Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ככה, לפני שנה הרכבתי את המערכת הבאה:

Clarion 646, קומפוננט INFINITY CS6510 שעברו מהאוטו הקודם, מגבר Phase Evolution Opus 150.4 וסאב Audio System MX12 BR.המערכת מותקנת ב206 XS.

 

עכשיו אחרי שנה, הרמקול השמאלי התחיל לחרחר ברמה בלתי נסבלת, כנראה שנתן את השנתיים חסד שלו.

 

עכשיו השאלה לאיזה קומפוננט כדאי לי להחליף, לא הייתי מרוצה לגמרי מהאינפינטי, מה שגם בשנה האחרונה, צריכת הדציבלים שלי עלתה ככה שאני שומע הרבה יותר חזק מבעבר.

 

אני חשבתי ללכת על MOREL ההתלבטות היא בין ה HYBRID OVATION 6 או אם כבר אז כבר ולקנות את ה ELATE,

אני פתוח לעוד הצעות, אני לא חייב להוציא את כל ה2.5K כמובן שאם יש משהו ב1.5-2 אני אשמח..

 

תודה מראש, דורון

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

MT22 + K2P :twisted:

 

או המידים החדשים של ה Image CX64 שהבנתי שדופקים חזק יותר .

 

או Hertz Hi Energy

 

אבל , הייבריד מצויין גם .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

xtant

morel

לא שמעתי הרבה קומפוננטנים ,אבל די הרבה רמקולים בייתיים יקרים עד מאוד.

ועדיין אפשר להנות מאקסטנט.

זו דעתי.ויש פה הרבהההההה דעות!חפש איפה לשמוע וזהו...

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני מצפה שישמעו טוב.. ונדייק, אני שומע בעיקר רוק, לא כבד, מלודיות כמו STAIND,CREED,PEARL JAM וכאלה,

אני אוהב ששומעים טוב וחד את הקול של הזמר, ואת הכלים בעיקר הגיטרות ולא שהכל מתערבב ביחד.

ומדי פעם אני חייב איזה טראנס/האוס.. וכמו שאמרתי אני שומע חזק את הדברים האלה.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

אפשר לרשום פה בלי סוף מוסגים שכותבים בביקורות ,אבל חשוב שסאונד ארגש אותך-שתשמע הרבה מוזיקה ברמקול,ולא רק באסים,טרבלים,רזולוציות

..עדיף,שתשמע מערכות ביתיות טובות,אז תבין

מה הציפיות שלך.

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

דעתי בעניין יש כמה חברות מובילות בתחום הרמקולים הטובים\איכותיים (פוקל,מוראל,הרץ,אקסטנס,דין אודיו,ועוד הרבה מאוד חברות)אבל אילו המובילות פה בפורום זה אומר שתוכל לשמוע אותם בלי בעייה במפגש הקרוב.

אני ממליץ לך להגיע למפגש הקרוב עם דיסק שלך, ותעבור רכב רכב לשמוע איפה אתה הכי אוהב. כי לא חשוב כמה ימליצו לך, אתה בעצמך לא יודע מה אתה רוצה עדיין.

כל אחת מהחברות שציינתי למעלה היא מעולה ויש לה אופי שונה אחת מהשנייה אז אתה חייב לשמוע.

זו דעתי בהצלחה.:wink:

פורסם

albert אני לא מבין על מה אתה מדבר :shock:

 

אלה האופציות הכי טובות והגיוניות בארץ , וגם במחיר הזה , לא משנה למה הוא מצפה .

 

כיסינו את כל ספקטרום ה"טעמים" עם פוקאל מורל והרץ .

לא לקח את התרופות שלו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה קשור לשמוע מערכת ביתית איכותית? יש לי בבית KEF iQ7 עם סאב של MOREL RS10A, ומגברONKYO 640, לדעתי שומעים מדהים, עכשיו איך זה משתקף על הרמקולים שאני רוצה ברכב?

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
מה קשור לשמוע מערכת ביתית איכותית? יש לי בבית KEF iQ7 עם סאב של MOREL RS10A, ומגברONKYO 640, לדעתי שומעים מדהים, עכשיו איך זה משתקף על הרמקולים שאני רוצה ברכב?

 

 

אם הKEF נשמע לך מדהים,אז חפש קומפוננט בגוון וסיגנון דומה.

כנראה לא תתאכזב

 

אני כן אוהב להשבות רמקול ביתי לקומפוננט.למה לא?

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כמובן שיש רצוי ויש מצוי, כנראה שאני לא אגיע לאיכות של הבית, וזה גם לא מה שאני מחפש, אני גם לא שומע אותם דברים בבית וגם לא באותה עוצמה (שכנים..)

 

אני גם לא מחפש אותה תוצאה ברכב. ביום שהתקנתי את המערכת הייתי מרוצה עד השמיים, בחלוף שנה אני יכול להגיד ש"מזל" שהרמקול התקלקל וזה רק הקדים את ההחלפה שהייתה מגיעה בכל מקרה.

 

אם הKEF נשמע לך מדהים,אז חפש קומפוננט בגוון וסיגנון דומה.

כנראה לא תתאכזב

 

אני כן אוהב להשבות רמקול ביתי לקומפוננט.למה לא?

 

אין בעיה, אל תשכח שבמערכות ביתיות כל האקוסטיקה של הרמקול תלויה בעיקר בו ולא במסביב בניגוד לרכב.

ותראה מה שרשמתי ותבין למה אני לא מחפש אותו הדבר..

 

ול roeiav לצערי למפגשים האלה אני לא יכול להגיע, מכיוון שהם תמיד בסופי שבוע שאני עובד בהם. יצא לי לשמוע את הELATE, אבל לצערי את השניים האחרים לא יצא לי לשמוע, אבל האם יש טעם בכלל? (HU/מגבר/אקוסטיקה ברכב שונים משלי)

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אוקיי, רק שיש לי בעיה עם טוויטרים יותר מדי חדים וצווחים.

יש לך אולי המלצה בין הELATE ששמעתי ובין ה HYBRID OVATION 6 האם ההבדל באיכות מצדיק את ההבדל במחיר?

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy


×
×
  • תוכן חדש...