Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי בעיה בנעילה מרכזית באוטו

מדובר על איביזה שנת 98

פרקתי אתמול את משאבת הווקום כדי לבדוק והיא עובדת כמו שצריך

בדקתי את המעגל מודפס ואין בעיות בהלחמות

הבעיה שהמשאבה מקבלת פקודה קבוע

על הפלג שלה יש 3 חוטים שניים מהם מקבלים פלוס+ קבוע ואחד מינוס-

לאחר שניתקתי מספר ממסרים בתא הפיוזים נעלמה התקלה והמערכת חזרה לעבודה תקינה

זאת אומרת שעל הפלג של המשאבה אני מקבל פלוס+ אחד ושתי מינוס-

וכאשר אני מפעיל את הנעילה אחד המינוסים נהפך לפלוס+ והנעילה עובדת תקין

השאלה שלי איזה ממסר מפקד על הנעילה (לא הצלחתי לזהות אותו)???

יש מצב שהממסר תפוס לכן המשאבה עובדת קבוע ???

 

תודה מראש

דרור

פורסם

בדכ המשאבה עובדת קבוע (עד שהיא מפסיקה בשלב מסויים) כאשר יש דליפת ואקום. התיאור שלך מוזר, ויש לבדוק מה אתה מנתק בדיוק, ואולי מדובר בצירוף מקרים, שעת הוצאת הפיוז, המערכת פעלה תקין, כי הדליפה לא היתה באותם הרגעים..

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תן דגם מדוייק כולל קוד מנוע.

 

מה שאתה מתאר נשמע מעט מוזר- שלאחר הוצאת פיוז הכל עובד כראוי. ציין איזה פיוז הוצאת.

פורסם

האוטו מנוע 1.6 ל' דגם 75 כ"ס AEE

אתמול שפרקתי את המשאבה ולאחר בדיקה שלי

מצאתי שהמשאבה עובדת באופן קבוע לאחר ניתוק וחיבור של הפלג שלה(הרבה מעבר לזמן שהיא צריכה לעבוד)

מבדיקה חשמלית של הפלג על המשאבה מצאתי שיש לי 2 פלוסים קבועים (החוטים הקצוניים) ומינוס אחד (האמצע)

פלג של 3 חוטים

אחרי ששחקתי בבית פיוזים והוצאתי את הממסרים לא קיבלתי 2 פלוסים על הפלג רק פלוס אחד ושתי מינוסים

שאחד מהם הופך לפלוס לאחר שאני מפעיל את הנעילה(מערכת עובדת תקין)

אני שואל איזה ממסר(ריליי) מפקד על המערכת אולי הוא תפוס ?

 

תודה מראש

דרור

פורסם

משאבת הוואקום בנעילה מרכזית מקבלת חיווי מהכפתור מאחד הדלתות הקדמיות. זאת אומרת היא מיצרת וואקום עד אשר הכפתור מגיע למעלה, הכפתור שלוח חיווי למשאבה ( פלוס או מינוס תלוי בדגם) והמשאבה מפסיקה לעבוד. באותו זמן המנוע של המשאבה הופך קוטביות ברגל אחת והרגל השנייה מחכה לפקודה מהשלט וחוזר חלילה...

 

תבדוק אם הכפתורים עולים עד הסוף או יורדים עד הסוף. אם לא "תעזור" להם.

פורסם

הכפתורים עולים עד הסוף בדקתי

איזה רכיבים חשמליים יש במערכת(ממסרים וכו') ?

איפה הם ממוקמים ?

יש למשהו דיאגרמה של המערכת(שרטוט חשמלי) ?

אני עדין חושב שיש ממסר שנתפס מידי פעם

 

תודה מראש

דרור

פורסם

כל הרכיבים החשמליים נמצאים על המעגל שציינתה קודם. יש שם חיישני לחץ אוויר וסולונואיד לחץ. בדרך כלל מערכת מאד אמינה זה של vdo.

אם הכפתורים עולים ויורדים אז כמו שציין דני קודם תבדוק דליפות לחץ אוויר מהצינורות. מתחת למושב האחורי בצד ימין יש צומת של כל הצינורות. תנתק צינור, תסתום את הפתח שלו ותבדוק. תעשה את הפעולה לגבי כל הצינורות.

פורסם

צומת הצינורות נמצאת מאחור ליד המשאבה

בדקתי גם את זה אין דליפה מאף צינור

נכון שהמערכת של VDO

אני רוצה לדעת מאיפה המשאבה מקבלת את הפקודה שלה

צריך להיות איזה ממסר שמעביר מתח למשאבה בזמן של סגירה/פתיחה של המערכת

כאשר אני לוחץ על השלט

פורסם

ידידי סביר מאד שהבעיה אצל במשאבה ואתה מחפש אותה במקום אחר.

 

מצורפת תמונה עם מיפוי הקונקטור ומהות הפינים.

לא ידוע לי על שום ממסר שקשור לפעולת הנעילה. המנעולים בדלתות + המשאבה עם יחידת הבקרה שבתוכה עושים את העבודה.

 

כנראה שאתה רואה 12v נוסף בפין 4 כאשר הכפתורים למעלה. זה תקין. כשתוריד את כל הכפתורים הוא יהפוך ל- 0v.

בכל מקרה בדוק ע"פ הטבלה המצורפת. אם המצב אצלך תואם הבעיה במשאבה. קל מאד לאמת ע"י בדיקה עם משאבה נוספת.

 

אם תגיע למסקנה שאכן הבעיה במשאבה את מוזמן ליצור איתי קשר לגבי תיקונה.

C_lock.JPG

×
×
  • תוכן חדש...