Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמעט תמיד אין הבדל בגודל הרכב, אלא אם זו גרסה "מיוחדת" ולא סתם מרכב 3 דלתות. גולף GTI ב3 וב5 דלתות, למשל, הן בדיוק באותו האורך, גם 307 3 דלתות ו5 דלתות, וגם המגאן II. כמעט כל רכב משפחתי עם פחות דלתות נשאר באותו הגודל בדיוק. בשביל לשמור על פרופורציות, היצרנים מגדילים משמעותית את הדלתות הקדמיות ברכבי 3 דלתות, נושא מעיק בפני עצמו (צריך יותר מקום בחניה בשביל לפתוח את הדלת, היא יותר כבדה וכו').

 

הC4 למשל, משתמשת במרכב שונה ל3 דלתות ול5. אני לא יודע אם המידות שונות (כנראה שמעט מאוד), אבל זה שונה. יש גם רכבי קופה (נגיד ב.מ.וו סדרה 3), אך לרוב הם משווקים כרכב נפרד ולא כגרסה עם פחות דלתות מהמקורי.

 

יש קצת יתרונות לשלוש דלתות, אם כי הם לרוב לא ממש מהותיים. זה בדרך כלל יותר קל, והמרכב נשאר יותר קשיח לעומת 5 דלתות. לרוב האנשים, זה זניח לחלוטין. כך שנשארת רק הפוזה.

 

צודק כמעט בהכל, לרוב בשלוש דלתות המרווח מלפנים גדול יותר (יש יותר מקום לרגליים של הנהג והנוסע לידו), המסילות כנראה מוזזות אחורה, או מואורכות.

 

עוד דבר שבודדים מאיתנו ירגישו כי המרכב קצת יותר קשיח.

205 94' 1.4, שלוש דלתות אדומות, שני פגושים שחורים והזרקה אחת, מצחיק איך שהאהבה עיוורת... :inlove:

205 1.4 94' 3 דלתות לפניות. :twisted:

KLE 500 2004 לשיוט בקו ישר. :cool:

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פשוט - כדי שהבנות מאחורה לא יוכלו לצאת.

 

+1

:lol:

205 94' 1.4, שלוש דלתות אדומות, שני פגושים שחורים והזרקה אחת, מצחיק איך שהאהבה עיוורת... :inlove:

205 1.4 94' 3 דלתות לפניות. :twisted:

KLE 500 2004 לשיוט בקו ישר. :cool:

פורסם
פשוט - כדי שהבנות מאחורה לא יוכלו לצאת.

 

+2:lol:

 

אצלי עברה איביזה 3 דלתות 94 ועכשיו עוברת 3 דלתות 07.

עניין של יופי כנראה,ובנוסף באיביזה בצורת מרכב של 3 דלתות האוטו נראה יותר ספורטיבי,מושך.

תכף אוראל יקפוץ :wink:.

 

למה? כל אחד והטעם שלו והצרכים שלו,אישית אני לרוב נוסע 2 אנשים באוטו ולכן לא צריך להתעסק יותר מידי עם להרים\להוריד את המושבים.

 

בן.

Got To love It

פורסם

3 דלתות ניראה הרבה יותר אסתטי ויפה לעיין לטעמי וזה גם ניראה "לוק" הרבה יותר ספורטיבי ,צעיר וחצוף משהו.

 

לגבי יותר יתרונות מלבד יופי זה שאנשים לא קופצים לכם לרכב אתם פשוט אומרים להם אין לי מקום (בתנאי שמישהו יושב מקדימה)

מאחורה וזהו.

פורסם

יופי בעיקר,אני רציתי 106 רק 2 דלתות אני רואה יתרון בזה שאין חלונות מאחורה או דלתות עם מנגנונים שעלולים להרס .

חוץ מזה זה מראה קרבי יותר לי אין צורך ב4 דלתות גם ככה המושב האחורי משמש לדברים אחרים לא להסעת נוסעים:-P

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

זה היתרון האמיתי של תצורת 3 דלתות : :lol:

 

זהו בדיוק העניין אין פוקוס 3 דלתות בארץ כמי שרוחץ אה הרכב בעצמו זה אומר לנקות עוד שני קנטים וזה בעייה.

 

 

פורסם

מכונית עם 2\3 דלתות היא בדר"כ (ואני מתייחס בעיקר לפולו 16V שברשותי) יותר נוחה לנהג וליושב לידו בזה שהדלתות הקדמיות פשוט גדולות יותר (אצלי הן ענקיות ונפתחות לכמעט 90 מעלות, לא ראיתי את זה עדיין באופן אישי במכוניות אחרות), החלונות גם גדולים יותר למי שאוהב לנסוע עם חלונות פתוחים ההבדל מורגש, המראה גם הרבה יותר ספורטיבי מאשר 5 דלתות ומכאן כבר כל אחד והטעם שלו, לדעתי כל אחד צריך להתנסות ברכב כזה פעם בחיים, ועדיף שזה יהיה לפני החתונה + הילדים + העגלה + התיקים שיבואו בעסקת חבילה, ואז הבן אדם יהיה חייב פשוט לקנות כבר רכב גדול יותר ו3 דל' יורד מהפרק.

 

לטווח הארוך, 3 דל' זה ממש לא נוח אם בעל הרכב צריך לקחת אנשים איתו באופן קבוע, כי אז זה ממש סיוט.

 

לדוגמא אני לקחתי כמה פעמים חיילים טרמפיסטים מהטרפיאדה (גם אני חייל וזה מתוך בסיס ולפי החוקים אז זה בסדר) וכשהייתי לוקח (בדר"כ היו עולים יותר מאחד) אז הייתי צריך בכל פעם להסביר להם איך לעלות לרכב ולרדת ממנו, וזה ממש לא כיף לעשות את זה במעבר חציה ברמזור אדום שהולך להתחלף באיזשהו מחלף במקום סואן כשיש לך 4-2 טרמפיסטים באוטו הם מתחילים לזוז לקפוץ ולהרוס לך את האוטו תוך כדי שהם נשענים בפרעות על המשענת של המושב שליד הנהג בכדי לצאת ולא נדבר על הטריקות של הדלת "תודה ביי (בום!)".

 

הייתי עושה את זה לעיתים רחוקות ואז הפסקתי, אני לא צריך לסבול את כל זה ולקבל נזק לאוטו. תהיו מודהמים כמה דברים יכולים לההרס.

 

אם הייתה לי מכונית בעלת 5 דל' ולא 3 אז כנראה שלא הייתה לי בעיה לקחת אנשים גם באופן יומיומי.

 

אני יודע שזה פורום של אוהבי רכבים אירופאיים ידניים ספורטיביים וקטנים, ואני במקרה גם בעל רכב שכזה, אבל לפעמים (וגם בגלל הפקקים) אני מפנטז על סדאן יפאנית אוטומטית שתסע מא' לב' מבלי להכנס למ' (מוסך).

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

יוסי מסכים איתך בקטע של הטרמפים.

 

אנשים פשוט חיות , ולא מגיע להם שיעצרו להם. כל פעם שהייתי עוצר למישהו טרמפ והוא היה יושב מאחורה אז הוא היה חייב להרוס או ללכלך. אז פשוט הפסקתי לעצור לכמה אנשים ביחד בטרמפים (ועל הז** שיגידו שאני סנוב)

 

ההי ללייט של הקטעים האלה מבחינתי היה בקיץ שעבר. נסעתי עם גג פתוח ועצרתי טרמפ ל2 בחורות צעירות.

בסוף הטרמפ הבחורה שישבה מקדימה יצאה רגיל מהדלת הקידמית אבל הבחורה מאחורה פשוט טיפסה על האוטו וקפצה החוצה.

בדרך היא טיפסה על איזה פלסטיק שהשגתי בפוקס מפרוק (חדש בחברה עולה 1800 ש"ח:idea: ) .

חשבתי אני יוצא להביא לה סטירה עוד שניה , ממש חצופה!

 

בקיצור רכב 2\3 דלתות יכול להיות מבאס לפעמים כי אנשים בארץ מתנהגים כמו חיות ולא יודעים לכבד רכוש של אחרים :arrow:

 

 

יוגב

פורסם

עד שלא תהיה לי משפחה, או שאני אקנה רכב שקיים רק ב4/5 דלתות - תמיד אעדיף 2/3 דלתות.

דבר ראשון, לא אני זה שיושב מאחורה.

דבר שני, גם ככה רוב הזמן אני נוסע לבד או עם עוד בן/בת אדם אחד.

דבר שלישי, כשאין דלתות אחוריות, החברים מעדיפים לנסוע ברכב אחר = פחות בזבוז דלק.

דבר רביעי, לדעתי זה הרבה יותר יפה (במיוחד בA3 הרגילה לעומת ה"ספורטבק").

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

או יוגב ומקיוסי , אתם כ"כ צודקים :)

3 דלתות חוסך תירוצים לטרמפיסטים (אני זוכר שהיה אחד ממש חצוף ואני הייתי עם חבר מגודל שישב מקדימה , אמרתי לו - תיכנס מאחור ואחרי המבט של מה? איפה? נסעתי :) )

כנ"ל בקשר לטרמפיסטים ונזק , היום שבו הפסקתי לאסוף טרמפיסטים היה כשאחד חצוף כיבה לי סיגריה על הגב של המושב של הרכב וגיליתי את זה יום למחרת.

בכוונה או לא - אותי זה לא מעניין.

 

ליביו (3 דלתות לפחות עד הילדים :) )

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

רק להוסיף, בנוסף לכניסה הנוחה יותר בתצורת 2/3 דלתות ליושבים מקדימה (בגלל שהדלתות יותר גדולות), הרי שדווקא הכנסת ציוד לחלק האחורי (תנסו להכניס כיסא תינוק) הרבה יותר קלה ונוחה בגלל הפתח הרחב והגדול יותר ובגלל העובדה שיש לך זוויות גישה יעילות יותר (אתה בעצם לא נכנס מהצד). בסופו של דבר מדובר על עניין של טעם וצרכים.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
+עניין של יופי כנראה,ובנוסף באיביזה בצורת מרכב של 3 דלתות האוטו נראה יותר ספורטיבי,מושך.

תכף אוראל יקפוץ :wink:.

 

 

אני כאן.

 

ואני ממש לא אוהב את האיביזה 3D - נראית פחות טוב לטעמי.

 

אין בעיה לחיות עם 3D, פשוט יותר נוח לחיות עם 5D :-P

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...