Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שטפתי היום את האוטו.

אחרי איזה שעה ירדתי לראות איך יצא ככה וזה, לפעמים זה לא

מתייבש כמו שצריך ואז אני עובר עליו עם ג'ילדה או משהו...

 

יש למגאן תא מצבר צמוד לחלק השמאלי של השמשה.

 

לא יודע בדיוק למה, אבל פתחתי מכסה מנוע, זרקתי כמה מבטים

על התא של המצבר וראיתי שהוא פשוט מלא במים.

 

אני מניח שיש פה אנשים שמכירים את המבנה של הרכב

מישהו יודע אם אמורה להיות תעלת ניקוז שם בתא של המצבר?

אם כן- איך אני מגיע אליה? (אני מניח שהיא סתומה)

ואם לא- איך להוציא משם את המים?

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם
לא אמורים להיכנס מים כלל לתא המנוע. בדוק תעלות ניקוז בצדדים של תא המנוע.

 

לתא מנוע לא נכנסו מים.

לתא הקטן בצד, של המצבר- כן נכנסו.

אני אבדוק איך עובדת שם האטימות- ובכל זאת, דרך לניקוז יש?

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם

לפרק את הפלסטיק של הוישרים, אמורים להיות שני פתחי ניקוז בשני צידי הרכב, הם חסומים בעלים וליכלוך. לנקות ולסגור הכל חזרה למקום.

פורסם

אז אני אומר - אסור למים להיכנס לתא המנוע. במיוחד לא לתא המצבר. ישנה גומיה "סובבת תא המנוע", שכנראה בחלק הזה התפוררה או נקרעה. בדוק אותה, ובמידה ואתה רואה שיש חסר בגומיה, תצטרך להחליפה, לחדשה, או ע"י סיליקון RTV.

פורסם
אז אני אומר - אסור למים להיכנס לתא המנוע. במיוחד לא לתא המצבר. ישנה גומיה "סובבת תא המנוע", שכנראה בחלק הזה התפוררה או נקרעה. בדוק אותה, ובמידה ואתה רואה שיש חסר בגומיה, תצטרך להחליפה, לחדשה, או ע"י סיליקון RTV.

 

הגומיה סובבת תא מנוע מצויינת

התא הזה הוא בנפרד באוטו הנ"ל... אני לא סתם אומר לך...

 

חוצמזה שאני לא מאמין שRTV, גם בכמות גדולה יאטום כמו שצריך, מה גם שלמרוח אותו בצורה אחידה זה ממש קשה..

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם
לפרק את הפלסטיק של הוישרים, אמורים להיות שני פתחי ניקוז בשני צידי הרכב, הם חסומים בעלים וליכלוך. לנקות ולסגור הכל חזרה למקום.

אני אחפש את התעלות הנ"ל, תודה.

נכון לעכשיו הוצאתי בעזרת מזרק קטן את כל המים שנצברו שם.

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם
לפרק את הפלסטיק של הוישרים, אמורים להיות שני פתחי ניקוז בשני צידי הרכב, הם חסומים בעלים וליכלוך. לנקות ולסגור הכל חזרה למקום.

לשם שינוי, אני מסכים איתך ב-100% מניסיון במגאן. רצוי לפרק את הגלגל הקדמי והבטנה ואז תראה כמה זבל יש בפנים. יש פקק גומי שדרכו המים מתנקזים. הפקק הזה אצלך סתום בבוץ ועלים.

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...