תקנה תוסף K44 ותשפוך אותו על חצי מיכל, סיים את חצי המיכל ואז תבצע בדיקה חוזרת ותראה אם יש שיפור.
עוד מספר דברים שיש לבדוק.
מתי הוחלפו פלגים.
מה מצבו של פילטר האויר.
ומאוד חשוב: מתי הוחלפו חוטי הצתה אם בכלל.
חבר שלי ייבא לארץ פאסטבק 67 מהממת. שבוע לאחר שהרכב הגיע, פורק המנוע לצורך שיפוץ כללי שכלל:
ראשי מנוע אלומניום, סעפת אדלברוק, בוכנות, סעפת פליטה, קרבורטור אדלברוק וכל מה שמסביב.
הרכב הגיע אלי להתקנת מערכת סאונד מקיפה אבל לדעתי הסאונד של המנוע זה הדבר הכי טוב ששמעתי
הנה מספר תמונות להתרשמות.
קשה לי להאמין שהבעיה בחוטים
בדרך כלל בעיה בחוטים תגרום לקרטוע בהאצה מ-0 קמ"ש ובקרטוע בעמידה כשהילוך משולב.
תבדוק אם יש יניקת אויר לא מבוקרת ותעשה בדיקת 4 גזים, יכול להיות שחיישן למבדה לא תקין.
לאחר הוצאת הברגים אליך למשוך את הפנס החוצה, לכיוון אחורה. תעזר במכות קלות בצידי הפנס עם דחיפה אחורה.
(קשה קצת להוציא אותם).ישנם שני קליפסים לכן קשה לשלוף אותם.