Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו יודע איזה גיוס זה של ה 8?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תשמע בחור, פרופיל זה לא הדבר היחיד שקובע אם אתה כשיר להתגייס לקרבי או לא.

לא כל בן אדם מתאים לקרבי, או בכלל רוצה להתגייס לקרבי.

וזה לא קשור לזה שהוא אל רוצה לתרום למדינה.

 

היום מתייחסים לחייל קרבי חרא. נקודה. אני מכיר הרבה אנשים שהתגייסו לקרבי סתם בגלל שהרוב מתגייסים, ואחר כך התחרטו על זה. (אחרי שאתה מתגייס לקרבי, אין סיכוי שבעולם שיעבירו אותך להיות ג'ובניק. לא משנה מה תעשה.)

 

אני חושב שלא הייתי רוצה לשרת עם חייל שהתגייס רק בגלל שהכריחו אותו להתגייס לקרבי.

 

המשפט הראשון שלך נכון, השני ממש לא - בהחלט לא מתייחסים לחייל קרבי חרא, תאמין לי שמעריכים אותו מאוד על מה שהוא עושה. חוצמזה אני מכיר כמה אנשים שעברו מקרבי לג'ובניקיות בלי שום בעיה. (וכמה שלקח להם זמן אבל גם הם הצליחו). אני מכיר גם אנשים שנמאס להם מהג'ובניקיות והפכו לקרביים (חבר שלי היה במודיעין בגלילות ושינה כיוון לחלוטין לסיירת מאוד נחשבת)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תשמע, לעבור מג'ובניק לקרבי, לפי מה שהבנתי זה לא אמור להיות בעיה.

אבל לעבור מקרבי לג'ובניק....

אחי בהנדסה קרבית (מ"כ מדריך חבלה או משהו כזה...)

עכשיו בתחילת הגיוס לאחר הטירונות וכל זה הוא החליט שהצבא לא מתאים לא. הוא החליט ששירות קרבי לא מתאים לא. הוא דיבר אם חצי עולם וגם ההורים שלי דיברו עם מלא אנשים, וכלום לא עזר. הסכימו לתת לו להיות מ"כ או שהוא ישאר באותו מצב... הוא עדיין ניסה כמה חודשים לדבר אם כל מפקד, קב"ן שהוא רק ראה. אבל בסוף הוא הבין שהוא כנראה לא יצא משם, והלך לעשות קורס מכי"ם.

פורסם

חבר שלי התגייס לגבעתי, עשה טירונות קרבית, החליט שלא מתאים לו, הצליח להשיג קורס חובשים והפך תוך שנה ומשהו למדריך חובשים ולמדריך בקורס מדריכי חובשים. עשה שירות קרוב לבית באחד הבה"דים בצריפין והיה מרוצה מאוד.

 

אח שלי התגייס ל-MLRS, החליט שלא מתאים לו, נאבק קשות עם הצבא, לקח לו באמת הרבה זמן, אבל בסוף בעצת קב"ן הצליח לצאת ולהשאר בתור ג'ובניק בצפון. הוא מגיע רק פעמיים בשבוע הביתה אבל הוא נהנה בשירות שלו.

 

יש עוד דוגמאות, אבל עזוב. היציאה שלך מהקרבי תלויה אך ורק בכוח הרצון. אם אח שלך לא יצא בסוף כי הוא נכנע - זה רק אומר שכח הרצון שלו לא היה מספיק גדול בשביל לצאת. ועובדה היא שהוא עכשיו מ"כ, לא? אז הצבא צדק בסופו של דבר בייעוד שלו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
עכשיו הכל מובן , חשבתי שאתה חייל

אתה עדיין לא מכיר את המערכת

לילה טוב

 

איזה זילזול :oops:

 

דניאל

 

 

אני מזלזל , אתה הוא זה שיוצא בהצהרות שמי שלא מתגייס לקרבי הבעיה שלו היא

החינוך בבית , יש לך בתרד הזה המון הודעות עד כמה חשוב ליהיות קרבי

ועד כמה כמובן אנשים מזלזלים בצבא , אבל מה - אתה לא התגייסת בכלל אתה לא מכיר

את המערכת , אז איך אתה בדיוק שופט מה כל אחד עושה?

תסביר לי אני אשמח לדעת .

הנושא משול בדיוק לבן אדם שנותן חוו"ד על רכב מסויים שעוד בכלל אין לו רישיון

כן , בדיוק כך .

אתה לא יודע כלום וגם מה שאתה חושב שאתה יודע על המערכת - הוא כלום.

הייתי בטוח שאתה חייל ואמרתי לעצמי אוקיי , נשמע את הדעות שלו .

גם אני הייתי כמוך - גם אני חשבתי שכל הג'ובניקים לא שווים ו"קרבי זה הכי אחי"

ורצתי בכל מיני מיונים וניסיתי להתקבל לפה ולשם..

אחרי שתתגיס תחזור לפה ואז תוכל לדבר.

 

dabab , החיילים הקרביים הם האחרונים שיאכלו חרא , מטפלים בהם כמו שצריך

ונותנים להם יותר , הרבה יותר . אולם בטירונות שלהם הם באמת אוכלים חרא

התעללות נפשית מסויימת שבודקת את החוסן של כל אחד ואחד מהם.

אבל ,בניגוד למה שרוני אמר ברגע שאתה קרבי כמעט בלתי אפשרי לצאת

באמצעים כשרים , ואני אומר מניסיון בלתי אפשרי . למרות שתמיד יש אחד או

שתיים שיהיו יוצאי דופן .

פורסם
עכשיו הכל מובן , חשבתי שאתה חייל

אתה עדיין לא מכיר את המערכת

לילה טוב

 

איזה זילזול :oops:

 

דניאל

 

 

אני מזלזל , אתה הוא זה שיוצא בהצהרות שמי שלא מתגייס לקרבי הבעיה שלו היא

החינוך בבית , יש לך בתרד הזה המון הודעות עד כמה חשוב ליהיות קרבי

ועד כמה כמובן אנשים מזלזלים בצבא , אבל מה - אתה לא התגייסת בכלל אתה לא מכיר

את המערכת , אז איך אתה בדיוק שופט מה כל אחד עושה?

תסביר לי אני אשמח לדעת .

הנושא משול בדיוק לבן אדם שנותן חוו"ד על רכב מסויים שעוד בכלל אין לו רישיון

כן , בדיוק כך .

אתה לא יודע כלום וגם מה שאתה חושב שאתה יודע על המערכת - הוא כלום.

הייתי בטוח שאתה חייל ואמרתי לעצמי אוקיי , נשמע את הדעות שלו .

גם אני הייתי כמוך - גם אני חשבתי שכל הג'ובניקים לא שווים ו"קרבי זה הכי אחי"

ורצתי בכל מיני מיונים וניסיתי להתקבל לפה ולשם..

אחרי שתתגיס תחזור לפה ואז תוכל לדבר.

 

dabab , החיילים הקרביים הם האחרונים שיאכלו חרא , מטפלים בהם כמו שצריך

ונותנים להם יותר , הרבה יותר . אולם בטירונות שלהם הם באמת אוכלים חרא

התעללות נפשית מסויימת שבודקת את החוסן של כל אחד ואחד מהם.

אבל ,בניגוד למה שרוני אמר ברגע שאתה קרבי כמעט בלתי אפשרי לצאת

באמצעים כשרים , ואני אומר מניסיון בלתי אפשרי . למרות שתמיד יש אחד או

שתיים שיהיו יוצאי דופן .

 

תשמע... נכון שעוד לא התגייסתי עדיין אבל אני בספק אם הדעה שלי תשתנה אחרי הגיוס.

ולdabab חבל שאתה לוקח דבקים אישית אני מדבר על הכלל ולא עליך אישית, יצא לי לדבר עם הרבה אנשים ששותפים לדעה שלך ורובם עושים "טובה" בכלל שהם מתגייסים ואותי אישית זה מרגיז.

 

אני לא באתי לריב וחבל...

 

דניאל

פורסם

שלא תבין אותי לא נכון אני לא יודע אם הדעה שלך תשתנה או לא

ואני מקווה שלא - שתעשה באמת מה שאתה רוצה .

אני מתכוון שהתפיסה שלך תשתנה ויש הבדל .

אתה תראה שכל מה שחשבת זה לא בדיוק אותו הדבר ובאמת לא ידעת כלום

על המערכת הצבאית .

 

שתתגיס תחזור לכתוב.

יהיה מעניין לשמוע

פורסם
עכשיו הכל מובן , חשבתי שאתה חייל

אתה עדיין לא מכיר את המערכת

לילה טוב

 

איזה זילזול :oops:

 

דניאל

 

 

אני מזלזל , אתה הוא זה שיוצא בהצהרות שמי שלא מתגייס לקרבי הבעיה שלו היא

החינוך בבית , יש לך בתרד הזה המון הודעות עד כמה חשוב ליהיות קרבי

ועד כמה כמובן אנשים מזלזלים בצבא , אבל מה - אתה לא התגייסת בכלל אתה לא מכיר

את המערכת , אז איך אתה בדיוק שופט מה כל אחד עושה?

תסביר לי אני אשמח לדעת .

הנושא משול בדיוק לבן אדם שנותן חוו"ד על רכב מסויים שעוד בכלל אין לו רישיון

כן , בדיוק כך .

אתה לא יודע כלום וגם מה שאתה חושב שאתה יודע על המערכת - הוא כלום.

הייתי בטוח שאתה חייל ואמרתי לעצמי אוקיי , נשמע את הדעות שלו .

גם אני הייתי כמוך - גם אני חשבתי שכל הג'ובניקים לא שווים ו"קרבי זה הכי אחי"

ורצתי בכל מיני מיונים וניסיתי להתקבל לפה ולשם..

אחרי שתתגיס תחזור לפה ואז תוכל לדבר.

 

dabab , החיילים הקרביים הם האחרונים שיאכלו חרא , מטפלים בהם כמו שצריך

ונותנים להם יותר , הרבה יותר . אולם בטירונות שלהם הם באמת אוכלים חרא

התעללות נפשית מסויימת שבודקת את החוסן של כל אחד ואחד מהם.

אבל ,בניגוד למה שרוני אמר ברגע שאתה קרבי כמעט בלתי אפשרי לצאת

באמצעים כשרים , ואני אומר מניסיון בלתי אפשרי . למרות שתמיד יש אחד או

שתיים שיהיו יוצאי דופן .

 

תשמע... נכון שעוד לא התגייסתי עדיין אבל אני בספק אם הדעה שלי תשתנה אחרי הגיוס.

ולdabab חבל שאתה לוקח דבקים אישית אני מדבר על הכלל ולא עליך אישית, יצא לי לדבר עם הרבה אנשים ששותפים לדעה שלך ורובם עושים "טובה" בכלל שהם מתגייסים ואותי אישית זה מרגיז.

 

אני לא באתי לריב וחבל...

 

דניאל

 

דניאל תשמע אני ממש לא באתי לריב אלא באתי לנהל דיון נורמלי ותרבותי אבל סגנון הכתיבה שלך מעורר מריבות.

תשמע יש קו אדום אצלי בכל הקשור לגבי גיוס... לא משנה מה תהיה בצבא העיקר שתעשה 3 שנים!!! תהיה קרבי-תבורך תהיה ג'ובניק-גם טוב!!!

זהו ניראה לי שמיצינו...

יום טוב לכולם וגיוס קל!

פורסם

אני מיועד להיות קרבי, וזה לא מתאים לי, זה לא בשבילי (מי קבע? אני קבעתי, כי אף אחד לא יודע באמת מה טוב בשבילי חוץ ממני), אפילו אם גופנית אני כשיר לזה. לפי דעתי מי שרוצה ללכת לקרבי צריך לרצות את זה ולהיות "מורעל" על זה.

נ"מ זה לא בשבילי. ולכן יום ראשון, אחרי הוועדה רפואית, אני יעמוד על שלי ולא יתפנה לטירונות 03 אפילו אם יתהפך העולם.

ואל תספרו לי סיפורים שכולם גיבורים בהתחלה וכמתחילים לצעוק עליהם כולם משתינים במכנסיים. אני לא רוצה קרבי, ואני יעמוד על שלי. שישימו אותי במעצר, לא איכפת לי, כי מבחינתי לא עשיתי פשע. הרי לא אמרתי שאני לא רוצה להתגייס, אלא אני רק רוצה לבחור מה אני עושה

זה בטוח יותר טוב מלחזור פעם בחודש הבייתה..אני יחליט מה הגורל שלי בשלוש שנים הבאות, ולא אף אחד אחר.

 

דבאב אל תראה אף אחד בעיניים, אתה לא רוצה קרבי, תעמוד על שלך, ואל תתן לאף קצין מושתן לשבור אותך. מותר להם רק לצעוק עליך, ותו לא. הקצין צועק עליך, אל תטרח אפילו להגיב לו. כאשר הוא צועק עליך ואתה תסכל לו בעיניים תחייך ותשתוק הוא יתעצבן ויראה ששום דבר לא שובר אותך. ואז הדרך שלך לטירונות 02 קצרה.

 

אל תחפש מאנשים פה הצדקות למה לא ללכת לקרבי כי אין כאלה הצדקות. תעשה מה שטוב בשבילך.

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם
שאתה מתגייס אתה כולך מפחד , אתה הבורג הכי קטן במערכת ואתה לא יכול

להגיד שום דבר . לכן אתה תילך לאן שיגידו לך למרות שאתה לא רוצה , רוב האנשים

ידחו את דבריהם לאחרי זה באמונה אחרי המפקדים בבקו"מ שיגידו להם

שבבסיס החדש שלהם הם יוכלו לדבר ולבקש לעבור - אך לא כך העניין.

 

זה לא נכון, מניסיון. כלומר - באמת אומרים לך שבבסיס החדש תוכלו לטפל בזה, אבל אפשר באמת לטפל בזה בבסיס החדש. זה אולי לא קל, אבל זה אפשרי. צריך לעשות בדיוק ההפך - לא לצעוק, לקלל, לעשות בושות לעצמך. אלא להיות שקול, רגוע, ומלא אמונה שתצליח. (וכמובן צריך קייס נורמלי, אבל בכל הכנות, זה החלק הקל)

 

החבר'ה בבסיס לא ממש ממהרים לשלוח את החייל הזוטר למשפט ואז כלא...הם מנסים לשבור את רוחו ואז רק במקרים קיצוניים ממש הוא נישלח למשפט.

בד"כ מגיעים לפשרה כלשהי...

 

גם לא נכון. כל חייל שבמעצר נכנס למשפט כמה שיותר מהר.

 

רוני

 

 

רוני , הייתי שם עשיתי את זה ואני יודע בדיוק איך המערכת עובדת.

שהתגייסתי גם לעברי פוזרו הבטחות רבות ומגוונות שבבסיס החדש שלי

אני אוכל לדבר ולבקש העברה וכו' אבל מה ידעתי אז , הייתי כולה ילד בן 19

שלא יודע כלום במסגרת הצבאית.

 

יש לך שני אפשרויות להשיג את מה שאתה רוצה - ובמקום שאני הייתי ובהרבה מקומות

שכוחי אל כאלו מה שאמרת לא עובד ההפך כולם לא רוצים ליהיות שם וכולם לא רוצים להשאר

ואף אומרים את זה בקול רם , אבל מי שמתלונן בשקט לא מתלונן בכלל.

אני לא אומר לקלל אני לא אומר להרביץ לשבור או כל אלימות אחרת.

ישנן דרכים שונות ומגוונות לעשות בלאגן , להרתיע את המפקדים , בין אם סירובי פקודה

בין אם צעקות והעמדת עובדה - דבר שישלח אותך לתקופה מסויימת בכלא

ולאחריה החוצה .

ויש דרך אחרת - הדרך שאני בחרתי - דרך הקב"ן - שאין ברירה הולכים לדרך הזו

ואני לא מתבייש להגיד את זה - אחרי הכל אם לא טוב לך , אבל באמת לא טוב לך

תעשה הכל על מנת לעזוב ולצאת , ואני ממש לא מדבר על קושי רגיל שדורש

התמודדות.

אני יצאתי לתקופה של שנה וחצי על פרופיל 24 וחזרתי לפני 8 חודשים כבר.

 

 

זוהי דעתי.

 

גועל נפש.

עדיף היה שלא היית מגיב לשרשור הזה, כי זה מוריד את ערכך בעיני ובעיני רבים.

 

אני חושב שה300 שקל שאתה מקבל בחודש הם בזבוז כסף של המדינה , ולשמוע

ממך עצות אחיתופל כאלה זה מקומם.

 

אני מבקש מחברי הפורום, אל תשאפו לאפסות ולכסילות , תשאפו לעשות את המיטב במסגרת הכישורים שלכם.

 

לגלות לכם משהו? לסגור חודשים בבסיס זה לא כזה נורא.

עם החבר'ה הנכונים זה יכול להיות כיף חיים לא נורמלי.

איזה מן חוויות מן הצבא יש למישהו שבא לשעתיים ביום לבסיס ?

 

:evil:

 

נ.ב. מה הדיון הזה עושה בכלל בפורום מכוניות?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יוסי בלאנו - אתה כנראה לא קראת את כל השרשור הזה, כי אם היית קורא את זה היית מבין כמה שזה שטויות מה שאתה אומר וכמה אין לך מושג. כמו שכבר אמרתי כאן מקודם - בדיבורים כולם גיבורים גדולים, אבל חכה ליום הגיוס :twisted:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

YOSY_baleno

אחי אני מצטרף לכל מילה שאמרת

כולם פה מדברים הרבה

אבל אף אחד אבל אף אחד אחר גם לא הקרבי ביותר מבינכם לא יודע מה טוב לאדם ספציפי.

טירונות קרבית זה דבר קשה.

כולם מתחילים שם מ0 כי הרי האדם יכול בעזרת המנטליות הנכונה להגיע לרמות שלא יאמנו.

עכשיו אם מישהו בא עם מחסור חמור עד מאוד ברצון ומנטליות הרי אין שום סיכוי שהוא יעבור את הטירונות בשלום ולא משנה באיזה כושר הוא.

יסכימו איתי אנשים שעשו טירונות קרבית שהדבר הכי קשה זה הקושי שבנשמה שזה כבד עליך וקשה ולא הצד הפיסי שקשה גם הוא....

אם בנאדם רוצה להיות כל יום בבית,שיהיה.

הרי כל תפקיד קטן ומפגר צריך שמישהו יעשה אותו.זאת אומרת שכל מי שבא...ברוך הבא..

העיקר הכוונה ולא המעשה זה לא חכמה לבוא ולהגיד טוב נלך לקרבי כי לא כל אחד יכול והרי ידוע שתפסת מרובה-לא תפסת (תנסו לקשר לנושא)

אז לכל מיש בא להרצות פה ולהטיף שיחשוב פעמיים מה היה קורה אם הצבא לא היה נותן לו להיות קרבי למרות שהוא כל כך היה רוצה. הוא היה אומר:

"הצבא יודע מה טוב בשבילך"?

תחשבו על זה שבת שלום

raz-{jet-pilot-wrx

פורסם

גועל נפש אה?

כן עדיף שכן הייתי מגיב לשרשור הזה

שאנשים יראו שצבא הוא לא הדבר הכי חשוב שיש .

ושידעו שיש להם ברירה אחרת חוץ מלהרוג אנשים ולההרג בשטחים.

יש להם ברירה אחרת , בין אם הם רוצים ליהיות קרביים בין אם הם רוצים ליהיות

ג'ובניקים .

 

מי אתה שתגיד לי חבל על הכסף שאני מקבל?

מי אתה? אתה יודע מה אני עושה בצבא ? אתה יודע ?

אתה לא יודע שום דבר .

אז אחרי הכל מי חבל שהגיב לשרשור הזה.

 

אתה לא מבין לאט לאט נעלמת מהמדינה שלנו תחושת "טוב למות בעד ארצנו"

לא , לא טוב למות בעד ארצנו , טוב לחיות בערכים שאתה קובע לעצמך - טוב לחיות

בחיים שאתה קובע לעצמך.

 

שוב אני אומר כל אחד שהולך להתגייס שיעשה מה שהוא רוצה , ולא שלא ישמע לי

או לדבריו של אייל , שישמע לליבו שיוביל אותו.

 

מוריד את ערכי אייל? , מה מוריד ? הדעה שלי , כן הדעה שלי היא כזו

הדעה שלי היא לא ליהיות במערכת צבאית בצורת ההתנהלות הנוכחית שלה.

כן זה אני מה לעשות ואיתי עוד עשרות אלפי אנשים .

אבל לפחות אני תורם במה שאני יכול , וכמובן מעל הכל מעריך את אלו שכן עושים.

 

היה שלום.

פורסם

רוני להגיד לך בכל הכנות דיבורים כמו שלך וסיפורים של חבר'ה שמתעבים את הרגע שהם אמרו :"אני מתפנה" מביאים לי מוטיבציה לעמוד על שלי!!!

ניסיתי בצורה יפה דרך וועדות רפואיות לא הלך, נלך בדרך הקשה!

ואייל מה אתה שופט את לירן על כך שהוא חזר לצבא?!?! כל הכבוד לו!!!!!!!!!!!!

לא משנה מה הוא עושה העיקר הוא כן עושה צבא!!! עדיף להיות משתמט מוחלט?!?!

הוא לא משתמט הוא כן עושה צבא.. אולי בעיני אחרים זה ניראה כאילו הוא בא, עושה קפה מריץ צחוקים עם הפקידה ,נכנס לאוטו ונוסע הביתה אבל בדוגרי זה לא משנה! הוא תורם !

כל אחד בצורתו שלו!!!

ויוסי תאמין לי שאני רגוע אני רק מנסה להכניס קצת היגיון לכל החבר'ה עם הפה שמנסים לשלוח אותנו לקרבי למרות שאין מצב ,כל אחד ובעיותיו שלו...

פורסם

מישהו יודע מה הגיוס של 10/12/03 אני מתגייס בתאריך הזה...

מעניין לאן שולחים אותי :?

 

ד.א אני עושה מסיבת גיוס היום חברי הפורום מוזמנים :lol:

יהייה שתיה חריפה :drinking:

אוכל טוב :viking:

ובחורות :ladysman:

 

בקיצור סבבה ביי

נינג'ה לבנה!

פורסם

אני קצת זקן בשביל הדיון הזה, אבל כמה מילים של חייל ותיק.

 

התגייסתי ב 1979 .אחרי 3 חודשים בקורס טייס (קיבלתי כנפיים בהליך מזורז) מצאתי את עצמי שוב בבקו"מ עם האופציות: שריון,תותחנים,גולני,הנדסה או צנחנים. בחרתי בתותחנים מתוך ערפול חושים מסוים (עד היום אין לי מושג למה) ושם נשארתי. כל הסדיר כולל מלחמת לבנון ומילואים משנת 1983 . 24 שנים. שירתתי בכל גזרה,בכל גבול,מעבר לגבול, בשטחים,בצאלים. רק במרכז הארץ טרם שירתתי.

 

אחרי ההקדמה הארוכה הזו, אני יכול להבטיח שזה ממש, אבל ממש, לא משנה איפה אתה משרת. שריון / גולני זה בדיוק אותו דבר. מה שחשוב זה עם מי אתה משרת. את חברי הטובים - חברים לחיים - פגשתי בצבא. שלוש שנים (או יותר) עוברות בקלות אם אתה עם חברים. אתה הולך למילואים שנה אחרי שנה כדי לפגוש אותם. זה כמו משפחה.

 

נמרוד


×
×
  • תוכן חדש...