Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

(נ.ב, על הדרך הוצאתי את הסאב והוספתי קצת אקרילן לפנים התיבה כדי "להחיות" קצת את הסאונד היבש של הסאב.)

אתה באמת מאמין במה שרשמת ?, התפקיד היחיד של אקרילן זה לדמות לסאב נפח גדול יותר, אם התיבה היא בדיוק בנפח של המלצות יצרן אין שום סיבה בעולם שאקרילן יעזור, ואין שום סיכוי בעולם (וכבר בחנתי את זה עיוור עם כמה סאבים על אותו סטאפ בדיוק פשוט להוציא למלא לסגור) שתרגיש הבדל כלשהו כי גם אם יש הוא בהחלט לא שמיע

 

מצד שני אם פסיכולוגית זה גורם לך להאמין ש"החיית" את הסאונד ה"יבש" של הסאב עם אקרילן אז סבבה, העיקר שאתה מרוצה מזה

פורסם

בשביל באמת לעבוד על הסאב, צריך למלא את התיבה ביחד של 1 לשלוש במיוחד בסאבים קטנים.

 

1 קיוביק פיט = שליש תיבה עם פוליפיל:p

 

כל דבר אחר זה סתם לעבוד על עצמך:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
בשביל באמת לעבוד על הסאב, צריך למלא את התיבה ביחד של 1 לשלוש במיוחד בסאבים קטנים.

 

1 קיוביק פיט = שליש תיבה עם פוליפיל:p

 

כל דבר אחר זה סתם לעבוד על עצמך:)

שוב זה כדי "לעבוד" על הסאב, למעשה כדי לדמות לו נפח גדול מהקיים בפועל, אם הנפח הקיים בפועל נצמד להוראות יצרן אז למה צריך את זה ?

 

בעיקרון אם התיבה של איתמר בדיוק בהוראות יצרן והוא הוסיף אקרילן ביחס של 1\3 אז הוא עכשיו גרם לסאב להיות בתיבה שלא מתאימה לו, תיבה שגדולה מהנפח הרצוי,

פורסם

תתחדש, יפה, אהבתי

 

מה רע בגריל של קיקר או בגרילים שהם 2 צינורות ניקל ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...