Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה ,

יש לנו על ההונדה ג'ז שלנו כבר כמעט 30 אלף ואני חייב להגיד שהרכב אכן מאד מאד חסכוני ...

 

אין מה לדבר ... צריכה של 14.5 היא דבר שבנורמה ...

 

ותוסיפו לכך אמינות של הונדה והנה הנוסחא המנצחת .

פורסם

במקום לעשות סלט אחד גדול, מה היה כל כך קשה להשוות מלפפונים למלפפונים ועגבניות לעגבניות?

 

אי אפשר היה להשוות C3 דיזל ל C3 רגילה?

או מגאן דיזל למגאן רגילה?

לג'אז אין בכלל גרסת דיזל אז בשביל מה לע***ל הכניסו אותה לטבלה?

אם כבר, היו מכניסים יונדאי אטוס ואז ההחזר החודשי היה גבוה יותר, המכונית חסכונית יותר ואני לא בטוח שגם ב 60K היא לא הייתה "לוקחת".

 

אגב בדקתי, מחירי הביטוח לדיזל הם לא גבוהים יותר מבנזין ואם כן אז באחוזים בודדים.

 

וד"א המקום היקר ביותר בו מילאתי דלק בחודש האחרון היה 2.72 (בצוק העיתים) ואליו אני ממש לא אכנס יותר.

פורסם
במקום לעשות סלט אחד גדול, מה היה כל כך קשה להשוות מלפפונים למלפפונים ועגבניות לעגבניות?

 

אי אפשר היה להשוות C3 דיזל ל C3 רגילה?

או מגאן דיזל למגאן רגילה?

לג'אז אין בכלל גרסת דיזל אז בשביל מה לע***ל הכניסו אותה לטבלה?

אם כבר, היו מכניסים יונדאי אטוס ואז ההחזר החודשי היה גבוה יותר, המכונית חסכונית יותר ואני לא בטוח שגם ב 60K היא לא הייתה "לוקחת".

 

אגב בדקתי, מחירי הביטוח לדיזל הם לא גבוהים יותר מבנזין ואם כן אז באחוזים בודדים.

 

וד"א המקום היקר ביותר בו מילאתי דלק בחודש האחרון היה 2.72 (בצוק העיתים) ואליו אני ממש לא אכנס יותר.

 

כל היופי בטבלה שהג'ז שהיא בנזין מצליחה "לנצח" את הדיזלים ..

 

למרות שלדעתי אצלנו במשפחה דיזל היה יותר זול כי אנחנו עושים בערך 35K לשנה , אבל הבעיה היא שאמא שלי רצתה רכב אוט' יפני .. ואין דיזל אוט' יפני במסגרת הזאת .

 

בשביל מה להשוות בין C3 רגילה לדיזל אם רכב אחר שהוא בנזין גם ככה יותר זול משני הדיזלים .

פורסם
בשביל מה להשוות בין C3 רגילה לדיזל אם רכב אחר שהוא בנזין גם ככה יותר זול משני הדיזלים .

 

מהסיבה הפשוטה שמחיר הC3 דיזל זול ב-ה-ר-ב-ה מזה שמצוין

 

114K ??(איך אומר סרוניס WTF)

 

או שאין לנו עניין עם בעלי מקצוע, או שיש לנו עניין עם בעלי עניין...

פורסם

1. מחירי הסולר עולים בהתמדה והרבה יותר מהבנזין.

 

2. מחירי האגרות של הדיזל לא יורדים (במקרה של מסחריות קלות אפילו יעלו ב-1000 ש"ח מ-1.1.2004

 

3. מחירי המשומשות המונעות בדיזל מתרסקים.

 

4. מסקנה מ-3 אם דיזל - אז רק משומש - חדש ודאי לא שווה.

 

5. גם משה קצין עצמו אומר שהיום הוא ממליץ לעבור לדיזל רק למי שנוסע באמת הרבה (60-70 אלף ק"מ בשנה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני חושב שאתם מזניחים את העובדה שרוב מי שעסוק בלהחזיק רכב דיזל נוסע 36K בחצי שנה בערך , רוב בעלי הדיזלים מחזיקים אותם משתי סיבות :

1) הם נוסעים 60K בשנה ומעלה ואז היתרונות של הדיזל בירידת ערך במחירי דלק ובחלפים באים לידי ביטוי בצורה הרבה יותר משמעותית

 

2) הם נוסעים ברכבים בעלי מנוע עצום , לא בטוח שהם זקוקים לזה , אבל אם לדוגמא יש למישהו גיפ עם מנוע 4 ליטר עדיף להשתמש בדיזל כי ההוצאות דלק הן עצומות , ואני מכליל פה רק אנשים שלא קשורים רגשית לנושא .

 

אתם שואלים למה הדיזלים יצאו רע ? כי הם לא שיחקו במגרש שלהם , הם לא באמת מוצלחים כרכב משפחתי ל 30K בשנה , שם הם רק מתחילים להתחמם , קחו אותם לטיול של 120K בשנה ותראו בדיוק למה הם נחשבים חסכוניים . הם בהחלט נותנים פייט ב 36K מבחינת כדאיות , אבל זה לא מה שהם טובים בו. כמו כן אם נוסעים ברכב שזקוק להרבה מנוע הסולר יותר זול .

פורסם

משהו שאולי לא שמתם לב - זה לא 75% יותר צריכה/עלות בגלל נהיגה אגרסיבית אלא גם לנסיעה עיאונית בינעירונית ביחד - מה זה שווה לתחת לא יודעים כמה זה לנסיעה עירונית ולא יודעים כמה זה לנסיעה אגרסיבית - שווה לתחת....

 

:evil: כזה בתחת...

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...