Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לא מזמן נעליים של טימברלנד, מדהימות ונוחות.

הצבע הוא בהיר, עשויי מג'אמס. אלוהים כמה שזה מתלכלך מהר!

 

אני עדיין משתגע, טרם מצאתי שיטה טובה לנקות אותם כמו שצריך! שום דבר לא מנקה אותם לגמרי.

לא שיש לכם כתם רציני או פגיעה בעור. סתם שפשופים מציקים שכאלה.

 

אמרו לי שיש ספריי מיוחד לניקויי, עברתי לייד חנות של גאלי ונכנסתי לבדוק, מה שהיא ניסתה לדחוף לי היה ספריי הגנה מפני חדירת מים לנעליים.

שמעתי סיפורים משונים על קרם לחות.

חלק אמרו עם מברשת גסה.

 

למישהו יש דרך יעילה?

 

תודה רבה, ויטלי.

GS300.

פורסם

1. קוראים לזה זמש. לא ז'מס - זמש.

2. מזמן לא היה לי שום דבר מזמש, אבל אני זוכרת שכשהיה הייתי מנקה את המעיל זמש שלי עם מברשת גסה ואיזה חומר שאני באמת לא זוכרת את שמו (מצטערת) אבל כל הפואנטה שעם המברשת הברשתי את המעיל כדי שכל ה"חלקיקים" של הזמש "ישכבו" באותו כיוון על גבי המעיל, אבל אולי זה כי אני מוזרה.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

2 אפשרויות

 

1. שפשוף של הנעל עם אבקת כביסה ומברשת רכה

2. נייר זכוכית 0. ליטוש עדין ביותר מוריד את שכבת הלכלוך.

פורסם

כשקניתי את הנעליים המוכרת אמרה לי שמנקים את זה עם נייר זכוכית. היה לי רגע של "מה היא מטומטמת?" ואז הבנתי שהיא כנראה מתכוונת ל0. מאוד עדין.

GS300.

פורסם

אני נועל טימברלנד לבנה כבר שנה וחצי, כך מברשת רכה טבול במעט קליה ועם מעט מים הברש את הנעל, לאחר מכן תעבור עם סמרטוט נקי ולח על הנעל כדי להוריד את הקליה ואת הלכלוך,

אל תציף את הנעל במים, מעט מים על המברשת עושים את העבודה

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

לא יודע אם זה מתאים לזמש, אבל יש לעור רגיל סבון ניקוי וגם שמן.

 

זה בא כמו גוש כזה בתוך קופסה מפח, לוקחים ספוג לח, משפשפים אותו בסבון הזה, ואז משפשפים את הנעל.

 

 

אחרי הסבון הזה לוקחים ספוג חדש, משפשפים קצת בשמן (שגם מגיע קצת קשה) ואז שוב משפשפים על העור.

 

השמן הזה משמש לדחיית מים וריכוך של העור ולמעשה הוא מיוע במקור לאוכפים של סוסים ומגפי עור.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני קראתי באיזה מקום שאפשר לנקות עם מחק. על הנעליים שלי זה לא עבד, אבל הדבר היחיד שעבד זה מברשת נעליים עם אבקת כביסה, וזה לא עשה לנעליים טוב במיוחד (לא השאיר הרבה מה"שערות" של הזמש, וגרם לצבע לדהות קצת, אם אני זוכר נכון). על לכלוכים פחות רציניים אולי זה יעבוד.

"ai motoare capul doare"

פורסם
לא יודע אם זה מתאים לזמש, אבל יש לעור רגיל סבון ניקוי וגם שמן.

 

זה בא כמו גוש כזה בתוך קופסה מפח, לוקחים ספוג לח, משפשפים אותו בסבון הזה, ואז משפשפים את הנעל.

 

 

אחרי הסבון הזה לוקחים ספוג חדש, משפשפים קצת בשמן (שגם מגיע קצת קשה) ואז שוב משפשפים על העור.

 

השמן הזה משמש לדחיית מים וריכוך של העור ולמעשה הוא מיוע במקור לאוכפים של סוסים ומגפי עור.

זהו שומן חזיר והוא לא מתאים לעור הפוך.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

יש כמה סוגי שומן (מגיע בכמה תצורות)

 

השומן רק היה תוספת, העיקר פה זה הסבון שמנקה.

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...