Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי רכבים רגילים - קיימים שני סוגים של רכבי שלוש דלתות -



א) הגירסאות הזולות והלא מאובזרות עם מנוע חלש לאלה שמחפשים רכב פשוט בתקציב נמוך ופחות דלתות משמע יותר זול לייצור, יותר קל, פחות דברים שיכולים להתקלקל, יותר חסכוני, מושלם למי שמחפש רכב כדי שיביא אותו (אולי פלוס נוסע בודד) מנקודה A לנקודה B במהירות חוקית בלי יותר מדי הוצאות על דלק וטיפולים, ע"ע פז'ו 205 ג'וניור 1.1 שלוש דל', הונדה סיויק 3 דל' 1.4, דייהטסו שרייד 3 דל' מנוע 1.0 ועוד.

ב) גירסאות UPMARKET של רכבים משפחתיים וסופרמיני עם יומרות ספורטיביות - פלוצוואגן גלוף GTI, סיטרואן ZX16V, מגאן קופה, פז'ו 106 XSI, אופל GSI למיניהן ועוד. כאן מרכב שלוש דלתות משמש בעיקר לפוזה, ובחלק מהדגמים גם כי זה מרכב יותר קשיח וקל משקל וכי גם כאן לנהג אין צורך לפתוח חברת הסעות

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ב3 דלתות יש זווית ראיה הרבה יותר טובה דרך החלון שליד הנהג, ודרך החלון של הנוסע.

בגולף 3 דלתות שהיתה לי לפני הגולף הנוכחית, זווית הראיה היתה הרבה יותר טובה ,וזה הפריע לי מיד.

 

כמו כן ,הרכב פשוט נראה הרבה יותר טוב (ובדלת יש הרבה יותר מקום לשים דיסקים..:))

 

אני חסיד גדול של 3 דלתות ובגולף 5 דלתות שיש כרגע ברשותי, אני מתקשה לזכור מתי פתחתי לאחרונה את הדלתות האחוריות.

בעצם אני כן זוכר: לתלות דגל של יום העצמאות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אצלי זה חובה 4 דלתות. המושבים האחוריים הם לא רק לאנשים, אלא גם לקניות (כשאין לך בגאז')

 

אצלי זה חובה בלי ספסל אחורי.

 

אני לא אוהב להסיע מאחורה אנשים ולא סוחב שום קניות.

 

תחי מהפיכת האגואיסטים :lol:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אולי נלך הפוך, מה היתרונות של רכב עם 4\5 דלתות מלבד היכולת להעמיס נוסעים בצורה נוחה יותר ?

יש מספר יתרונות ל-3 דלתות אבל אף אחד מהם לא ישכנע מישהו שמסתכל על הנושא הזה מבחינה פרקטית.

 

1. מרכב של 3 דלתות תמיד יפה יותר.

2. בדר"כ במרכב כזה השילדה יותר קשיחה וזה דבר מורגש.

3. הדלתות גדולות יותר ולנהג ולנוסע נוח יותר להיכנס לרכב, מכיוון שבכל מקרה הנהג נוסע יותר באוטו מדובר ביתרון משמעותי.

 

בבמוו סידרה שלוש E36 מרכב ה 3 דלתות שונה לחלוטין מזה של ה 4 דלתות , זווית השמשה שונה וחלוקת המשקל של הרכב שונה והדבר הכי מעניין, ה 3 דלתות כבדה יותר בכ-70 ק"ג מה-4 דלתות.

פורסם

 

אני יודע שזה פורום של אוהבי רכבים אירופאיים ידניים ספורטיביים וקטנים, ואני במקרה גם בעל רכב שכזה, אבל לפעמים (וגם בגלל הפקקים) אני מפנטז על סדאן יפאנית אוטומטית שתסע מא' לב' מבלי להכנס למ' (מוסך).

 

 

יוסי.

 

זה קורה לכולנו מעת לעת, תגיע לקבוצת תמיכה, לא נכנע לפקקים! :bigcry:

205 94' 1.4, שלוש דלתות אדומות, שני פגושים שחורים והזרקה אחת, מצחיק איך שהאהבה עיוורת... :inlove:

205 1.4 94' 3 דלתות לפניות. :twisted:

KLE 500 2004 לשיוט בקו ישר. :cool:

פורסם

יפה יותר

מרכב(שילדה) עמיד יותר בעומס ועיוות

פחות דברים שיכולים להתקלקל

אפשר לזרוק את התיקים לאילת מאחור (גם ככה הבגאז עמוס בסבים ומגברים)ובסיבובים הם לא יעופו מהחלון

חלונות גדולים יותר מקדימה

למה צריך יותר??

פורסם

חלונות גדולים יותר מקדימה זה לא תמיד יתרון , בטח שלא בקיץ ובטח שלא בשמש הישראלית.

 

אצלי אני נשרף בקיץ מהחלונות הגדולים האלה , אתה נכנס לרכב רותח וגם אחרי שהוא מתקרר (ואני חייב לציין שיש לי מזגן מעולה :-)) השמש עדיין מפריעה לא מעט בנסיעה אם החלון הייה כהה יותר הייה עדיף בהרבה.

 

אומנם יותר נוח להיכנס לרכב בגלל הדלתות הארוכות , אבל נסה לצאת שאתה בחניות צפופות .

צריך להימתח ולעשות שפגטים של לוליינית צרפתית כדי לצאת מהרכב :lol: אם אתה לא רוצה שהדלת שלך תיגע ברכב אחר.

פורסם

זה קטע נורא משעשע אבל הדלתות הגדולות בהחלט גורמות לתעלולי לולינות כאלו ואחרים במיוחד כאלו כמוני שאוהבים לשבת יחסית קרוב להגה (לא מדבר על קרוב קרי ההגה מתחכך לי בחזה) ואז היציאה מהרכב נהית מעצבנת משהו.

 

מעבר לזה אני אישית מעדיף את החלונות הגדולים נותן תחושה של מרחב משהו - כמה אפשר בפחית שלי, ובנוסף אני אוהב בקיץ לפתוח את החלונות האחוריים על הצד לקבלת אקסטרה בריזה :D, במאזדה3 אני לא חושב שאי פעם הכרתי את המתג של החלונות האחוריים.

 

ליביו, להזכירך יש לך כבר רכב 5 דלתות, שחור יפני מממ מוכר ?

 

אבי.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

טוב, אני חייב להקפיץ את זה כי ראית את האור וקניתי את הטווינגו, שלה יש 3 דלתות.

מצד אחד, יש לי רק 2 מושבים מאחורה, אבל מצד שני, מי שנוסע שם לא ממש סובל. הדלת מספיק גדולה בשביל לא לפרק את הראש.

 

מה שרע זה שבגלל שאני נוהג "כמו כוסית" (צמוד להגה), אני צריך לסובב את כל הכתף שלי 180 מעלות אחורה כדי לנעול את הדלת.

פורסם

אני בפירוש מעדיף רכבים בעלי 3 דלתות ולא רואה את עצמי ב 5 דלתות בקרוב.

הסיבות הן כמו שכבר ציינו פה: עיצוב, נוחות בגלל הדלת הגדולה, חלון גדול יותר.

emotion of motion

פורסם

תראה שלוש דלתות זה הרבה יותר יפה לדעתי. אני עכשיו קניתי איביזה שלוש דלתות וההבדל ביופי בין השלוש לחמש פשוט בשמיים.

שווה לראות זה ליד זה ולהבין!

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם

אף אחד לא ציין את זה :

סיבות בטיחותיות .

במקרה תאונה או שריפה חלילה , חילוץ הנוסעים מאחור הופך בעייתי ,ברכב עם 3 דלתות .


×
×
  • תוכן חדש...