Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו יודע איזה גיוס זה של ה 8?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבר שלי שערק לחודש,

ישב חודשיים בכלא, ואמר שזה קייטנה לעומת מה שהם עושים יום יום בקרבי. :?

 

יכול להיות, אבל זה עדיין כלא. עם כל המשמעויות שנובעות ממנו.

 

ודאבאב - נראה אותך ברגע האמת...

 

רוני

 

רוני תגיד לי למה כל הזמן אני מקבל ממך תחושת זלזול?! :roll:

 

הכל קשור במנטליות והקשיחות הנפשית! ותו לא יותר!!!

אם אתה באמת לא רוצה לסבול 3 שנים אז אפשר לסבול יום-יומיים ושבוע ולא יודע כמה זמן אבל אני אישית לא מתכוון להישבר במעצר כי אני מתכוון לקבל מה שאני רוצה!

אני נותן לצבא 3 שנים מהחיים שלי אז לפחות להוציא את המיטב ולהיות כמה שיותר קרוב לשגרה שאני מכיר!

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני נותן לצבא 3 שנים מהחיים שלי אז לפחות להוציא את המיטב ולהיות כמה שיותר קרוב לשגרה שאני מכיר!

אפשר לדעת באיזה תפקיד כבודו חושק לתרום במשך 3 השנים הללו?

פורסם
רוני תגיד לי למה כל הזמן אני מקבל ממך תחושת זלזול?! :roll:

 

הכל קשור במנטליות והקשיחות הנפשית! ותו לא יותר!!!

אם אתה באמת לא רוצה לסבול 3 שנים אז אפשר לסבול יום-יומיים ושבוע ולא יודע כמה זמן אבל אני אישית לא מתכוון להישבר במעצר כי אני מתכוון לקבל מה שאני רוצה!

אני נותן לצבא 3 שנים מהחיים שלי אז לפחות להוציא את המיטב ולהיות כמה שיותר קרוב לשגרה שאני מכיר!

 

שלא תבין אותי לא נכון, אין לי שום בעיה עם זה שאתה לא רוצה להיות קרבי, נניח, להיפך - תעשה מה שהכי טוב לך, באמת (מי אני שאזלזל...)

 

א-ב-ל אני לא חושב שאתה מודע כל כך לדברים שאתה אומר, או להשלכות שלהן.

 

עזוב את הקטע של המעצר, זה באמת שטויות. אם מגיעים לזה בגישה של "הכל משחק" אז גם מקבלים את זה ככה, ואפשר "לשרוד" שם הרבה זמן, הבעיה היא שגם אלו ששורדים (האמת, מעטים...) נכנסים בסוף למשפט ושם זה או להתפנות או כלא - אז מה אתה מעדיף? אני במקומך לא הייתי מוכן "לבלות" בכלא אפילו דקה, יש גבול. וזה לא רק בגלל שזה כלא, אלא גם בגלל ההשלכות העתידיות של העניין, ובעיקר בגלל שאני לא חושב שעשיתי שום דבר רע, אז למה לשבת בכלא?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני אתה צודק , אכן מעתים האנשים שלא ישברו במעצר בקו"מ

ולכן הצבא מכין לעצמו קרקע פוריה לאנשים שיראו קב"ן ואנשים

שיצאו בכלל מהצבא רק בגלל היחס ורק בגלל הנושא הזה.

 

שאתה מתגייס אתה כולך מפחד , אתה הבורג הכי קטן במערכת ואתה לא יכול

להגיד שום דבר . לכן אתה תילך לאן שיגידו לך למרות שאתה לא רוצה , רוב האנשים

ידחו את דבריהם לאחרי זה באמונה אחרי המפקדים בבקו"מ שיגידו להם

שבבסיס החדש שלהם הם יוכלו לדבר ולבקש לעבור - אך לא כך העניין.

 

ההחלטה הזו של שבוע - שבועיים חודש בכלא שווה הרבה יותר מאשר סבל

של שלוש שנים . כמובן אם יש לך סיבה טובה - וסיבה טובה זו לא רק סיבה רפואית

גם אם אתה לא רוצה להתגייס לקרבי אז אל תתגיס כי בסופו של דבר אתה מחליט

על עצמך .

 

וכן בצבא ככול שאתה עקשן וככול שאתה עושה יותר בלאגן אתה מקבל יותר

ואתה מקבל את מה שאתה רוצה , אל תשתוק אל תאמין לאף אחד כולם

ינפנפו אותך כולם יגלגלו אותך הלאה - אתה תשיג מה שאתה רוצה על ידי בלאגן , צעקות

ושאר מעשים.

פורסם

תשמע אני מסכים איתך שלהיכנס לכלא זה מוגזם אבל כשאין ברירה אז חייבים לעשות את זה! נכון יש את העיקרון למה אני חייב להיכנס לכלא למרות שלא עשיתי כלום...

זה מזכיר לי את הבדיחה:

דרעי גנב קיבל שנתיים...

אני לא עשיתי כלום קיבלתי שלוש.

בכל מקרה אני יודע שכלא זה לא קייטנה וכך גם המעצר אבל כנראה שאין ברירה... אם לא רוצים קרבי אז זהו ה"קנס" שחייבים לקבל.

החבר'ה בבסיס לא ממש ממהרים לשלוח את החייל הזוטר למשפט ואז כלא...הם מנסים לשבור את רוחו ואז רק במקרים קיצוניים ממש הוא נישלח למשפט.

בד"כ מגיעים לפשרה כלשהי...

ואגב בקשר לתפקיד שאני רוצה...אממ אין לי ממש משהו ספציפי אבל כל אחד הייתי רוצה שיהיה די קרוב לבית..(לא מעבר לפינה אבל גם לא להידפק אי שם 10 ק"מ מאילת) ושיהיו יציאות נורמליות בסגנון חמשושים...

אני יודע שזה נשמע לכם מצחיק ודמיוני הדרישות שלי ואני מודע לזה אבל מותר לבנאדם לחלום לא???

פורסם

וכן בצבא ככול שאתה עקשן וככול שאתה עושה יותר בלאגן אתה מקבל יותר

ואתה מקבל את מה שאתה רוצה , אל תשתוק אל תאמין לאף אחד כולם

ינפנפו אותך כולם יגלגלו אותך הלאה - אתה תשיג מה שאתה רוצה על ידי בלאגן , צעקות

ושאר מעשים.

 

פששש...

אני מקווה שאתה לא מתנהג ככה כשאתה לא בצבא (קבע,לא?).

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

זה שאתה אומר שאתה לא עושה "כלום" ומקבל שלוש שנים זה שטויות, כי אתה כן עושה.

למה אחרים צריכים לקרוע את התחת בזמן שאתה תשב עם רגליים שלובות?

 

אנחנו לא בדיוק חיים באופוריה וחיילים קרביים הם דבר נחוץ בימינו וחבל שאתה לא מבין את זה או יותר גרוע בכלל לא איכפת לך.

 

טוב, בעצם חבל שאני מתעצבן תמיד היו אנשים כמוך ותמיד יהיו. הכל נובע מחינוך לקוי- אני מרחם עליך!

 

דניאל

פורסם
זה שאתה אומר שאתה לא עושה "כלום" ומקבל שלוש שנים זה שטויות, כי אתה כן עושה.

למה אחרים צריכים לקרוע את התחת בזמן שאתה תשב עם רגליים שלובות?

 

אנחנו לא בדיוק חיים באופוריה וחיילים קרביים הם דבר נחוץ בימינו וחבל שאתה לא מבין את זה או יותר גרוע בכלל לא איכפת לך.

 

טוב, בעצם חבל שאני מתעצבן תמיד היו אנשים כמוך ותמיד יהיו. הכל נובע מחינוך לקוי- אני מרחם עליך!

 

דניאל

אם היית קורא טוב את דבריו של רוני הוא עצמו אמר שזה לא פייר להיכנס לכלא למרות שהוא לא עשה כלום ולמה להיכנס לכלא סתם ואם זה שווה...

אני רק חיזקתי את הנקודה שלו...

ומה זאת אומרת שאני יושב עם רגליים שלובות?!?!?!?! זה שאני ג'ובניק זה לא אומר שאני לא עושה כלום!!! אני רואה שהידע שלך שואף ל א-פ-ס!!!!!!!!!

יש אנשים שעושים דברים אחרים ותורמים לצבא והם לא קרביים!!! יהיה ממש טוב שכולם ילכו לקרבי ומי יטפל בקרבי? יסיע יכבס יאכיל וכל הדברים שמסביב!?

אני מודע לזה שצריך חיילים קרביים אבל לי יש בעיות רפואיות נו טוב בעצם מה אני מתווכח איתך בכלל?!?! מה אני חייב לך הסברים?! ותאמין לי שיש לי חינוך טוב ויותר טוב משלך זה בטוח!! ואני אמור לרחם עליך!!!!

אני לא בא ואומר הנה אני לא רוצה לעשות צבא ואני רוצה קב"ן והביתה! אני כן רוצה לעשות צבא אבל שאני לא אסבול 3 שנים!!! ייתנו לי להיות ג'ובניק ואין לי בעיה עם זה!!!

פורסם
זה שאתה אומר שאתה לא עושה "כלום" ומקבל שלוש שנים זה שטויות, כי אתה כן עושה.

למה אחרים צריכים לקרוע את התחת בזמן שאתה תשב עם רגליים שלובות?

 

אנחנו לא בדיוק חיים באופוריה וחיילים קרביים הם דבר נחוץ בימינו וחבל שאתה לא מבין את זה או יותר גרוע בכלל לא איכפת לך.

 

טוב, בעצם חבל שאני מתעצבן תמיד היו אנשים כמוך ותמיד יהיו. הכל נובע מחינוך לקוי- אני מרחם עליך!

 

דניאל

אם היית קורא טוב את דבריו של רוני הוא עצמו אמר שזה לא פייר להיכנס לכלא למרות שהוא לא עשה כלום ולמה להיכנס לכלא סתם ואם זה שווה...

אני רק חיזקתי את הנקודה שלו...

ומה זאת אומרת שאני יושב עם רגליים שלובות?!?!?!?! זה שאני ג'ובניק זה לא אומר שאני לא עושה כלום!!! אני רואה שהידע שלך שואף ל א-פ-ס!!!!!!!!!

יש אנשים שעושים דברים אחרים ותורמים לצבא והם לא קרביים!!! יהיה ממש טוב שכולם ילכו לקרבי ומי יטפל בקרבי? יסיע יכבס יאכיל וכל הדברים שמסביב!?

אני מודע לזה שצריך חיילים קרביים אבל לי יש בעיות רפואיות נו טוב בעצם מה אני מתווכח איתך בכלל?!?! מה אני חייב לך הסברים?! ותאמין לי שיש לי חינוך טוב ויותר טוב משלך זה בטוח!! ואני אמור לרחם עליך!!!!

אני לא בא ואומר הנה אני לא רוצה לעשות צבא ואני רוצה קב"ן והביתה! אני כן רוצה לעשות צבא אבל שאני לא אסבול 3 שנים!!! ייתנו לי להיות ג'ובניק ואין לי בעיה עם זה!!!

 

יש הבדל בין ג'ובניק שמתגייס בשביל לתרום (וכנראה שלא יכול לשרת כקרבי מטעמי בריאות, ת"ש, וכו'). ואחד שכבר מתגייס ומחפש חיים קלים....

 

תנסה למצוא את עצמך בצבא, אל תשלול וישר תחפש חיים קלים.

אני מבטיח לך שעם תפקיד מעניין ואחלה חברים אי שם בהרי אילת/רמה"ג לא יפריע לך כ"כ שהיציאות שלך לא משהו...

לך תדע, אתה עלול אפילו ליהנות... :shock:

 

הראל, ג'ובניק ממורמר (במיל').

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

תשמע...

דבר ראשון, עובדה שיש לך פרופיל קרבי.

דבר שני, לא אמרתי שג'ובניקים לא תורמים אבל אל תעשה מזה משהוא שהוא לא! עובדה שהעדיפות של הצבא היא חיילים קרביים אחרת לא היו עושים לך כל כך הרבה בעיות. הצבא לא יכול להתקיים ללא ג'ובניקים אבל כאלה יש יותר ממספיק.

 

דניאל

פורסם
שאתה מתגייס אתה כולך מפחד , אתה הבורג הכי קטן במערכת ואתה לא יכול

להגיד שום דבר . לכן אתה תילך לאן שיגידו לך למרות שאתה לא רוצה , רוב האנשים

ידחו את דבריהם לאחרי זה באמונה אחרי המפקדים בבקו"מ שיגידו להם

שבבסיס החדש שלהם הם יוכלו לדבר ולבקש לעבור - אך לא כך העניין.

 

זה לא נכון, מניסיון. כלומר - באמת אומרים לך שבבסיס החדש תוכלו לטפל בזה, אבל אפשר באמת לטפל בזה בבסיס החדש. זה אולי לא קל, אבל זה אפשרי. צריך לעשות בדיוק ההפך - לא לצעוק, לקלל, לעשות בושות לעצמך. אלא להיות שקול, רגוע, ומלא אמונה שתצליח. (וכמובן צריך קייס נורמלי, אבל בכל הכנות, זה החלק הקל)

 

החבר'ה בבסיס לא ממש ממהרים לשלוח את החייל הזוטר למשפט ואז כלא...הם מנסים לשבור את רוחו ואז רק במקרים קיצוניים ממש הוא נישלח למשפט.

בד"כ מגיעים לפשרה כלשהי...

 

גם לא נכון. כל חייל שבמעצר נכנס למשפט כמה שיותר מהר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זה שאתה אומר שאתה לא עושה "כלום" ומקבל שלוש שנים זה שטויות, כי אתה כן עושה.

למה אחרים צריכים לקרוע את התחת בזמן שאתה תשב עם רגליים שלובות?

 

אנחנו לא בדיוק חיים באופוריה וחיילים קרביים הם דבר נחוץ בימינו וחבל שאתה לא מבין את זה או יותר גרוע בכלל לא איכפת לך.

 

טוב, בעצם חבל שאני מתעצבן תמיד היו אנשים כמוך ותמיד יהיו. הכל נובע מחינוך לקוי- אני מרחם עליך!

 

דניאל

 

יווו אני כל כך מתעצבן מאנשים כמוך .

מי אתה שתגיד לו שהחינוך שלו לקוי?

מי אתה בכלל שתגיד לו שאתה מרחם עליו , הההפך אתה צריך לרחם על עצמיך בלבד

שאתה חיי בחברה "צבאית" שאתה חיי בארץ שהצבא נותן את הטון

 

אף אחד לא צריך לקרוע את התחת , אף אחד לא צריך ללכת למות ולהרוג בשטחים.

רצית לשמוע את זה קיבלת , אני מכבד את כל החיילים הקרביים , הם אכן תורמים

מעצמם , אבל לבוא ולהגיד שג'ובניק לא עושה כלום?

אחרי הכל נכון שיש המון תפקידים שבהם לא עושים כלום , אבל כמה חיילים

קרביים יש בארץ ביחס לכלל הסדירים בצבא ? , 20 אלף ? קצת יותר?

החיילים הקרביים מהווים אחוז קטן מאד מן האוכלוסיה.

 

מעניין אם כך שרוב האוכלוסיה סובלת מחינוך לקוי ..

אחד הדברים המטומטמים ביותר ששמעתי בזמן האחרון , צא מהבועה ...

 

 

sprint, אני לא בקבע אני סדיר - עוד 10 חודש לשחרור , ואני ג'ובניק

האמא של הג'ובניקים ואין לי כל בעיה עם זה , וההפך אני שמח שזה מה שאני

ואני לא הורג ונהרג בשטחים.

פורסם
שאתה מתגייס אתה כולך מפחד , אתה הבורג הכי קטן במערכת ואתה לא יכול

להגיד שום דבר . לכן אתה תילך לאן שיגידו לך למרות שאתה לא רוצה , רוב האנשים

ידחו את דבריהם לאחרי זה באמונה אחרי המפקדים בבקו"מ שיגידו להם

שבבסיס החדש שלהם הם יוכלו לדבר ולבקש לעבור - אך לא כך העניין.

 

זה לא נכון, מניסיון. כלומר - באמת אומרים לך שבבסיס החדש תוכלו לטפל בזה, אבל אפשר באמת לטפל בזה בבסיס החדש. זה אולי לא קל, אבל זה אפשרי. צריך לעשות בדיוק ההפך - לא לצעוק, לקלל, לעשות בושות לעצמך. אלא להיות שקול, רגוע, ומלא אמונה שתצליח. (וכמובן צריך קייס נורמלי, אבל בכל הכנות, זה החלק הקל)

 

החבר'ה בבסיס לא ממש ממהרים לשלוח את החייל הזוטר למשפט ואז כלא...הם מנסים לשבור את רוחו ואז רק במקרים קיצוניים ממש הוא נישלח למשפט.

בד"כ מגיעים לפשרה כלשהי...

 

גם לא נכון. כל חייל שבמעצר נכנס למשפט כמה שיותר מהר.

 

רוני

 

 

רוני , הייתי שם עשיתי את זה ואני יודע בדיוק איך המערכת עובדת.

שהתגייסתי גם לעברי פוזרו הבטחות רבות ומגוונות שבבסיס החדש שלי

אני אוכל לדבר ולבקש העברה וכו' אבל מה ידעתי אז , הייתי כולה ילד בן 19

שלא יודע כלום במסגרת הצבאית.

 

יש לך שני אפשרויות להשיג את מה שאתה רוצה - ובמקום שאני הייתי ובהרבה מקומות

שכוחי אל כאלו מה שאמרת לא עובד ההפך כולם לא רוצים ליהיות שם וכולם לא רוצים להשאר

ואף אומרים את זה בקול רם , אבל מי שמתלונן בשקט לא מתלונן בכלל.

אני לא אומר לקלל אני לא אומר להרביץ לשבור או כל אלימות אחרת.

ישנן דרכים שונות ומגוונות לעשות בלאגן , להרתיע את המפקדים , בין אם סירובי פקודה

בין אם צעקות והעמדת עובדה - דבר שישלח אותך לתקופה מסויימת בכלא

ולאחריה החוצה .

ויש דרך אחרת - הדרך שאני בחרתי - דרך הקב"ן - שאין ברירה הולכים לדרך הזו

ואני לא מתבייש להגיד את זה - אחרי הכל אם לא טוב לך , אבל באמת לא טוב לך

תעשה הכל על מנת לעזוב ולצאת , ואני ממש לא מדבר על קושי רגיל שדורש

התמודדות.

אני יצאתי לתקופה של שנה וחצי על פרופיל 24 וחזרתי לפני 8 חודשים כבר.

 

 

זוהי דעתי.

פורסם
זה שאתה אומר שאתה לא עושה "כלום" ומקבל שלוש שנים זה שטויות, כי אתה כן עושה.

למה אחרים צריכים לקרוע את התחת בזמן שאתה תשב עם רגליים שלובות?

 

אנחנו לא בדיוק חיים באופוריה וחיילים קרביים הם דבר נחוץ בימינו וחבל שאתה לא מבין את זה או יותר גרוע בכלל לא איכפת לך.

 

טוב, בעצם חבל שאני מתעצבן תמיד היו אנשים כמוך ותמיד יהיו. הכל נובע מחינוך לקוי- אני מרחם עליך!

 

דניאל

 

יווו אני כל כך מתעצבן מאנשים כמוך .

מי אתה שתגיד לו שהחינוך שלו לקוי?

מי אתה בכלל שתגיד לו שאתה מרחם עליו , הההפך אתה צריך לרחם על עצמיך בלבד

שאתה חיי בחברה "צבאית" שאתה חיי בארץ שהצבא נותן את הטון

 

אף אחד לא צריך לקרוע את התחת , אף אחד לא צריך ללכת למות ולהרוג בשטחים.

רצית לשמוע את זה קיבלת , אני מכבד את כל החיילים הקרביים , הם אכן תורמים

מעצמם , אבל לבוא ולהגיד שג'ובניק לא עושה כלום?

אחרי הכל נכון שיש המון תפקידים שבהם לא עושים כלום , אבל כמה חיילים

קרביים יש בארץ ביחס לכלל הסדירים בצבא ? , 20 אלף ? קצת יותר?

החיילים הקרביים מהווים אחוז קטן מאד מן האוכלוסיה.

 

מעניין אם כך שרוב האוכלוסיה סובלת מחינוך לקוי ..

אחד הדברים המטומטמים ביותר ששמעתי בזמן האחרון , צא מהבועה ...

 

 

sprint, אני לא בקבע אני סדיר - עוד 10 חודש לשחרור , ואני ג'ובניק

האמא של הג'ובניקים ואין לי כל בעיה עם זה , וההפך אני שמח שזה מה שאני

ואני לא הורג ונהרג בשטחים.

 

אני חושב שאתה הוא זה שחי בבועה!

אתה אומר שאתה מרחם עלי בגלל שאני חי בחברה שהצבא נותן את הטון?! חבל שכולנו באותה סירה ורק חלק נושא בנטל.

 

דניאל


×
×
  • תוכן חדש...