זה לא כל כך קשה
היציאה של הסאב אמורה להיות על LOW וצריך לשים את הצ'וקצ'יק בין 45 עד ל 80 על מנת שיהיה BASS טוב ולגבי הרמקולים אמורים להיות על HIGH והצ'וקציק על 45 מגה וכמובן להגיבר את המגבר עד השוב
ולגבי הקרוס אובר צריך לשים אותו בין 50 ל 70 מגה תלוי בסוג הקרוס אובר
ועל 0-ל 180 הוא אמור להיות על 0 או על מונו זה גם קשור בקרוס שלך ולגבי הרמקולים זה הדבר הכי קל כיוון שזה תלוי יותר איך שאתה אוהב עדיף לנתק את הסאב ולהפעיל את הרמקולים איך שאתה מעדיף