Jump to content

Adham-106R

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Adham-106R

  1. אני מתקין מערכות אבל זה ההסבר הכי מקצועי כל עוד שאין כל הפריטים והמידע על כל הציוד שיש לו אבל אתה ממש חסר הבנה לפי הנסיון שלי והמקצועיות
  2. מה אתה מפרסם לנו את הכלים שעבדת איתם תשמור אותם טוב טוב חמוד שלי
  3. אם אתה ועניין יש לי את המנוע תתקשר אם אתה מועניין במנוע תתקשר ל 050-233037
  4. זה לא כל כך קשה היציאה של הסאב אמורה להיות על LOW וצריך לשים את הצ'וקצ'יק בין 45 עד ל 80 על מנת שיהיה BASS טוב ולגבי הרמקולים אמורים להיות על HIGH והצ'וקציק על 45 מגה וכמובן להגיבר את המגבר עד השוב ולגבי הקרוס אובר צריך לשים אותו בין 50 ל 70 מגה תלוי בסוג הקרוס אובר ועל 0-ל 180 הוא אמור להיות על 0 או על מונו זה גם קשור בקרוס שלך ולגבי הרמקולים זה הדבר הכי קל כיוון שזה תלוי יותר איך שאתה אוהב עדיף לנתק את הסאב ולהפעיל את הרמקולים איך שאתה מעדיף
×
×
  • תוכן חדש...