Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

לקחתי טויטה שנת 2001 לבדיקה לפני קנייה.

לפי הסטורית טפולי רכב שהוצאנו מהחברה ,ראיתי שהופיע ברישום כי המנוע הוחלף במוסך מורשה טויטה בחיפה

בפברואר 2007.

ד"א לאוטו יש טסט ב3.09 .

בבדיקה ראו שהחליפו מנוע אך רשמו בטופס כי מנוע הוחלף אך לא נבדק . וגם ראיתי בעצמי שהמנוע החדש עדיין לא רשום ברשיון רכב.(האם הגיוני הדבר ?)

שטר רכב \מכר של המנוע נמצא בבעלותו של בעל האוטו .בחברה עצמה איפה שהוחלף המנוע אמרו לי שכנראה הם התעכבו עם רשום המנוע וייתכן כי הטפסים נמסרו מאוחר.

נכנסתי למנהל העבודה והוא אמר שאין אם זה שום בעייה ויהיה אפשר לפני הטסט הבא להציג את השטר ואז לעבור טסט בלי שום בעייה .(הוא ציין שמקס הם יעשו את העברה לפני הטסט במידה וארצה. )

איך זה ייתכן שהאוטו עבר פעמיים טסט פעם ב2007 ופעם ב2008 ועדיין רישום המנוע החדש לא הופיע ברשיון הרכב הנוכחי????

בחברה אמרו לי שאין בעייה להעביר רשום מנוע ביום הטסט או שאפשר להתקשר למכון רשוי ולראות שאכן האוטו עבר בדיקה וזה רק עניין של ניירת שהעוברה מאוחר מיידי .(האם נכון הדבר ?)

מנסיון אישי שלי ,שהחלפתי בזמנו מנוע לאוטו שלי , חיכתי כמעט יום שלם במכון הרישוי עם כל הניירת ->עד שיבצעו רישום ובדיקה כי יש התאמה בין הרשוי למנוע !!...(ולזה אני לא מוכן להגיע !!)

שאלתי הינה :האם המצב הזה הגיוני ? האם זה אמור להוות בעייה ? האם אוכל לקנות את האוטו הנ"ל בלב שקט ?

תודה על העזרה ושבת שלום

Yehouda

טויטה קורולה -GLI שנת 2001

פורסם

תגיד למוכר הרכב שיבצע הוא את רישום המנוע החדש ברשיון הרכב ואז תהיה מוכן לקנותו.

כך תנהג לפי הכלל "פיקח לא נכנס למצבים שחכם נחלץ מהם", אז תהיה פיקח.

וכאן ספור טרי להמחשת הבעיתיות:

http://www.jeeptrip.com/page.aspx?div=Forums&group=1&item=883450

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

יש קצת קושי בדבר הזה .

בעל האוטו נמצא בחול וכל המשא ומתן מתנהל מול אשתו.(היא רשומה ברשיון הרכב ).

ואם זה לא היה כל כך מציאה -->מזמן הייתי יורד מזה.

אבל נראה לך שחברת טויטה שהיא מורשית תשחק משחקים לגבי כך ?

קראתי את מה ששלחת אבל אני חושב שאי אפשר לקחת מקרה אחד ולהכיללו לגבי כל אחד לא ?

ומה עוד שהמנוע הוחלף במכון מורשה שמכיל יותר מ100 אנשים שנגשים אליו כל יום לטיפול ...

אז אתה עדיין חושב שצריך לבצע העברה לפני הקנייה?

 

תגיד למוכר הרכב שיבצע הוא את רישום המנוע החדש ברשיון הרכב ואז תהיה מוכן לקנותו.

כך תנהג לפי הכלל "פיקח לא נכנס למצבים שחכם נחלץ מהם", אז תהיה פיקח.

וכאן ספור טרי להמחשת הבעיתיות:

http://www.jeeptrip.com/page.aspx?div=Forums&group=1&item=883450

בברכה - רפי לין :-)

Yehouda

טויטה קורולה -GLI שנת 2001

פורסם

פרט חשוב ששכחתי לציין

אחרי 116 אלף ק"מ-->המנוע הוחלף וזה עקב סיבה של תצרוכת שמן גבוהה\רווית שמן לפי דברי המוסך .

אם הרכב טופל משהוא נקנה רק במוסך ועשה טפולים בזמן איך ייתכן כי זה הגיע למצב כזה ?

זה שנהג חדש נוהג על האוטו בלבד ובהנחה שלא מילא שמן בזמן האם זה יכול להביא את האוטו למצב כזה?

האם המנוע החדש דנדש שבקושי עשה 9000 קמ"ש יפתור את הבעייה ?

בבדיקה לפני קנייה נמצא כי הוא נותן 98 כוח סוס שהMAX הינו 110 ..

סה"כ הרכב נראה בונבון ....וחבל להפסיד מציאה.

אשמח לשמוע את דעתכם לגבי כך .

יש קצת קושי בדבר הזה .

בעל האוטו נמצא בחול וכל המשא ומתן מתנהל מול אשתו.(היא רשומה ברשיון הרכב ).

ואם זה לא היה כל כך מציאה -->מזמן הייתי יורד מזה.

אבל נראה לך שחברת טויטה שהיא מורשית תשחק משחקים לגבי כך ?

קראתי את מה ששלחת אבל אני חושב שאי אפשר לקחת מקרה אחד ולהכיללו לגבי כל אחד לא ?

ומה עוד שהמנוע הוחלף במכון מורשה שמכיל יותר מ100 אנשים שנגשים אליו כל יום לטיפול ...

אז אתה עדיין חושב שצריך לבצע העברה לפני הקנייה?

Yehouda

טויטה קורולה -GLI שנת 2001

פורסם

הרכב הזה לא נשמע לי כל כך בונבון. חסרות קורלות-2001-יד-ראשונה?

מנוע של קורולה לא צריך ללכת אחרי 116K ובטח שבטח לא צריך להוסיף טיפת שמן אחת בין טיפולים בקילומטרז' כזה. מה גם שאני לא מאמין ש 6 שנים אחרי התקינו לו מנוע חדש מהניילונים (יש לך מושג כמה עולה מנוע כזה? ועוד אחרי תקופת האחריות :roll:) .

 

ברר טוב טוב מה קרה לרכב והאם הוא באמת טופל במוסכים מורשים כל הזמן. מעבר לזה, אמור למוכר שיסדיר את כל עניין הניירת והרישום כחוק.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בעלת הרכב לא שילמה (קיבלה בחינם ) על החלפת המנוע בגלל שהם נחשבים כלקוחות ותיקים או אמידים .

הם מחזיקים בבעלותם 2 דגמים מפוארים של טויטה .(אולי בגלל זה הסיבה ? )

היות והנהגת על האוטו היא חדשה וצעירה ולא יודעת איפה מחליפים שמן אז אולי זה הביא את המנוע למצב של התיישנות

ורווית שמן או צריכה כפי שנאמר ! (ד"א כבר אין אחריות מנוע מהיצרן -כך נאמר )

 

איתמר ,בשטר מכר של המנוע מצויין הכל . אני לא יודע איך לקחת מנוע ולבדוק שהוא אכן ישר מהייצרן אני מסתמך על קבלות בלבד.

 

במידה והלך מנוע ותהיה הסיבה שהייתה -למה אני אמור לחשוש? הרי יש לי מנוע חדש ביד שמתחיל מ0 קמ"ש ?

 

תודה ושבת שלום

 

תודה לכל העוזרים .

Yehouda

טויטה קורולה -GLI שנת 2001

פורסם

תסלח לי, אבל נראה לי שאתה מנסה להצדיק את הנתון הבעיתי מאוד.

הבעיה היא שהמנוע שהוחלף עדיין לא רשום כחוק ברשיון.

רפי לין נתן לך תשובה קולעת(בתוספת פיתגם), תן להם לשבור את הראש עם עמדה 1 .

אותך לא צריך לעניין כל הסידורים שהם אמורים לעשות, אתה צריך לקבל רישיון על המנוע החדש.

אנשי טויוטה אולי אומרים דברים נכונים, אבל כאשר תיווצר בעיה אתה תשאר לבד במערכה.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

תודה לכל האנשים והעוזרים בכך

מחר אני אלך עם בעלת האוטו והרשיון ירשם כדת וכדין

מודה מקרב לך רפי ולכולם.

שבוע טוב

תסלח לי, אבל נראה לי שאתה מנסה להצדיק את הנתון הבעיתי מאוד.

הבעיה היא שהמנוע שהוחלף עדיין לא רשום כחוק ברשיון.

רפי לין נתן לך תשובה קולעת(בתוספת פיתגם), תן להם לשבור את הראש עם עמדה 1 .

אותך לא צריך לעניין כל הסידורים שהם אמורים לעשות, אתה צריך לקבל רישיון על המנוע החדש.

אנשי טויוטה אולי אומרים דברים נכונים, אבל כאשר תיווצר בעיה אתה תשאר לבד במערכה.

Yehouda

טויטה קורולה -GLI שנת 2001

פורסם

תודה רבה לכולם . הרכב נקנה כדת כדין .

תודה לכל העוזרים ....

Yehouda

טויטה קורולה -GLI שנת 2001

פורסם

עזוב אותך פרטים טכנים,

 

הבן אדם קנה את האוטו בשנת 2001, בשנת 2007 החליף מנוע, ובשנת 2008 הוא מוכר אותו.

 

ואני רואה את זה ככה:

האוטו התחיל לעשות בעיות, בעל האוטו החליף מנוע וראה שהאוטו ממשיך לעשות בעיות והוא מוכר אותו כי לא שווה להחזיק אותו.

 

עכשיו תעשה את השיקולים שלך, מבחינת האמינות של הבן אדם והתוצאות של הבדיקות.

 

 

עריכה :

אה קנית כבר.. טוב , תתחדש ! :) תראה תמונות ! :)

יוסי,

mazda 323 glx 1997

פורסם

תגידו מה ניסגר אם "הרכב הכי אמין בעולם" אני שומע שהמנועים בקרולה מוחלפים בתדירות מאוד גבוהה ,זה מאוד מוזר שרק בפורומים מצומצמים מודעים לדבר,הרי אם זה היה בכל חברה אחרת (חברה צרפתית,קוראנית,אמריקאית) היה על זה דיון בעיתונות וכדומה,השאלה שלי למה ביגלל שזה טויוטה או שלא העניין יחסית מושתק.

פורסם

זה מושתק, כי יבואן טויוטה מחליף מנועים על חשבונו, גם 3 שנים אחרי סיום האחריות, כמו במקרה זה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...