Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבית המשפט - שום דבר לא אוטומטי, אם שוטר היה תופס אותו - הוא היה מקבל שלילה מנהלתית אוטומטי, בית המשפט הכל פתוח.

 

אם אבא שלך נוהג כבר 30 שנה ללא עבורות עד היום, יש סיכוי שהוא ייצא עם קנס ונקודות, אם אבא שלך נהג מקצועי עם עבר יחסית נקי - שוב יש סיכוי לשיחרור.

 

אבל עם שיטת הניקוד החדשה אני בספק אם יש טעם אמיתי שאבא שלך ייקח את האשמה ויסבול לאחר מכן.

 

הייתי מציע לך לחפש סבתא זקנה שכבר לא נוהגת, להטיל את האשמה עליה ולשלם את הקנס שייצא במשפט. אחרת - נדפקת בגדול!

פורסם

אוקי ונגיד ואני לוקח את האשמה עליי ומקבל שלילה..לכמה זמן שלילה? ואחרי זה אני צריך לעשות טסט ותאוריה מחדש לא?

פורסם

טוב אז ככה,

יש שם ניידת סמויה קבוע בסופי שבוע ובשעות הלילה המאוחרות,

הניידת הינה מסוג VW ג'טה בצבע לבן, לאחרונה היה שוטר מחכה עם לייזר ועכשיו הותקן ברכב מצלמה.

הרכב עומד בשולי הכביש ופשוט מצלם בלי הפסקה רכבים בנתיב הימני.

המקום בו עומדת הניידת היא מול שפיים (לכיוון נתניה), או במקומות שצויינו כאן ע"י חברי הפורום.

פורסם

מנסיון שלי (4 קמ"ש פחות), לא קיבלתי שלילה בכלל, לא מנהלתית ולא לאחר המשפט.

מה שכן קיבלתי זה 3 חודשים על תנאי למשך שנתיים....וקנס יפה (1300).

השנתיים עברו להם ואני מהפחד לאבד את הרישיון בשנתיים האלה הרגעתי את עצמי...

 

לא מבין את הרעיון שאדם חושב להפיל את התיק על אבא/אמא שלו, מה הוא לומד מכך:roll:

איפה הלקח? איפה האחריות האישית?

עשית עברה, תישא בתוצאות כמו גבר ותפסיק להתבכיין עכשיו כמו תינוק!

לא הייתי מעיז אפילו לחשוב על להפיל אשמה על אבא שלי.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

אמרתי את זה בחצי צחוק.

 

מעולם לא נתנו לי דו"ח וסביר להניח שגם לא יתנו לי. לאבא שלי לא אכפת כי בארץ אני בכל מקרה מסיע אותו ובחו"ל יש לו נהג.

 

בדוחות על קו לבן, רמזור אדום ואחרים יש עניין של אחריות אישית. בענייני מהירות בארץ זה שרירותי לחלוטין ובגלל זה אף אחד לא מכבד את החוקים.

במדינות אחרות (אפילו עולם שלישי), כשרוצים לעשות כביש בין עירוני לוקחים קבוצה של מהנדסים שיבחרו זוית ומסלול ברור לכביש, שממנו אי אפשר לסטות. לפי הנתונים שלהם הם מחליטים באותו סיבוב מה המהירות המותרת.

 

כשאני נוסע בצ'ילה בכביש מהיר על 140 ורואה שלט של 120, אני יורד ל120. למה? כי אם לא אז סביר להניח שאני אהרוג את עצמי כי היה מהנדס שחישב את זה.

כאן בארץ יש מקומות שמתאימים למהירות הרבה יותר גבוהה והחוק לא מתחשב בכלל, ככה שהוא חסר חשיבות.

פורסם

מכונית חונה מתחת לגשר - איזה עוד "רמז" למצלמה אתה צריך...? :|

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

חברה אני מסביר לכם שלא ראיתיי כלום וגם עוד שתי חברים שהיו איתי באוטו לא ראו כלום אפילו אחרי הפלאש שהסתכלתי במראות לא ראיתי כלום בגלל לא הבנתי מה הלך שם ומה צילם אותי

פורסם

תגיד, אתה מקשיב לעצמך ?

 

מה רצית ליראות אחרי הפלאש כשאתה מתרחק מהניידת ב 150 קמש ?

 

שהשוטר ירים שלט גדול ומואר שעליו רשום "עצור ! לא רואים חיוך בתמונה והעיניים של חברים שלך יצאו אדומות "

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...