Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם.

כאחד שלא ממש מבין במכוניות ורוצה להתחיל לחפש את הרכב הראשון שלו אני זקוק למעט עזרה.

אני מחפש אוטו בעלות בסדר גודל של 20,000 ש"ח (אם יש לכם המלצה מעולה למשהו שעולה גם 25,000 אני כמובן מוכן לשמוע)

הדרישות העקרוניות:

1. אמין עד כמה שניתן.

2. אני צריך תא מטען בגודל סביר-משהו שאפשר להכניס בו עגלת תינוק במידת הצורך

3. צריכת דלק וטיפולים - כמובן כמה שיותר זול.

 

אשמח לקבל כמה המלצות ועצות.

אם תוכלו גם להגיד לי מה סדר הגודל של העלויות לאחזקת האוטו זה יהיה בכלל מעולה.

 

תודה רבה

פורסם

לי היתה במשך קרוב ל3 שנים קסארה טורבו דיזל שנת 2000 -המכונית נכנסה למוסך אך ורק לצורך טיפולים שוטפים והיא היתה כבר עם 260000 ק"מ -מהמכונית מאוד נוחה זריזה (בגלל הטורבו הדגם בלי הטורבו קצת כבד אבל לא נורא) וכומבן חסכונית מאוד 1-17 .

המחירון שלה לשנה זו הוא 24K אבל לפי דעתי אתה תוכל לקנות בפחות מ20K.

 

אל תפחד מקימלוטארג' קצת גבוהה מנוע דיזל יכול לעבור את ה600000 בלי להתבלבל בכלל .

בהצלחה

פורסם

ידני בא בחשבון אבל עדיף אוטומטי

נסיעה שנתית: בעיקר נסיעות עירוניות (עבודה וכו'), סופי שבוע קצת בין עירוני אבל לא היסטרי (הכל באזור המרכז).

 

שמעתי כמה שמועות על האמינות הטובה של סקודה, ומישהו גם המליץ לי על יונדאי אקסנט מתחילת הייצור (99 או 00).

מה דעתכם?

×
×
  • תוכן חדש...