Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר לפני הרבה זמן שאלתי את עצמי למה קיימים רכבים בעלי 3 דלתות עם ספסל אחורי?

למה שמישהו יעדיף לקנות 3 דלתות ולא 5 דלתות, מה היתרונות של 3 דלתות על פני 5 דלתות?

החסרונות הם ברורים, חוסר נוחות כאשר יש נוסעים במושב האחורי, כניסה ויציאה שלהם, וחוסר יכולת לפתוח חלון מאחור.

 

האם זה עניין של עיצוב יותר יפה? המחיר שלהם יותר זול? הגודל שלהם יותר קטן בצורה משמעותית? (אם מקטינים את הדלת הקדמית ומוסיפים דלת אחורית אפשר להישאר עם אותו גודל )

למה גם ברוב רכבי הספורט יש רק 3 דלתות?

 

אמנם לי יש 3 דלתות אבל קניתי אותו רק בגלל שזה יותר מיוחד ואני אוהב את הדגם הזה, ובגלל שהחסרונות האלה לא מפריעים לי.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אני לא טועה (ויכול להיות שאני טועה :-P )

בדרך כלל ישנם רכבים שמתחילים משלוש דלתות, ומוסיפים להם 2 מאחורה,

ככה שהם כמעט באותו הגודל (כמו שניראה שעשו ב-206)

 

אגב, תחשוב על זה, אם יש לך פחות 2 דלתות ברכב, זה חוסך משקל,

מה שמאוד חשוב ברכב ספורטיבי.

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

על המשקל חשבתי, אבל כמה זה כבר משמעותי? עוד 50 קילו? גם אם כן, מה עם מכוניות לא ספורטיביות 3 דלתות?

פורסם

לדעתי זה די מעיד על אופי הרכב והנהג.

צעיר, ספורטיבי ,קצת יותר מיוחד, פוזה וכ"ו.

 

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

כמעט תמיד אין הבדל בגודל הרכב, אלא אם זו גרסה "מיוחדת" ולא סתם מרכב 3 דלתות. גולף GTI ב3 וב5 דלתות, למשל, הן בדיוק באותו האורך, גם 307 3 דלתות ו5 דלתות, וגם המגאן II. כמעט כל רכב משפחתי עם פחות דלתות נשאר באותו הגודל בדיוק. בשביל לשמור על פרופורציות, היצרנים מגדילים משמעותית את הדלתות הקדמיות ברכבי 3 דלתות, נושא מעיק בפני עצמו (צריך יותר מקום בחניה בשביל לפתוח את הדלת, היא יותר כבדה וכו').

 

הC4 למשל, משתמשת במרכב שונה ל3 דלתות ול5. אני לא יודע אם המידות שונות (כנראה שמעט מאוד), אבל זה שונה. יש גם רכבי קופה (נגיד ב.מ.וו סדרה 3), אך לרוב הם משווקים כרכב נפרד ולא כגרסה עם פחות דלתות מהמקורי.

 

יש קצת יתרונות לשלוש דלתות, אם כי הם לרוב לא ממש מהותיים. זה בדרך כלל יותר קל, והמרכב נשאר יותר קשיח לעומת 5 דלתות. לרוב האנשים, זה זניח לחלוטין. כך שנשארת רק הפוזה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אחת השאלות ההזויות יותר של השבוע. למה יש רכבים עם מספר דלתות שונה?

כדי שכל אחד יקח את מה שמתאים לו. רכב 2 דלתות מיועד לשני אנשים, אם יש ספסל מאחור, הרי יש אופצייה לשים עוד 2-3 במקרה שמאוד צריך. ברור שדלת זה משקל ועולה כסף. אלה דברים מובנים מאליו.

 

למה להכליל ולהגיד שמכונית 2 דלתות בהכרח קטנה. יש בנטלי קונטיננטל, רולס רויס ועוד דוגמאות שרכב עם מאט דלתות לא בהכרח זול או קטן.

 

עריכה:

כדי להסיר ספק אומר, שרשמתי בהודעה רכבים עם 2 דלתות, אך אני מתייחס גם לרכבים בעלי 3 דלתות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

שים לב גם שהאי נוחיות בעת נסיעה של אנשים מאחורה לא ממש מתבטאת.

אם ראית את הפרק בטופ גיר, ג'רמי פשוט עמד מול הכביש המהיר וראה אולי 4 מכוניות בשעה שהיו בהם מישהו מאחורה.

TFSI Power

פורסם

שים לב גם שהאי נוחיות בעת נסיעה של אנשים מאחורה לא ממש מתבטאת.

אם ראית את הפרק בטופ גיר, ג'רמי פשוט עמד מול הכביש המהיר וראה אולי 4 מכוניות בשעה שהיו בהם מישהו מאחורה.

 

אם אני לא טועה הוא עשה את זה בבוקר, כשרוב האנשים נוסעים לעבודה, ואז דיי ברור שאין אף אחד מאחורה.

בערב כשיוצאים לבלות, או עם המשפחה, למה שלא ישב מישהו מאחורה?

לרוב האנשים יש יותר מחבר אחד...

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם
אם אני לא טועה הוא עשה את זה בבוקר, כשרוב האנשים נוסעים לעבודה, ואז דיי ברור שאין אף אחד מאחורה.

בערב כשיוצאים לבלות, או עם המשפחה, למה שלא ישב מישהו מאחורה?

לרוב האנשים יש יותר מחבר אחד...

זה היה באזור הצהריים.

ושים לב כשאתה נוסע, 90% מהמכוניות לידך יהיו נהג לבד או נהג+אחד.

TFSI Power

פורסם

לדעתי 3 דלתות זה הרבה יותר יפה.

ואצלי גם ככה רק הכלב משתמש במושב האחורי...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

יופי זה עניין של טעם. אני אוהב רק סדאנים.

אין לי צורך אמיתי בדלתות אחוריות ומושבים אחוריים, אבל סדאן זה חובה. מוכן להתפשר על קופה כמו בימר סדרה 3 או 6 מהישנות. :wink:

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אחת השאלות ההזויות יותר של השבוע. למה יש רכבים עם מספר דלתות שונה?

כדי שכל אחד יקח את מה שמתאים לו. רכב 2 דלתות מיועד לשני אנשים, אם יש ספסל מאחור, הרי יש אופצייה לשים עוד 2-3 במקרה שמאוד צריך. ברור שדלת זה משקל ועולה כסף. אלה דברים מובנים מאליו.

 

למה להכליל ולהגיד שמכונית 2 דלתות בהכרח קטנה. יש בנטלי קונטיננטל, רולס רויס ועוד דוגמאות שרכב עם מאט דלתות לא בהכרח זול או קטן.

 

 

אני לא דיברתי על מכוניות ספורט מיוחדות שמיוצרות מלכתחילה ככה. אלא על מכוניות עממיות שקיימות גם בגרסאות 5 דלתות וגם בגרסאות 3 דלתות, או גרסאות ספורטיביות של מכוניות 5 דלתות שהם בעלי צורה זהה.

פורסם

במקרה של רכב רגיל, לדעתי זה מטופש לגמרי לקנות עם 3 דלתות.

 

לאמא שלי היה יאריס TS ובחודש שהוא היה לרשותי התחרפנתי פשוט!

ללכת לבאולינג זה היה פרוייקט אפילו כי הכדורים של כולנו לא נכנסים בבגא'ז וקשה להכניס אותם בדלת של הנוסע ולשים מאחורה.


×
×
  • תוכן חדש...