Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו יודע איזה גיוס זה של ה 8?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדיון הזה היה פה פעם...

אני מרגיש שאני חוזר על עצמי.

 

בכל מקרה, אני באמת לא מבין אותכם.

למה אתם בכלל משרתים בצבא ??? רק בגלל שזה קבוע בחוק ??? אין לכם שום טיפת גאווה,סיפוק, לזה שאתם בצבא הגנה לישראל ??? אני היחיד שמרגיש טוב שנתן 100 אחוז לצבא ??? הרי מה זה הצבא - זה אנחנו !

 

השירות בצה"ל הוא לא חובה - הוא זכות !

 

אנחנו דור של מפונקים, שלא יודע מה זה להלחם על מדינה. הכל בא לנו בקלות יותר מדי, וחבל.

 

הראל, :?

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
הדיון הזה היה פה פעם...

אני מרגיש שאני חוזר על עצמי.

 

בכל מקרה, אני באמת לא מבין אותכם.

למה אתם בכלל משרתים בצבא ??? רק בגלל שזה קבוע בחוק ??? אין לכם שום טיפת גאווה,סיפוק, לזה שאתם בצבא הגנה לישראל ??? אני היחיד שמרגיש טוב שנתן 100 אחוז לצבא ??? הרי מה זה הצבא - זה אנחנו !

 

השירות בצה"ל הוא לא חובה - הוא זכות !

 

אנחנו דור של מפונקים, שלא יודע מה זה להלחם על מדינה. הכל בא לנו בקלות יותר מדי, וחבל.

 

הראל, :?

 

כל מילה בסלע.

כל הכבוד.

 

דניאל

פורסם

אוקיי , על מנת שהשרשור הזה לא ינעל נשנה את הטון

בלי גידופים ובלי השמצות.

 

אז ככה , יש הבדל בין בן אדם שרוצה לעשות ומרגיש גאווה ועם יד על

הלב אני מבין את הבחורים הללו ויש לי המון חברים שהם קרביים ואני אפילו רוכש

להם כבוד למרות שהדעה שלי רחוקה שנות או מאשר הדעה שלהם וכמובן ממה

שהם עושים במהלך תפקידם אבל לא זה העניין.

אני לא קורא לאף אחד ליהיות פצפיסט אולי יש לי דעה מסויימת אבל אני לא

טמבל , אני יודע שבלי צבא המדינה לא תתקים - עדיין מפריעה לי המתכונת הנוכחית

של המדינה המליטריסטית שלנו.

לדעתי אדם שלא רוצה לשרת בקרבי - לא ישרת , אחרי הכל אף אחד לא יכול לכפות

על אדם לעשות משהו בניגוד לעקרונותיו ואמונותיו למרות שהנושא מעוגן בחוק .

אותו בן אדם יכול לתרום בהרבה דרכים אחרות.

אני אישית מצדד בכל תרומה למדינה וכמובן "שירות לאומי" וכל השאר , יש אנשים

שלא רוצים ללכת לקרבי - להם יכולה ליהיות האפשרות הבאה , אולם חבל שהצבא

מתייחס בזלזול לרוב כלפי האנשים הללו וגורם להם לעשות לעיתים צעדים מרחיקי

לכת כגון התאבדות .

יש לי חבר , חבר טוב שניסה להתאבד בשירות הצבאי , ניסה וברגע האחרון תפסו אותו

האם הוא היה צריך להגיע למצב הזה אני שואל? , האם לא יכלו לשים לב לסימנים מוקדים

ולבקשה שלו לעזרה ? ותאמינו לי היו כאלו , היו כאלו בשפע.

 

גאווה , לי יש גאווה במדינה שלי , וכמובן לעוד עשרות אלפי חיילים ג'ובניקים.

אני לא עושה צבא בגלל שזה רק כתוב בחוק .

אני עזבתי את הצבא והחלטתי לחזור מעצמי אחרי שנה וחצי , אחרי שנה וחצי שהייתה

לי עבודה טובה ומסודרת וחיים מסודרים , לחזור אחרי תקופה כל כך ארוכה למערכת

שירקה לי בפנים.

חזרתי כי הרגשתי שאני צריך לתרום במסגרת היכולת שלי , ואני תורם

וכן יש לי סיפוק מסויים מזה.

 

לסיכום , כל חייל תורם בדרכו שלו , וכל אדם צריך להחליט לעצמו מה לעשות כראות

עיניו .

פורסם

טוב ועל מנת לסכם את הנקודה שלי:

יש לי בעיות רפואיות שהצבא מוריד רק ל72 ולא מוכן להוריד ל64!

אני לא מוכן לשרת בקרבי כי אנשים שהלכו לקרבי עם אותה הבעיה הרפואית שלי נגרם להם נזק רב בגוף והצבא לא מוכן לשמוע את דעתי...

אני לא אומר שאני לא רוצה צבא אני אומר שאני לא מוכן לשרת בקרבי! יותר חשוב לי הבריאות שלי!

יביאו לי להיות ג'ובניק אז אני מקבל את זה בברכה !!!

פורסם
לי יש בעיה רפואית שמזכה אותי בפרופיל 72 והם לא רוצים להוריד לי ל64 למרות הטענות שלי

 

אתם לא מבינים את העיקר.

המתגייסים של היום מצפים שהצבא יתגמש בדיוק לרצונותיהם, אז יופי הם כן רוצים לשרת בצבא, אבל רק קל"ב, יציאות - כל יום או מינימום חמשושים, אפטר כל שבוע, לא משנה להם כ"כ התפקיד העיקר שלא תהיה עבודה יותר מדי, עם אופציה לאישור עבודה ככה שלא תפגע שגרת החיים האזרחית שלהם...

(הגזמתי כדוגמא)

 

ותזכרו שאת ה-3 שנים האלה רוב האזרחים עושים, ואף אחד פה לא הופך להיות פראייר בגלל זה... קצת להפסיק לדאוג רק לעצמם ולחשוב על טובת הכלל.

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
טוב ועל מנת לסכם את הנקודה שלי:

יש לי בעיות רפואיות שהצבא מוריד רק ל72 ולא מוכן להוריד ל64!

אני לא מוכן לשרת בקרבי כי אנשים שהלכו לקרבי עם אותה הבעיה הרפואית שלי נגרם להם נזק רב בגוף והצבא לא מוכן לשמוע את דעתי...

אני לא אומר שאני לא רוצה צבא אני אומר שאני לא מוכן לשרת בקרבי! יותר חשוב לי הבריאות שלי!

יביאו לי להיות ג'ובניק אז אני מקבל את זה בברכה !!!

 

מה הסיפור שלך?

איזה בעיות יש לך?

 

 

לענין הג'ובניקים/קרביים, מי שראה לפני כמה ימים "עובדה" היה רואה תכנית מדהימה על חייל בשם בוכריס. בוכריס שלנו חטף 5 כדורים ברגליים בחומת מגן. בזמנו הוא היה מועמד לפקד על אגוז, בשל הפציעה המינוי נשקל שנית. בוכריס קרע ת'תחת עם פיזיוטרפיסטים ומאמני כושר, בסופו של דבר עשה טירונות שנייה. בסופו של הסיפור בוכריס מפקד על סיירת אגוז, עם כמה קירטועים פה ושם.

 

המשפט שאני אזכור להרבה מאד זמן, נאמר על ידו:

 

"מה זה להישבר? אין דבר כזה. הוצאתי את "להישבר" מהלקסיקון שלי. אין להישבר, מה זה מפעל חיים פרטי שלי?!? זה צה"ל!"

 

הלוואי והיו יותר חיילים/אזרחים שחושבים אפילו טיפה כמוהו. במקום לחפש חיים קלים ודרכים איך לקצר את השירות או להפוך אותו לבית זונות או לא לעשות את מה שאומרים לך לעשות - לך תעשה מה שאתה כן יכול. גם אם זה לשמור על בוטקה בנצרים או לפקד על חיסולים. במקום לחפש להתחמק מלתרום או לחשוב "למה לי??" תחפש מה לתרום, והכי הרבה שאתה רק יכול.

 

אם צה"ל אומר שאתה כשיר לקרבי - אתה כשיר לקרבי. לא משנה כמה תירוצים/פתקים מהרופא תביא.

 

אני מסכים לחלוטין עם רוני.

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
טוב ועל מנת לסכם את הנקודה שלי:

יש לי בעיות רפואיות שהצבא מוריד רק ל72 ולא מוכן להוריד ל64!

אני לא מוכן לשרת בקרבי כי אנשים שהלכו לקרבי עם אותה הבעיה הרפואית שלי נגרם להם נזק רב בגוף והצבא לא מוכן לשמוע את דעתי...

אני לא אומר שאני לא רוצה צבא אני אומר שאני לא מוכן לשרת בקרבי! יותר חשוב לי הבריאות שלי!

יביאו לי להיות ג'ובניק אז אני מקבל את זה בברכה !!!

 

מה הסיפור שלך?

איזה בעיות יש לך?

 

 

לענין הג'ובניקים/קרביים, מי שראה לפני כמה ימים "עובדה" היה רואה תכנית מדהימה על חייל בשם בוכריס. בוכריס שלנו חטף 5 כדורים ברגליים בחומת מגן. בזמנו הוא היה מועמד לפקד על אגוז, בשל הפציעה המינוי נשקל שנית. בוכריס קרע ת'תחת עם פיזיוטרפיסטים ומאמני כושר, בסופו של דבר עשה טירונות שנייה. בסופו של הסיפור בוכריס מפקד על סיירת אגוז, עם כמה קירטועים פה ושם.

 

המשפט שאני אזכור להרבה מאד זמן, נאמר על ידו:

 

"מה זה להישבר? אין דבר כזה. הוצאתי את "להישבר" מהלקסיקון שלי. אין להישבר, מה זה מפעל חיים פרטי שלי?!? זה צה"ל!"

 

הלוואי והיו יותר חיילים/אזרחים שחושבים אפילו טיפה כמוהו. במקום לחפש חיים קלים ודרכים איך לקצר את השירות או להפוך אותו לבית זונות או לא לעשות את מה שאומרים לך לעשות - לך תעשה מה שאתה כן יכול. גם אם זה לשמור על בוטקה בנצרים או לפקד על חיסולים. במקום לחפש להתחמק מלתרום או לחשוב "למה לי??" תחפש מה לתרום, והכי הרבה שאתה רק יכול.

 

אם צה"ל אומר שאתה כשיר לקרבי - אתה כשיר לקרבי. לא משנה כמה תירוצים/פתקים מהרופא תביא.

 

אני מסכים לחלוטין עם רוני.

 

ראלימן

 

אני לא אתווכח איתך על הדעה שלך בקשר לצבא כי אני מעריך את הדעה

ואת נכונותך לתרום .

אבל אתה טועה - כי לא תמיד שהצבא מחליט שאתה כשיר אז אתה כשיר.

אתה הבאת מקרה באמת מרגש - כל הכבוד לבחור .

אבל היו מקרים של חיילים שמתו במהלך התפקיד בגלל שלא התאימו לו.

כמו החייל שמת בטירונות עקב טרטור יתר ובעיה חמורה בלב שלא גילו

למרות שהוא התלונן , תסלח לי אם אני לא זוכר את המקרה במדויק.

 

בכל מקרה אם הצבא מחליט שאתה כשיר לקרבי , אולי אתה לא כשיר אתה עצמך

לא כשיר בנפש , או שפשוט לא רוצה .

 

ניקי אתה עדיין לא בצבא אתה עדיין לא מכיר את המערכת אל תשכח את זה.

אבל לך יהיה יותר קל כי אתה הולך להגיע עד כמה שאתה יכול מוכן ואתה כמובן

רוצה לתרום , בכל מקרה אני מאחל לך בהצלחה.

פורסם

זה מדהים אותי כל פעם מחדש את כל האלה לך תתרום לך תהיה קרבי!!!

ואלה האנשים או שהם בני 14 וחיים עדיין במשחקים שבו הם הולכים יורים מתים ועושים ריסטרט או אותם אנשים שלא עשו צבא בכלל ויצאו מסיבות אלו ואחרות!!!

יש משהו שיש לו אותו מקרה כמו שלי עם בעיות גב שהוא התפנה עם 72 לתותחנים... לאחר 3 חודשים בלבד הבעיה שלו החמירה בצורה קשה מאוד והלך לו הגב!!! הוא סובל מכאבים קשים כעת ולוקח כדורים נגד כאבים כמו גרעינים!!! הבחור לא יכול לישון בלילות מרוב כאבים!!! תתנו לו לסוע באוטו וכל אבן קטנה שהאוטו עולה עליה מפרקת אותו ואת הגב שלו וכואב לו!!!

אז אני לא מתכוון להתפנות לקרבי ואני ניסיתי להסביר בכל צורה אפשרית לצבא את הבעיה אבל הם לא מוכנים לבדוק אותה לעומק אז אני אומר במקרה הנ"ל שילכו להזדיין!!!!!!!

אם הם נותנים לי יחס כזה אז הם יקבלו יחס זין כפול!!! אני לא מוכן לסכן את הבריאות שלי בשביל הצבא!!!

אני כן רוצה להתגייס אבל לתפקיד עורפי!

לא מתאים להם אז שיתנו לי פטור ושלום על ישראל!

ורק לפרוטוקול:אין לי שום דבר נגד צה"ל ואני מעריך אותו ומודה לו אבל הוא חייב להתחשב בחיילים שלו!

פורסם
זה מדהים אותי כל פעם מחדש את כל האלה לך תתרום לך תהיה קרבי!!!

ואלה האנשים או שהם בני 14 וחיים עדיין במשחקים שבו הם הולכים יורים מתים ועושים ריסטרט או אותם אנשים שלא עשו צבא בכלל ויצאו מסיבות אלו ואחרות!!!

יש משהו שיש לו אותו מקרה כמו שלי עם בעיות גב שהוא התפנה עם 72 לתותחנים... לאחר 3 חודשים בלבד הבעיה שלו החמירה בצורה קשה מאוד והלך לו הגב!!! הוא סובל מכאבים קשים כעת ולוקח כדורים נגד כאבים כמו גרעינים!!! הבחור לא יכול לישון בלילות מרוב כאבים!!! תתנו לו לסוע באוטו וכל אבן קטנה שהאוטו עולה עליה מפרקת אותו ואת הגב שלו וכואב לו!!!

אז אני לא מתכוון להתפנות לקרבי ואני ניסיתי להסביר בכל צורה אפשרית לצבא את הבעיה אבל הם לא מוכנים לבדוק אותה לעומק אז אני אומר במקרה הנ"ל שילכו להזדיין!!!!!!!

אם הם נותנים לי יחס כזה אז הם יקבלו יחס זין כפול!!! אני לא מוכן לסכן את הבריאות שלי בשביל הצבא!!!

אני כן רוצה להתגייס אבל לתפקיד עורפי!

לא מתאים להם אז שיתנו לי פטור ושלום על ישראל!

ורק לפרוטוקול:אין לי שום דבר נגד צה"ל ואני מעריך אותו ומודה לו אבל הוא חייב להתחשב בחיילים שלו!

 

קודם כל לא נראה לי שיש פה מישהו בדיון הזה בן 14. כולם פה נראים לי לפחות בגיל מלש"בים.

 

ולבעיה שלך- אולי אתה עם בעיה מוצדקת, אבל יש עוד 2000 כמוך שמוציאים בעיות שמצוצות מהאצבע. ואם הצבא יתחיל להוריד פרופילים על ימין ועל שמאל, מי ישאר ???

 

ושוב, הבעיה היא לא רק אלה שלא רוצים קרבי אלא אלו שמחפשים חיים קלים ולא מעניין אותם כלום חוץ מזה.

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
טוב... הדיון הזה לא מגיע לאף מקום. אי אפשר לחנך את כל העולם.

אני מתנחם בזה שנשארו עוד צדיקים בסדום.

 

דניאל

מה בדיוק קשור לחנך??? :roll:

אם משהו לא רוצה ללכת לקרבי הוא לא ילך לקרבי!!!

אם משהו רוצה חיים קלים בצבא הוא יעשה חיים קלים!!!

הכל זה מנטליות!

אתה בא עם מילים מפוצצות ומאשים את כל העולם שהוא לא קרבי!

אנשים לא הולכים לקרבי זאת עובדה ואני לא בא אליהם בטענות!!!

איזה שירות בדיוק אתה עשית???

תשמעו אנשים מסרבים ללכת לקרבי לא רק בגלל שהם מפחדים למות אלא התנאים חרא!

היחס חרא! היציאות חרא! האוכל חרא! ואז אתה יוצא מהצבא עם ז*ן ביד בלי גרוש להמשיך את החיים שלך!!! ואז בנוסף לכל אתה חייב לעשות טירונות 40 יום בשנה לעזוב את העבודה האישה והילדה ולשמור על איזו התנחלות שכוחת אל עם 4 מתנחלים!!!

אבל אם אתם רוצים ללכת לקרבי... בבקשה... אתם מקבלים ממני את מלוא ההערכה!!!

פורסם
זה מדהים אותי כל פעם מחדש את כל האלה לך תתרום לך תהיה קרבי!!!

ואלה האנשים או שהם בני 14 וחיים עדיין במשחקים שבו הם הולכים יורים מתים ועושים ריסטרט או אותם אנשים שלא עשו צבא בכלל ויצאו מסיבות אלו ואחרות!!!

יש משהו שיש לו אותו מקרה כמו שלי עם בעיות גב שהוא התפנה עם 72 לתותחנים... לאחר 3 חודשים בלבד הבעיה שלו החמירה בצורה קשה מאוד והלך לו הגב!!! הוא סובל מכאבים קשים כעת ולוקח כדורים נגד כאבים כמו גרעינים!!! הבחור לא יכול לישון בלילות מרוב כאבים!!! תתנו לו לסוע באוטו וכל אבן קטנה שהאוטו עולה עליה מפרקת אותו ואת הגב שלו וכואב לו!!!

אז אני לא מתכוון להתפנות לקרבי ואני ניסיתי להסביר בכל צורה אפשרית לצבא את הבעיה אבל הם לא מוכנים לבדוק אותה לעומק אז אני אומר במקרה הנ"ל שילכו להזדיין!!!!!!!

אם הם נותנים לי יחס כזה אז הם יקבלו יחס זין כפול!!! אני לא מוכן לסכן את הבריאות שלי בשביל הצבא!!!

אני כן רוצה להתגייס אבל לתפקיד עורפי!

לא מתאים להם אז שיתנו לי פטור ושלום על ישראל!

ורק לפרוטוקול:אין לי שום דבר נגד צה"ל ואני מעריך אותו ומודה לו אבל הוא חייב להתחשב בחיילים שלו!

 

קודם כל לא נראה לי שיש פה מישהו בדיון הזה בן 14. כולם פה נראים לי לפחות בגיל מלש"בים.

 

ולבעיה שלך- אולי אתה עם בעיה מוצדקת, אבל יש עוד 2000 כמוך שמוציאים בעיות שמצוצות מהאצבע. ואם הצבא יתחיל להוריד פרופילים על ימין ועל שמאל, מי ישאר ???

 

ושוב, הבעיה היא לא רק אלה שלא רוצים קרבי אלא אלו שמחפשים חיים קלים ולא מעניין אותם כלום חוץ מזה.

 

הראל.

 

 

sprint , ישארו אלו שרוצים להשאר .

אתה יודע אחרי הכל בן אדם שלא רוצה להשאר , לא רוצה ליהיות קרבי

ומכריחים אותו אחרי הכל סביר מאד להניח שהוא גם לא יהיה חייל טוב.

יש הרבה מוטיבציה היום בקרב בני הנוער המתגייסים , כך שאלו שלא רוצים ליהיות

קרבי עדיף שלא יהיו , עדיף להם ולצבא .

פורסם
זה מדהים אותי כל פעם מחדש את כל האלה לך תתרום לך תהיה קרבי!!!

ואלה האנשים או שהם בני 14 וחיים עדיין במשחקים שבו הם הולכים יורים מתים ועושים ריסטרט או אותם אנשים שלא עשו צבא בכלל ויצאו מסיבות אלו ואחרות!!!

יש משהו שיש לו אותו מקרה כמו שלי עם בעיות גב שהוא התפנה עם 72 לתותחנים... לאחר 3 חודשים בלבד הבעיה שלו החמירה בצורה קשה מאוד והלך לו הגב!!! הוא סובל מכאבים קשים כעת ולוקח כדורים נגד כאבים כמו גרעינים!!! הבחור לא יכול לישון בלילות מרוב כאבים!!! תתנו לו לסוע באוטו וכל אבן קטנה שהאוטו עולה עליה מפרקת אותו ואת הגב שלו וכואב לו!!!

אז אני לא מתכוון להתפנות לקרבי ואני ניסיתי להסביר בכל צורה אפשרית לצבא את הבעיה אבל הם לא מוכנים לבדוק אותה לעומק אז אני אומר במקרה הנ"ל שילכו להזדיין!!!!!!!

אם הם נותנים לי יחס כזה אז הם יקבלו יחס זין כפול!!! אני לא מוכן לסכן את הבריאות שלי בשביל הצבא!!!

אני כן רוצה להתגייס אבל לתפקיד עורפי!

לא מתאים להם אז שיתנו לי פטור ושלום על ישראל!

ורק לפרוטוקול:אין לי שום דבר נגד צה"ל ואני מעריך אותו ומודה לו אבל הוא חייב להתחשב בחיילים שלו!

 

קודם כל לא נראה לי שיש פה מישהו בדיון הזה בן 14. כולם פה נראים לי לפחות בגיל מלש"בים.

 

ולבעיה שלך- אולי אתה עם בעיה מוצדקת, אבל יש עוד 2000 כמוך שמוציאים בעיות שמצוצות מהאצבע. ואם הצבא יתחיל להוריד פרופילים על ימין ועל שמאל, מי ישאר ???

 

ושוב, הבעיה היא לא רק אלה שלא רוצים קרבי אלא אלו שמחפשים חיים קלים ולא מעניין אותם כלום חוץ מזה.

 

הראל.

 

 

sprint , ישארו אלו שרוצים להשאר .

אתה יודע אחרי הכל בן אדם שלא רוצה להשאר , לא רוצה ליהיות קרבי

ומכריחים אותו אחרי הכל סביר מאד להניח שהוא גם לא יהיה חייל טוב.

יש הרבה מוטיבציה היום בקרב בני הנוער המתגייסים , כך שאלו שלא רוצים ליהיות

קרבי עדיף שלא יהיו , עדיף להם ולצבא .

נכון!!!

ומי שלא רוצה, שלא ישלם מס הכנסה.

כי חבל שתשלם בכוח ואז יהיה לך נורא קשה!

ומי שלא ירצה, שלא יעצור בעצור. כי בכל זאת, הוא נורא ממהר וחבל שהוא יאחר...

אני מקווה שאתה מבין לאן אני חותר... :roll:

:-)

פורסם
זה מדהים אותי כל פעם מחדש את כל האלה לך תתרום לך תהיה קרבי!!!

ואלה האנשים או שהם בני 14 וחיים עדיין במשחקים שבו הם הולכים יורים מתים ועושים ריסטרט או אותם אנשים שלא עשו צבא בכלל ויצאו מסיבות אלו ואחרות!!!

יש משהו שיש לו אותו מקרה כמו שלי עם בעיות גב שהוא התפנה עם 72 לתותחנים... לאחר 3 חודשים בלבד הבעיה שלו החמירה בצורה קשה מאוד והלך לו הגב!!! הוא סובל מכאבים קשים כעת ולוקח כדורים נגד כאבים כמו גרעינים!!! הבחור לא יכול לישון בלילות מרוב כאבים!!! תתנו לו לסוע באוטו וכל אבן קטנה שהאוטו עולה עליה מפרקת אותו ואת הגב שלו וכואב לו!!!

אז אני לא מתכוון להתפנות לקרבי ואני ניסיתי להסביר בכל צורה אפשרית לצבא את הבעיה אבל הם לא מוכנים לבדוק אותה לעומק אז אני אומר במקרה הנ"ל שילכו להזדיין!!!!!!!

אם הם נותנים לי יחס כזה אז הם יקבלו יחס זין כפול!!! אני לא מוכן לסכן את הבריאות שלי בשביל הצבא!!!

אני כן רוצה להתגייס אבל לתפקיד עורפי!

לא מתאים להם אז שיתנו לי פטור ושלום על ישראל!

ורק לפרוטוקול:אין לי שום דבר נגד צה"ל ואני מעריך אותו ומודה לו אבל הוא חייב להתחשב בחיילים שלו!

 

קודם כל לא נראה לי שיש פה מישהו בדיון הזה בן 14. כולם פה נראים לי לפחות בגיל מלש"בים.

 

ולבעיה שלך- אולי אתה עם בעיה מוצדקת, אבל יש עוד 2000 כמוך שמוציאים בעיות שמצוצות מהאצבע. ואם הצבא יתחיל להוריד פרופילים על ימין ועל שמאל, מי ישאר ???

 

ושוב, הבעיה היא לא רק אלה שלא רוצים קרבי אלא אלו שמחפשים חיים קלים ולא מעניין אותם כלום חוץ מזה.

 

הראל.

 

 

sprint , ישארו אלו שרוצים להשאר .

אתה יודע אחרי הכל בן אדם שלא רוצה להשאר , לא רוצה ליהיות קרבי

ומכריחים אותו אחרי הכל סביר מאד להניח שהוא גם לא יהיה חייל טוב.

יש הרבה מוטיבציה היום בקרב בני הנוער המתגייסים , כך שאלו שלא רוצים ליהיות

קרבי עדיף שלא יהיו , עדיף להם ולצבא .

נכון!!!

ומי שלא רוצה, שלא ישלם מס הכנסה.

כי חבל שתשלם בכוח ואז יהיה לך נורא קשה!

ומי שלא ירצה, שלא יעצור בעצור. כי בכל זאת, הוא נורא ממהר וחבל שהוא יאחר...

אני מקווה שאתה מבין לאן אני חותר... :roll:

 

אריאל אתה צודק במה שאתה אומר אבל ההבדל היחיד הוא שבצבא יש מסגרות נוספות שיכולים ללכת אליהם חוץ מקרבי! יש המון תפקידים עורפיים שאליהם ניתן ללכת!

לא כל מי שהולך לצבא חייב להיות קרבי.

ויש כאלה באמת שלא יכולים ולא רוצים אז שלא ילכו לקרבי אבל חשוב מאוד שכן יעשו צבא!!!


×
×
  • תוכן חדש...