אותו להתגייס לקרבי.

פורסם
ההודעה האחרונה של dabab נמחקה בגלל שימוש בשפה לא ראויה. (מצטער, דניאל, אבל איתה נמחקה גם ההודעה האחרונה שלך).

 

ל-dabab - כדאי שתרגיע את סגנון הדיבור שלך, אנחנו לא רבים פה אלא מנהלים דיון, זה הכל. בנוסף, אין לי מושג מאיפה לעזאזל הבאת את ה"עובדות" האלו שהחיילים הקרביים רק אוכלים חרא כל היום. זו שטות ממדרגה ראשונה וכל החברים שלי שהיו קרביים (אחד מורן, אחד MLRS, אחד גדוד צנחנים, אחד עורב, אחד מודיעין קרבי, אחד חרוב ועוד...) נהנו מאוד בשירות שלהם, למרות הטחינות ולמרות הקשיים. זה עניין של מנטליות, זה הכל. אני מסכים עם זה שיש אנשים שזה לא מתאים להם (אני למשל) אבל אין לך שום זכות להתיימר אפילו לחשוב שאתה יודע איך זה בדיוק.

 

בחר מילים בקפידה, יש לי מחק ביד. :twisted:

 

רוני

תשמע ההודעה שלי נכתבה בזעם בגלל שבהודעות של דניאל יש משפטים ש"מחממים את האווירה" זה שהוא מצטער שהוא צריך לשמור על אנשים כמוני או שהוא מרחם עליי ויש לי חינוך לקוי מהבית זה כן בסדר??? נו באמת!!!

ותאמין לי המקורות שאני דיברתי איתם חבר'ה שמשרתים בגדודים (כגון גבעתי,גולני,שריון,תותחנים רגילים) עצמם ולא ביחידות היותר מובחרות של תותחנים כגון מורן וMLRS הם אמרו לי בדיוק מה הולך שם...

תשמע יש המון אנשים שפותחים פה ושולחים אותך לך תתרום ולך לקרבי אבל הם עצמם לא היו בקרבי ואיזו זכות יש להם להגיד כאלו דברים??? במזל אם הם עשו צבא בכלל!!!

יש לי הערכה למי שעשה 3 שנים! לא משנה איפה ובאיזו צורה ואופן.


×
×
  • תוכן חדש...