Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז ככה מערכת באוטו יש לי (עד לא גמורה..) אבל כרגע יש לי מדבר קונקורד 750W דיי מעפן אבל זה מה שיש כרגע בכל אופן הוא ארבע יציאות... שתי יציאות מחוברות לסאב ושתי יציאות לרמקולים 9'6 220 של פיוניר... אז ככה אתמול אמרתי לעצמי שאני חייב לשחק קצת עם המגבר כדי להבין מה יש שם בכלל וראיתי שיש מן כפתור שכתוב מתכתיו קרוס אובר והוא יכול להתכון לשלוש אופציות אחת HIGH השנייה MID והשלישית LOW

וליד הכפתור הזה יש שני כאלה צ'ופצ'יקים שאפשר לסובב (לצד אחד מגביע לצד אחד מנמיך) מתחת לאחד כתוב LEVEL ומתחת ובצ'ופצ'יק השני יש בצד אחד 45HZ וצד שני 40HZ. שאלתי אליכם היא קודם כל מה הם עושים כל הכפתורים האלה ודבר שני כיצד אני יוצר דרך הקרוסאובר מצב שהרמקולים יקחו את כל צלילי הMID ו HIGH והסאב יקח את כל הLOW אליו... המגבר היה מכוון ככה אבל שיחקתי איתו וזה כבר לא נשמע אותו דבר רציתי שתעזרו לי להחזיר למצב הקודם ותתנו לי קצת מידע שאני ידע מה אני עושה בכלל.... תודה רבה.

פורסם

אם תצלם תמונה של הקרוס אובר ותעלה אותה לפה זה יעזור מאוד כי אני אישית לא הבנתי כלום

כל חור שחור בלילה.... גם אגזוז.

פורסם

אני עם דודו ... אין לי הרבה ניסיון במגברים בדרך שבה בנויים הקרוסים שלהם וכיוונים ..

לפי דעתי רק מישהו עם ניסיון בקונקורד או מגבר שבנוי בסיגנון יוכל לתת לך תשובה בהקשר לכיוונים

 

אני יכול רק להגיד לך באופן תיאורטי :

השני יציאות של המגבר צריכות להיות מכוונות לתדרים הנמוכים. LOW PASS.. זאת אומרת

לחתוך את כל התדרים הגבוהיים

 

והרמקולים אם אתה מעוניין לחתוך את התדרים הנמוכים .. הם צריכים להיות מכוונים לתדרים הגבוהים .. שבעצם חותכים את התדרים הנמוכים

פורסם

אני אנסה להביא תמונה... הבעיה שבג'יפ המגבר מתחת לכיסא מחובר עם ברגים אז בטח יקח לי קצת זמן מכוון שזה סיפוק לפרק ת'כיסא וכל העניינים אני ינסה לעשות זאת במהירות האפשרית..

פורסם

זה לא כל כך קשה

היציאה של הסאב אמורה להיות על LOW וצריך לשים את הצ'וקצ'יק בין 45 עד ל 80 על מנת שיהיה BASS טוב ולגבי הרמקולים אמורים להיות על HIGH והצ'וקציק על 45 מגה וכמובן להגיבר את המגבר עד השוב

ולגבי הקרוס אובר צריך לשים אותו בין 50 ל 70 מגה תלוי בסוג הקרוס אובר

ועל 0-ל 180 הוא אמור להיות על 0 או על מונו זה גם קשור בקרוס שלך ולגבי הרמקולים זה הדבר הכי קל כיוון שזה תלוי יותר איך שאתה אוהב עדיף לנתק את הסאב ולהפעיל את הרמקולים איך שאתה מעדיף

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני מתקין מערכות אבל זה ההסבר הכי מקצועי כל עוד שאין כל הפריטים והמידע על כל הציוד שיש לו אבל אתה ממש חסר הבנה לפי הנסיון שלי והמקצועיות

פורסם

דבר ראשון המנע מהעלבות אישיות אם אתה רוצה להמשיך לכתוב פה בפורום - ההודעה שלך נערכה. דבר שני בוא נתייחס להודעה שלך:

 

זה לא כל כך קשה

היציאה של הסאב אמורה להיות על LOW וצריך לשים את הצ'וקצ'יק בין 45 עד ל 80 על מנת שיהיה BASS טוב ולגבי הרמקולים אמורים להיות על HIGH והצ'וקציק על 45 מגה וכמובן להגיבר את המגבר עד השוב

ולגבי הקרוס אובר צריך לשים אותו בין 50 ל 70 מגה תלוי בסוג הקרוס אובר

ועל 0-ל 180 הוא אמור להיות על 0 או על מונו זה גם קשור בקרוס שלך ולגבי הרמקולים זה הדבר הכי קל כיוון שזה תלוי יותר איך שאתה אוהב עדיף לנתק את הסאב ולהפעיל את הרמקולים איך שאתה מעדיף

 

1.ל"צ'וקצ'יק" קוראים פוטנציומטר, כנראה שצ'וקצ'יק (אם כבר צ'ופצ'יק) זו שפה מקצועית שבה אני לא בקיא.

2. 45HZ זה נמוך מאוד ואם הוא יכוון את הקרוס כל כך נמוך הסאב יפיק מעט מאוד מה גם שאין כמעט רמקולים קדמיים (מלבד אולי 8" מסויימים ויקרים מאוד שאין לו) שיכולים להפיק 45HZ ככה שלכוון על התדר הזה זה לא הגיוני ולא יעיל. כיוון נכון יתבצע ממינימום 60HZ בדרך כלל כשיש לך מידבאס טוב מקדימה ולרוב באזור ה80HZ.

3. עכשיו כשאני ממשיך לקרוא את ההודעה שלך ורואה שאתה אומר לכוון את הקרוס בין 50 ל70 ניתן אולי להבין שדיברת על לכוון את הBASS BOOST במגבר (שעדיף ולא להשתמש בו בכלל) אבל שוב, לא אמרת למה אתה מתכוון כך שאפשר רק לנחש וגם 50HZ הוא נמוך מדי לסאב כפי שכבר ציינתי.

4. 0-180? על מה אתה מדבר? על PHASE?

 

בקיצור כל ההודעה שלך לא ברורה, לא הגיונית וממש לא מועילה, אבל את זה כבר אמרתי. אם הבחור הצליח להבין משהו מהדברים שלך אני מסיר בפניו את הכובע על כך שהצליח, אבל משום מה יש לי הרגשה שהוא לא.

אני מבין עברית והסברים הגיוניים, לא מצאתי אפילו אחד משני הדברים הללו בהודעתך.

פורסם

טוב לפי מה שהבנתי יש לך רק מגבר

בתור התחלה תחבר תרמקולים לבד

תשים ברדיו דיסק שיר שאתה מכיר ממש ממש טוב

תשים תרדיו דיסק על 3/4 בערך (רוב הרדיים מתחילים לזיף אחרי זה)

תסגור את כל הכיוונים במגבר ותתחיל לפתוח תגין לאט לאט עד שתשמע זיוף

תוריד טיפה ותתחיל לשחק עם הלופ פס והיי פאס שזה ישמע לך הכי טוב

(הרמקולים צרכים להיות על הMID או HIGH בעיקרון high אבל אתה יכול לנסות גם mid

 

אחרי זה תחבר תסאב תעשה אותו דבר והסאב יהיה על LOW

את הסאב אתה יכול לחבר עם הרמקולים כדי להתאים תסאב למוזיקה

 

 

לא ההסבר הכי מלומד בעולם וגם לא בטוח הכי נכון בעולם

אבל מקווה שעזרתי קצת

גיל

×
×
  • תוכן חדש...