Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העם יש הבדל משמעותי בצריכת הדלק?

והעם ל214 יש הרבה פחות כח מ216

כי עיינתי פה בפורום ו רעיתי שהעדיפות היא 214

 

216 יש נפילת ראש מנוע כל 30.000 ק"מ

זה באמת נכון? מדובר פה בכל השנים או ש ב98-97 ספציפית?

 

ועוד דבר, לא זוכר איפה אבל קראתי שיש איזה חלק שמוסיפים לראש מנוע בכדי שהיה עמין יותר, יעזור לי מאוד עם תגידו איך החלק הזה נקרה, מה הוא עושה, כמה הוא עולה, והאם זה באמת עוזר

 

תודה מראש.. דני!

פורסם

העם יש הבדל משמעותי בצריכת הדלק?

והעם ל214 יש הרבה פחות כח מ216

כי עיינתי פה בפורום ו רעיתי שהעדיפות היא 214

 

216 יש נפילת ראש מנוע כל 30.000 ק"מ

זה באמת נכון? מדובר פה בכל השנים או ש ב98-97 ספציפית?

ובאיזה שמנים כדאי לי להשתמש???

ועוד דבר, לא זוכר איפה אבל קראתי שיש איזה חלק שמוסיפים לראש מנוע בכדי שהיה עמין יותר, יעזור לי מאוד עם תגידו איך החלק הזה נקרה, מה הוא עושה, כמה הוא עולה, והאם זה באמת עוזר

 

תודה מראש.. דני!

פורסם
אני רואה כפול?

פשוט לא היתה לי אפשרות לערוך את ההודעה מ סיבה כלשהיא..

בכל מקרה הוספתי לדברי את ה שעלה באיזה שמנים היה כדאי לי להשתמש

פורסם

לגבי הראש מנוע, "לא נכון"!

 

אם אותו הרכב טופל באהבה והשתמשו בו במים הנכונים, אין בעיה של חלודה. מצד שני, אם השתמשו במי ברז אז יכולה להיות בעיה של חלודה במנוע כי הראש הוא רגיש מאוד.

 

ב216 שהייתה לאבא שלי התצרוכת הגיעה מ14:1 בכביש מהיר ועד 9:1 בתוך העיר בעליות של סנטיאגו, צ'ילה (מקום מאוד קשה לנהיגה עם פקקים מטורפים והאצות זוועתיות).

 

מעולם לא החלפנו ראש מנוע ואותו הרכב היה עובר בסביבות ה80000 קילומטר לשנה.

 

מה שכן, החלפנו פעמיים תיבת הילוכים, אבל זאת בטח אשמתי או אשמת אחותי (למדנו לנהוג באוטומט וזה היה הרכב הידני הראשון שלנו).

 

אם עושים לרכב כזה (או לכל רכב) יישור קו מקיף שיכול לכלול ראש מנוע חדש, הוא ישרת אותך במשך עשרות שנים וייתן תמורה מטורפת למחיר שלו.

 

אגב, הסיבה היחידה למכירה של אותו אוטו הייתה כי אבא שלי חזר לגור בארץ. כיום הרכב אצל חברה קרובה של המשפחה.

פורסם
לגבי הראש מנוע, "לא נכון"!

 

אם אותו הרכב טופל באהבה והשתמשו בו במים הנכונים, אין בעיה של חלודה. מצד שני, אם השתמשו במי ברז אז יכולה להיות בעיה של חלודה במנוע כי הראש הוא רגיש מאוד.

 

ב216 שהייתה לאבא שלי התצרוכת הגיעה מ14:1 בכביש מהיר ועד 9:1 בתוך העיר בעליות של סנטיאגו, צ'ילה (מקום מאוד קשה לנהיגה עם פקקים מטורפים והאצות זוועתיות).

 

מעולם לא החלפנו ראש מנוע ואותו הרכב היה עובר בסביבות ה80000 קילומטר לשנה.

 

מה שכן, החלפנו פעמיים תיבת הילוכים, אבל זאת בטח אשמתי או אשמת אחותי (למדנו לנהוג באוטומט וזה היה הרכב הידני הראשון שלנו).

 

אם עושים לרכב כזה (או לכל רכב) יישור קו מקיף שיכול לכלול ראש מנוע חדש, הוא ישרת אותך במשך עשרות שנים וייתן תמורה מטורפת למחיר שלו.

 

אגב, הסיבה היחידה למכירה של אותו אוטו הייתה כי אבא שלי חזר לגור בארץ. כיום הרכב אצל חברה קרובה של המשפחה.

 

כמה זמן האוטו היה עצלכם? ואיזה יד לקחתם אותו? ואיזה שנה הוא?

פורסם

היה אצלנו בין 2002 ל2008.

 

שנת 96

 

אנחנו היינו יד 3.

 

רק להזכיר לך שנהגו עליו 6 נהגים כמעט כל יום, וכל אחד מהם עם סגנון נהיגה שונה מאוד.

 

אני שקלתי בזמן האחרון לקנות אחד, אבל העדפתי לקנות מרצדס יותר ישנה (שנות ה80).

פורסם

אני שוכל לקנות.. וממש מעוניין באוטו הזה רק הבעיה שאני פוחד ליפול חזק.. וגם על תשכח שאנחנו מדברים פה על שנות 97-99 זה כבר עיצוב ותחזוק שונה נדמה לי

פורסם
העברית זה לא מה שאני מחפש כרגע ! :evil:

 

 

אולי לא, אבל בעזרת עברית תקנית (או אפילו סבירה) תוכל לקבל סיוע טוביותר - פשוט כואב לקרוא עת מא שעטה קוטב!

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

הסחיבה בעליות וצריכת הדלק הם הדברים האחרונים שצריכים לעניין אותך ברובר.

 

רובר (גם אם היא זולה לרכישה) היא מכונית לאנשים עשירים: היא לא בהכרח תתקלקל, אבל אם זה יקרה זה יהיה יקר מאד לתיקון.

 

המלצתי לך חפש לך משהו שעלות אחזקתו זולה יותר.

 

ואם אינך מעוניין ביפנית אפורה תוכל לרכוש לך פיג'ו 306 ידנית שהרבה יותר פשוט לקנות וקל להחזיק וההנאה מהנהיגה מובטחת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...