Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי איביזה 94.בתדלוק האחרון גילתי שהרכב עושה 15 ליטר ל100 ק"מ שזה הרבה מאוד למנוע 1400

רציתי לשאול ממה זה נובע?

פורסם

לכאורה נשמע הרבה.

 

מאידך, לא ציינת איך הבדיקה בוצעה בדיוק, מה אופי הנסיעה שלך, מה אופי הנהיגה שלך, באיזה שעות ובאיזה מסלול, ובאיזה אורך מסלול (פקקים) , כמות אנשים ברכב ו/או מטען, מצב צמיגים ולחץ אוויר, מצב מכני של המנוע, ועוד ועוד.

 

ברור לאור חלק מהתיאורים שרשמתי, שיש לבצע ניתוח מהותי לצריכה שציינת, ואולי תשובה לאחת מהשאלות שרשמתי, תניב כבר את התשובה.

 

הרכב הזה מוזרק, ואינו אמור להיות צרכן דלק רציני יחסי.

 

בכל אופן, הנושא נטחן מכל הכיוונים, אנא ערוך חיפוש בעזרת מנוע החיפוש של הפורום.

 

מאידך, ניתן לקפוץ לבעל מקצוע מיומן, ולבדוק האם רואים איזשהו נתון חריג.

 

בדכ, גרף של חיישן חמצן, בסקופ מעבדתי, יצביע לכיוון מחשבה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • ספונסר פורום
פורסם

הרכב הזה עם מנוע ABD לא אמור לרדת מצריכה של

10 ליטר ל100 קמ בכל מצב ,ולכן יש יסוד סביר להניח

שיש לך איזו שהיא תקלה ,הכיוון יכול להיות כמובן חיישן חמצן

תקול או חיישן טמפ מחשב או בעיה עם כיוון ההצתה

סריקה פשוטה באמצעות סורק במוסך שמכיר את הרכב

תיתן לך כיוון לתקלה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

עשיתי בדיקה לרכב ומסתבר שהרכב הוציא מעל 10 co וחיישן החמצן לקוי

הבחור במוסך המליץ לי על החיישן אוניברסלי של חברת denso. אחרי החלפת החיישן הсo ירד ל 5 אז הוא אמר לי להוסיף תוסף לנקות את כל המערכת ולחזור לבדיקה.

 

אני מקווה שצריכת הדלק תרד משמעותית

פורסם

יתכן והחיישן הקודם פסק מלפעול בגלל נזק מהתערובת העשירה שהיתה או מכל סיבה אחרת ו/או מתווספת.

 

בכל אופן, CO=5 לא תקין. מאוד לא.

 

זה לכאורה מצביע על כך שהחיישן, מנסה להביא לתערובת ענייה ככל שניתן, אולם מתחת לנתון הזה, כבר אין באפשרותו לתקן.

 

נראה שנשארה תקלה מהותית, ושחיישן החמצן, היה אחד התוצאות, ולא אחד הסיבות, אם כי יתכן והיה אחד מהם.

 

אם הרכב תקין, ואף אם הממיר לא תקין או לא קיים, עדיין אין סיבה שהCO יעלה על נתון של 1 .

 

גם אם יהיה שיפור מהותי בצריכת הדלק, יש לבצע בדיקה חוזרת, ולוודא שהCO יהיה מתחת ל 0.30 .

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...