Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו יודע איזה גיוס זה של ה 8?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כרגע אין לי שום מגבלה לא פיזית ולא נפשית , אבל יש לי מגבלה גדולה עוד יותר שהצבא בעצמו אישר ואני לא המצאתי דבר - ת"ש - יותר מזה אני

לא אוכל לפרט כי זה כבר אישי ( לך אני מוכן להגיד ) , המגבלה הזו כולל

שעות נוחות , אישור עבודה , פטור מלילות ועוד..

ויש אפילו כמה דברים שוויתרתי עליהם שכל בן אדם אחר היה לוקח .

זה שלך אין את הבעיות הללו אני שמח בשבילך ,באמת ואני מקווה שלאף

אחד אחר גם לא יהיו את הבעיות הללו.

 

חתיכת ת"ש עצבני יש לך אם אתה יכול להרשות לעצמך להחזיק לבד ראלי. הלוואי עליי.

 

עכשיו לך תביא תירוץ איך זה שיש לך ראלי מסתדר עם הת"ש, טוב?

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כרגע אין לי שום מגבלה לא פיזית ולא נפשית , אבל יש לי מגבלה גדולה עוד יותר שהצבא בעצמו אישר ואני לא המצאתי דבר - ת"ש - יותר מזה אני

לא אוכל לפרט כי זה כבר אישי ( לך אני מוכן להגיד ) , המגבלה הזו כולל

שעות נוחות , אישור עבודה , פטור מלילות ועוד..

ויש אפילו כמה דברים שוויתרתי עליהם שכל בן אדם אחר היה לוקח .

זה שלך אין את הבעיות הללו אני שמח בשבילך ,באמת ואני מקווה שלאף

אחד אחר גם לא יהיו את הבעיות הללו.

 

חתיכת ת"ש עצבני יש לך אם אתה יכול להרשות לעצמך להחזיק לבד ראלי. הלוואי עליי.

 

עכשיו לך תביא תירוץ איך זה שיש לך ראלי מסתדר עם הת"ש, טוב?

 

 

 

אתה טמבל ואפס רציני אני מבין ,

ת"ש זה לא רק כסף ( למרות שזה גם.)

לפני שאתה כותב הודעה תחשוב .

יותר מזה אני לא אגיד לך כמובן לא.

פורסם

חברה ...

אני לא מבין כלום בצבא וכל מה שקשור אליו ..

חוץ מזה שאני יודע שאם נכנסתם לצבא אז בסוף כשמסיימים , אתם כבר לא ילדים קטנים , אלא גברים .. עם יכולת להתמודד עם הרבה בעיות ....

לפי הבנתי הצבא מלמד.. ומפתח לך את האישיות .

 

יותר מזה אני לא יודע הרבה ..

 

אבל תשמעו ,

תמיד נממעתי מלהגיב לשרשורים שקשורים בצבא כי אני פשוט לא מבין בזה .. אני קורא וזהו ..

הדיון הזה כבר פתוח לכמה ימים טובות ~ אבל בסופו של דבר זה נהפך לתגובות אישיות ובלי קשר לנושא בכלל !

אז בקשה אחת ... אפילו אם הדיון התגלגל למשהו אחר .. אבל שזה ישאר בגדר המקובל ולא העלבות אישיות ...

 

אגב התגובות הכי חזקות ואמיתיות ( נשמעו לי טוב ) היו של

ishpuz ושל נמרוד רחמימוב ..

 

אז לצעירים .. כדאי לפעמים להקשיב למבוגרים יותר ( בלי שיהיה לכם ראש מברזל שלא מקשיב לאחרים -- להם יש נסיון .. תקשיבו אפילו אם זה לא מוצא חן בעיניכם .. ותגיבו לעניין ולא בנוסח " אני גבר -- אני יכול לעשות הכל -- אני אעשה רק מה שאני רוצה !!"

 

בידידות לכולם ,

פאדי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
כרגע אין לי שום מגבלה לא פיזית ולא נפשית , אבל יש לי מגבלה גדולה עוד יותר שהצבא בעצמו אישר ואני לא המצאתי דבר - ת"ש - יותר מזה אני

לא אוכל לפרט כי זה כבר אישי ( לך אני מוכן להגיד ) , המגבלה הזו כולל

שעות נוחות , אישור עבודה , פטור מלילות ועוד..

ויש אפילו כמה דברים שוויתרתי עליהם שכל בן אדם אחר היה לוקח .

זה שלך אין את הבעיות הללו אני שמח בשבילך ,באמת ואני מקווה שלאף

אחד אחר גם לא יהיו את הבעיות הללו.

 

חתיכת ת"ש עצבני יש לך אם אתה יכול להרשות לעצמך להחזיק לבד ראלי. הלוואי עליי.

 

עכשיו לך תביא תירוץ איך זה שיש לך ראלי מסתדר עם הת"ש, טוב?

 

אתה טמבל ואפס רציני אני מבין ,

ת"ש זה לא רק כסף ( למרות שזה גם.)

לפני שאתה כותב הודעה תחשוב .

יותר מזה אני לא אגיד לך כמובן לא.

 

א. אני שמח שאתה מבין.

ב. אני תמיד חושב לפני שאני כותב. אפילו פעמיים.

ג. יש לי כאלה למשך חצי שנה.

ד. תגיד, לא נמאס לך תמיד ללכת נגד כולם? רגע אחד אתה פציפיסט, רגע שני אתה שובר שיניים למשטרה, שנייה אחר-כך אתה ילד מוכה עם בעיות ת"ש, ובאמצע יש לך פרופיל נפשי שהוצא בדרך-לא-דרך. אם יש פה מישהו שלא חושב לפני שהוא כותב - זה אתה. אני רק מקווה שאתה חושב יותר לפני שאתה נוהג.

 

יום טוב.

פורסם
כרגע אין לי שום מגבלה לא פיזית ולא נפשית , אבל יש לי מגבלה גדולה עוד יותר שהצבא בעצמו אישר ואני לא המצאתי דבר - ת"ש - יותר מזה אני

לא אוכל לפרט כי זה כבר אישי ( לך אני מוכן להגיד ) , המגבלה הזו כולל

שעות נוחות , אישור עבודה , פטור מלילות ועוד..

ויש אפילו כמה דברים שוויתרתי עליהם שכל בן אדם אחר היה לוקח .

זה שלך אין את הבעיות הללו אני שמח בשבילך ,באמת ואני מקווה שלאף

אחד אחר גם לא יהיו את הבעיות הללו.

 

חתיכת ת"ש עצבני יש לך אם אתה יכול להרשות לעצמך להחזיק לבד ראלי. הלוואי עליי.

 

עכשיו לך תביא תירוץ איך זה שיש לך ראלי מסתדר עם הת"ש, טוב?

 

אתה טמבל ואפס רציני אני מבין ,

ת"ש זה לא רק כסף ( למרות שזה גם.)

לפני שאתה כותב הודעה תחשוב .

יותר מזה אני לא אגיד לך כמובן לא.

 

א. אני שמח שאתה מבין.

ב. אני תמיד חושב לפני שאני כותב. אפילו פעמיים.

ג. יש לי כאלה למשך חצי שנה.

ד. תגיד, לא נמאס לך תמיד ללכת נגד כולם? רגע אחד אתה פציפיסט, רגע שני אתה שובר שיניים למשטרה, שנייה אחר-כך אתה ילד מוכה עם בעיות ת"ש, ובאמצע יש לך פרופיל נפשי שהוצא בדרך-לא-דרך. אם יש פה מישהו שלא חושב לפני שהוא כותב - זה אתה. אני רק מקווה שאתה חושב יותר לפני שאתה נוהג.

יום טוב.

 

אם היית חושב לפני שאתה כותב לא היית כותב הודעה שמטרתה היחידה היא להתסיס

ולפגוע ותחשוב על זה. אחרי הכל ההודעה שלך הייתה דורשת

תגובה שכזו .

אתה לא מכיר אותי ואתה לא יודע מי אני לכן אין לך כל זכות לשפוט אותי.

 

אני לא הולך נגד כולם , אני לא אמרתי שאני פצפיסט - אם הייתי פצפיסט לא הייתי

בכלל בצבא ולא הייתי חושב על ליהיות בצבא , אני נגד המעשים של הצבא ברובם

כמו השהות בשטחים , ההרג וכו ' זו גם דעתי ודעת רבים ואי אפשר לשנותה למרות

שלעיתים היא מנוגדת לנפשות הפועלות כאן - אבל לא כולם.

"שובר שיניים למשטרה" - ברור הרבצתי בעברי להמון שוטרים - לא!.

בתר"ד ההוא הדעה שלי אמרה הגנה עצמית בלבד ובכל הכוח , שוב מי שמכיר אותי

יודע שאני האחרון שיהיה אלים אך אני אגן על עצמי בכל מחיר - זה הכל ואין שום קשר

בין התפיסה שלי את הצבא לבין העובדה שאני אגן על עצמי .

"ילד מוכה עם בעיות ת"ש " - עכשיו בכלל הגזמת . מי עכשיו לא חושב לפני שהוא כותב?

ושוב אתה לא יודע מי אני מה אני ומה הן בעיותי ואתה כותב סתם באוויר כי נדמה לך.

פורסם
משהו יודע מזה התאריך שלי 6.1.04???

 

משהו פה מתגייס איתי???

 

חבר שלי מתגייס לסטילים באותו יום, אם לא עברת גיבוש אני מניח שישלימו אותך לאן שצריך, או שבכלל מדובר בגיוס 02 כללי.

 

עברתי על השרשור וברצוני להגיב.

 

אני בימים אלו מתלבט אם לוותר על התפקיד הטוב שלו זכיתי בשביל להיות לוחם, ההתלבטות נובעת מהרצון לתרום ומהרצון לחוות את החוויה עליה כולם מדברים אך מאידך במסגרת התפקיד שלי יש לי אפשרות לתרום (לאו דוקא פחות) במסגרת שיותר מתאימה לי ממספר סיבות.

 

נאמר פה איפשהו משהו כמו : "אני לא חושב שכל הג'ובניקים חארות..." (או משהו כזה)

תודה רבה באמת !

 

התגייסתי בגיוס כלל צה"לי ולא האמנתי כמה שוק ובית זונות יכול להיות גיוס של 02,

במחלקה שלי בניצנים כמחצית מהמחלקה היו על פטורים שלא תיארתי לעצמי שקיימים בכלל,

הרוב הנורא גדול מאד מופלץ אבל לדעתי זה פשוט הפסד שלהם, (זה מעבר לבעיות משמעת חמורות שיש לנוער של היום)

אני אישית נהניתי מהטירונות ובעיקר מהדברים היותר קשים יחסית ורק חבל לי שמבחינה פיזית מלבד כמה אבטשים או שמירות הצבא שלי הסתיים.

 

 

אני חושב שלצבא יש יכולת להשפיע על האדם לשארית חייו אבל כל אחד בוחר את הדרך שלו, חבל שלא כולם רוצים לתרום אבל אלו שבתוך הצבא והם כן תורמים, בהם אני לא חושב שיש מה לזלזל.

אני מאמין שלא לכולם מתאים קרבי גם אם יש להם 97 ואף בעיית ת"ש,

אני מכיר מספר אנשים שהתגייסו לקרבי לאחרונה בתור המורעלים של ארצינו ועכשיו אוכלים את הלב (כמובן שגם חרא) כי התברר שזה פשוט ממש לא מתאים להם, ברור שלאכול חרא ולסכן את החיים לא כל כך מתאים לאף אחד אבל עדיין אין מקום לדחוף אדם לקרבי אם הוא לגמרי לא מרגיש שלם עם זה.

 

כל חייל תורם בדרך שלו, נכון שיש שעושים בית זונות אבל הרי זה הפסד שלהם, לא כך?

 

בלירן אין מה להיכנס (גם כי הוא בחור טוב) כי לכל אחד יש את הרקע, הת"ש והדיעה שלו וכל חייל שלנו תורם כך או כך לצבא שלנו.

 

לסיכום יש מלא חבר'ה צעירים בעלי מוטיבציה אבל באמת שלא צריך לצפות מכולם להיות ככה, תומכי לחימה נדרשים גם כן ואותי משמחת העובדה שבמסגרת התפקיד שלי כל עוד אני יעשה אותו בצורה הטובה ביותר אני באמת אעזור\אתרום ואתמוך בעצם בלוחמים.

 

 

בהצלחה רבה לכל חיילינו המגוייסים והמתגייסים בקרוב 8)

פורסם

רוני לשם שינוי אני מסכים איתך הפעם :)

כל אחד נישאר בעמדתו ושלום על ישראל... את האמת כבר נימאס לי להגיב בת'רד הזה כי לא מגיעים לשומקום...

שלום לכולם וגיוס קל לי ביום שני!

 

כל טוב!

פורסם
רוני לשם שינוי אני מסכים איתך הפעם :)

כל אחד נישאר בעמדתו ושלום על ישראל... את האמת כבר נימאס לי להגיב בת'רד הזה כי לא מגיעים לשומקום...

שלום לכולם וגיוס קל לי ביום שני!

 

כל טוב!

 

גיוס קל ושפשוף נעים, אני מקווה שתמצה את עצמך בצבא ותסיים 3 שנים מספקות, מאתגרות, ומהנות! :p

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V


×
×
  • תוכן חדש...