Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע מה ראית אני החלפתי לבד מערכת כזו שהיתה באיביזה - זה עובד

אני מצטער שלא השקעתי טיפה יותר בכזו עם שלט

פורסם

העבודה לא מסובכת עם לומדים את הקטע.

כשקניתי את הקיט לסקסו ישבתי רבע שעה ליד הדלת כדי להבין את הרעיון אח"כ הכול רץ יחסית.

לא מסובך.

לא קשה.

רק להפעיל את הראש.

נ.ב. יש פרוייקט מצולם של איציק על הנושא אתה יכול לחפש.

פורסם

לדעתי עדיף לך ללכת לבעל מקצוע שכבר עשה את זה 100 פעם וזה ילך לו בצ'יק, מאשר לחובבן שישב שעתיים מול הדלת רק כדי לחשוב איפה למקם את המנגנון.

וד"א אוטו מיטל נמצאים בעכו- אפשר להשיג קיט כזה גם בת"א.

היום קניתי קיט ב-170 ש"ח בוולפסון 71 אצל "עפרוני".

פורסם
לדעתי עדיף לך ללכת לבעל מקצוע שכבר עשה את זה 100 פעם וזה ילך לו בצ'יק, מאשר לחובבן שישב שעתיים מול הדלת רק כדי לחשוב איפה למקם את המנגנון.

וד"א אוטו מיטל נמצאים בעכו- אפשר להשיג קיט כזה גם בת"א.

היום קניתי קיט ב-170 ש"ח בוולפסון 71 אצל "עפרוני".

 

האם הם עושים גם התקנות ?

פורסם
לדעתי עדיף לך ללכת לבעל מקצוע שכבר עשה את זה 100 פעם וזה ילך לו בצ'יק, מאשר לחובבן שישב שעתיים מול הדלת רק כדי לחשוב איפה למקם את המנגנון.

וד"א אוטו מיטל נמצאים בעכו- אפשר להשיג קיט כזה גם בת"א.

היום קניתי קיט ב-170 ש"ח בוולפסון 71 אצל "עפרוני".

אני מסכים עם העניין שתמיד עדיף ללכת לבעל מקצוע.

אבל יש אנשים ואני אחד מהם שמה שאני יכול לעשות לבד אני מעדיף.

זה בא מתחביב ולא מחיסכון, כי גם שאני עם בעלי מקצוע אני מנסה לעזור במה שאני יודע.

"זו גם הרגשת סיפוק"

×
×
  • תוכן חדש...