Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי שלפי השיטה החדשה שנכנסה לתוקף שנת המודל לא מתתחילה יותר בחודש מאי,

אלא בחודש ינואר, וכן ברשיון הרכב יירשם מועד עליית הרכב על הכביש.

האם מישהו יכול לאמר האם וכיצד בדיוק מעבר זה משפיע על מחירון לוי יצחק?

ואם זה משפיע, אז החל ממתי.

אם למשל אני רואה במחירון הנוכחי שדגם מסויים משנת 2002 , מחירו 88000 ש"ח,

האם זה לפי השיטה הישנה או החדשה?

האם מועד עלייתו לכביש של רכב מסויים שאני מעוניין לרכוש (לפני/אחרי ינואר 2002)

אמור להשפיע באופן משמעותי על המחיר שרשום במחירון לוי יצחק?

כלומר, נגיד שהרכב עלה לכביש בדצמבר 2001, האם אני יכול כעת לטעון בפני

מוכר הרכב ש"מחיר המחירון" הרלוונטי של הרכב שלו הוא לפי 2001?

או שהשיטה החדשה כבר משוקללת (פחות או יותר..) במחירון?

 

תודה מראש!

עידו

פורסם

לכל רכב שעלה לכביש עד ה31.3.2008 כולל רשומה שנת ייצור ברשיון, לאחר מכן יש תאריך עלייה לכביש.



רכב שרשומה לו שנת ייצור 2002 נשאר מודל 2002 בכל שיטה שלא תבחר.

פורסם

תודה לקיט, עכשיו זה ברור !

 

ברשותכם, עוד שאלה (בלי קשר לשינוי השיטה) -

כיצד מחירון לוי יצחק מתעדכן בשינוי שנת הדגם ?

האם מחירי כל השנתונים יורדים בכ-10% במכה אחת

עם החלפת שנת הדגם? (ואם כן , אז מתי ? - במאי או בינואר של כל שנה?)

או האם באופן הדרגתי, המחירים יורדים ב-1-2 אחוזים מדי חודש?

(כך שבתור קונה , אין לי סיבה להמתין כעת דווקא למחירון מאי...)

פורסם

המחירון לא מתעדכן באחוז מסויים בגלל שהשנתון התחלף.

לפעמים המחיר יורד בגלל החלפת צורה, לפעמים המחיר לא משתנה כלל במשך חודשים, ולפעמים הוא זז כל חודש.

אין גם התיחסות אחידה לכל הדגמים, כל דגם בפני עצמו.

יכול להיות דגם אחד שירד חודש אחרי חודש, בעוד דגם אחר יחזיק מחיר 4-5 חודשים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אז עכשיו הרכב יעמוד במחסן שנתיים ויעלה לכביש בתור רכב חדש למרות שהוא יוצר לפני כמה שנים?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא, רכב יכול להרשם כחדש רק אם הוא עלה על הכביש תוך שנה מיום יצורו.

 

אם הרכב לא נימכר תוך שנה, היבואן חייב לרשום אותו על שמו והרכב ימכר כמשומש יד שנייה.

פורסם

אני מניח שבמחירון תהיה התיחסות למשומש, יד שניה, אפס ק"מ עם אחריות יבואן.

סביר שמחירו של משומש שכזה יהיה יותר מאשר משומש בפועל.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...