Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הסחיבה בעליות וצריכת הדלק הם הדברים האחרונים שצריכים לעניין אותך ברובר.

 

רובר (גם אם היא זולה לרכישה) היא מכונית לאנשים עשירים: היא לא בהכרח תתקלקל, אבל אם זה יקרה זה יהיה יקר מאד לתיקון.

 

המלצתי לך חפש לך משהו שעלות אחזקתו זולה יותר.

 

ואם אינך מעוניין ביפנית אפורה תוכל לרכוש לך פיג'ו 306 ידנית שהרבה יותר פשוט לקנות וקל להחזיק וההנאה מהנהיגה מובטחת.

 

לפיג'ו אני לא רוצה להתקרב עליה בכלל, חשבתי ללכת בכיוון של סופר לאנסר אך כפי שהבנתי היא זוללת המון..

כך שאני מניח שמבחינת התקציב שלי שנטון חדש יחסית אני יכול לקנות רק רובר,סיאט,פיאט(שבה אני לא ממש מעוניין)

פורסם
לפיג'ו אני לא רוצה להתקרב עליה בכלל, חשבתי ללכת בכיוון של סופר לאנסר אך כפי שהבנתי היא זוללת המון..

כך שאני מניח שמבחינת התקציב שלי שנטון חדש יחסית אני יכול לקנות רק רובר,סיאט,פיאט(שבה אני לא ממש מעוניין)

 

 

תמצא לך סופר לנסר ידנית ויהיה לך את האוטו הכי טוב בארץ.

לי יש לנסר 93 ידנית והיא עושה 1:14. רוצה? שלח ה"פ.

פורסם
הייתי מעדיף כל יום רובר על אלפות.

 

אני לא מדבר על התנהגות כי אלפות מנצחות שם בלי בעיה, אבל מבחינת אמינות יותר קל לתחזק רובר.

 

 

למה אתה בטוח בזה שרובר תהיה יותר אמינה מאיטלקיה (במקרה זה אלפא ולא לנצ'יה או פיאט) ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

לידע כללי - בעיות ראש המנוע של רובר לא קשורות לשימוש במי ברז

גם הוא מזיק מאוד

אבל הפגם הרציני ברובר - 214 עם מנוע 1400 הוא ברגיי ראש מנוע ארוכים במיוחד (בערך פי 5 מבכל רכב אחר)

מה שגורם עם הזמן לעייפות החומר - והתארכות הברגים

מה שמביא לפריצת ראש מנוע והצורך לשיפוץ פעם בתקופה מסוימת , גם אם הרכב הוא שמור ביותר - וטופל תמיד כמו שצריך

וזה מניסיון .

פורסם
לידע כללי - בעיות ראש המנוע של רובר לא קשורות לשימוש במי ברז

גם הוא מזיק מאוד

אבל הפגם הרציני ברובר - 214 עם מנוע 1400 הוא ברגיי ראש מנוע ארוכים במיוחד (בערך פי 5 מבכל רכב אחר)

מה שגורם עם הזמן לעייפות החומר - והתארכות הברגים

מה שמביא לפריצת ראש מנוע והצורך לשיפוץ פעם בתקופה מסוימת , גם אם הרכב הוא שמור ביותר - וטופל תמיד כמו שצריך

וזה מניסיון .

מה בנוגע ל216?

והאם דיברתה על 214 או על 200?

×
×
  • תוכן חדש...