Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקווה שזה מתאים לכאן..

בשעה טובה ומוצלחת קניתי אקורד 2006 ...רמת גימור מנהלים.

אך ללא גנטים מגנזיום. יש לי כמה שאלות לגבי העניין.

1.) זה מוסיף משקל לאוטו (יעני בצורה משמעותית)

2.) זה נכון שזה מוסיף יציבות? ואחיזה.

3.) איפה אפשר לקנות במחיר סביר,

4.איזה גודל להסים, ואם צריך להחליף את כל הצמיג עצמו ת ואם יש איזה החזר על זה שכאילו אני נותן לו את הגנתים המקוריים שיש לי כרגע

 

בתודה מראש ו סליחה על הריבוי שאלות

HU:Pioneer 5900IB,SUB:kicker cvr 12" 400 RMS Comp:clif designs,AMp:rockford P450.4

Car:>>>>HoNda :Accord

פורסם
מקווה שזה מתאים לכאן..

בשעה טובה ומוצלחת קניתי אקורד 2006 ...רמת גימור מנהלים.

אך ללא גנטים מגנזיום. יש לי כמה שאלות לגבי העניין.

1.) זה מוסיף משקל לאוטו (יעני בצורה משמעותית)

2.) זה נכון שזה מוסיף יציבות? ואחיזה.

3.) איפה אפשר לקנות במחיר סביר,

4.איזה גודל להסים, ואם צריך להחליף את כל הצמיג עצמו ת ואם יש איזה החזר על זה שכאילו אני נותן לו את הגנתים המקוריים שיש לי כרגע

 

בתודה מראש ו סליחה על הריבוי שאלות

1. זה מוריד משקל מהאוטו, מגנזיום

2. לא קשור לאחיזה, הצמיגים קשורים לאחיזה.

3. נסה אצל אנטון ביפו.

4. אם הוא יסכים לקבל את הג'אנטים שלך זה מקסימום 200 ש"ח לארבעתם, גודל? הכי טוב זה הגודל שמומלץ ע"י היצרן כלומר הגודל של הג'אנט הנוכחי, כך גם לא תצטרך להחליף את הצמיג.

W202 C240

פורסם
1. זה מוריד משקל מהאוטו, מגנזיום

2. לא קשור לאחיזה, הצמיגים קשורים לאחיזה.

3. נסה אצל אנטון ביפו.

4. אם הוא יסכים לקבל את הג'אנטים שלך זה מקסימום 200 ש"ח לארבעתם, גודל? הכי טוב זה הגודל שמומלץ ע"י היצרן כלומר הגודל של הג'אנט הנוכחי, כך גם לא תצטרך להחליף את הצמיג.

 

דווקא כן קשור לאחיזה, זה מוריד משקל מבולמי הזעזוים, לכן הם צריכים להוריד למטה פחות משקל וגם מקבלים מכות פחות

חזקות מהכביש, לכן נוצרת אחיזה טובה יותר.

אבל לדעתי אתה לא תרגיש את השיפור.

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

0.לא קשור לפורום שיפורים

1. זה לא מוסיף משקל אלא מוריד איזה 3-4 קילו.

2.זה תורם לאחיזה, אבל לא ממש משמעותית - אתה לא תרגיש את זה.

3.נסה בחיפוש של הפורום, יש הרבה מקומות מומלצים, תלוי בתקציב.

4. זה לא שאתה יכול לבחור מה שבא לך, יש מידות ספציפיות שאפשר לשים לכל רכב, איזה מידות אפשר? יש שרשור בפורום הטכני עם המידות של כל המכוניות, בדוק שם.

אם תשים במידה שונה ממה שיש לך עכשיו תצטרך גם לקנות צמיגים חדשים.

5. הג'נטים לא עשויים ממגנזיום, אלא מסגסוגת מתכות, בעיקר אלומיניום, ג'נטים ממגנזיום עולים כמו חצי אקורד.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
מקווה שזה מתאים לכאן..

בשעה טובה ומוצלחת קניתי אקורד 2006 ...רמת גימור מנהלים.

אך ללא גנטים מגנזיום. יש לי כמה שאלות לגבי העניין.

1

4.איזה גודל להסים, ואם צריך להחליף את כל הצמיג עצמו ת ואם יש איזה החזר על זה שכאילו אני נותן לו את הגנתים המקוריים שיש לי כרגע

 

בתודה מראש ו סליחה על הריבוי שאלות

 

 

רגרסיה מדהימה בשלוש שורות של הקלדה.

לשים, לא להשים, ובטח שלא להסים.

 

 

תתחדש על האוטו, המגנזיום המומלצים לאוטו שלך הם המקוריים שבאים עם האוטו - יש מלא כאלה כי הרכב מאוד נפוץ ויש כאלה מושבתות בפירוקיות [אישית, יצא לי לראות לפחות שלושה רכבים עם מגנזיום מקורי, אחרי השבתה] צא לחפש.

תמורת הגלגלים שלך יתנו לך במקרה הטוב כסף כמו השווי שלהם לברזל.

ובמידה האוטו אכן חדש - אני ממליץ לך להעביר את הצמיגים לג'נטים שתקנה - מהיכירותי עם הישראלי המצוי [זה שכותב להסים, גנתים, וקונה אוטו עם ג'נט ברזל ואחר כך רץ לקנות מגנזיום בשני שקל] הצמיגים הבאים שתרכיב על האוטו אחרי הצמיגים המקוריים יהיו זבל סיני עלום שם שהפנצ'רמאעכר דחף לך בשלושים אגורות [לי זה עולה יותר] לצמיג. [ובסוג מסויים של וודאות עוד עשה עליך אחלה קופה כששמר לעצמו את הצמיגים המקוריים-במצב-מצויין-מהאוטו-החדש-שלך]

 

 

רון.

-אל תתייחס לנימה המזלזלת, זו דרכי העדינה להביע צער על גסיסתה של השפה העברית-

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

לא בקיא במידות הג'אנטים שלך ולכן לא יכול לייעץ ספציפית, אבל קח לתשומת ליבך מספר נקודות כלליות:

  • לא כל ג'נט "מגנזיום" יהיה קל מג'אנט ברזל.
  • פחות משקל בלתי מוקפץ = התנהגות טובה יותר. אם משקל בלתי מוקפץ חשוב לך, מציע שתשווה משקלים לפני קנייה.
  • כמו כן, במקרה של פגיעה בג'אנט (לדוגמא - כניסה לבור בכביש), קשה יותר ויקר יותר לתקן ג'אנט "מגנזיום".

(ואוף טופיק קצרצר - רון ידידי, מקווה שלא שגיתי בשימוש בשפה העיברית. לא הייתי רוצה לגרום לך צער... אני דווקא רואה בחיוב את התפתחות העברית האינטרנטית)

106GTI - Deus ex machina

פורסם

תודה רבה לכולם פה על העזרה...והידע.

** בקשר לעברית שלי מה נעשה איך שאבא לי אומר "אם הייתה קורא ספרים זה לא היה קורה לך" משעמםם מה נעשה..

 

*כנראה שאני ילך על ה פיתרון של אקורדים המושבתות או שנקנה במידה שיש כרגע 15"

 

** הואוטו יד שנייה (אני) .. אז אם אני ההיתי קונה מהחברה תאמין לי שהיה לי גם סאן רוף+ מגנזיום .. אם כבר אז כבר..

HU:Pioneer 5900IB,SUB:kicker cvr 12" 400 RMS Comp:clif designs,AMp:rockford P450.4

Car:>>>>HoNda :Accord

פורסם
תודה רבה לכולם פה על העזרה...והידע.

** בקשר לעברית שלי, מה נעשה , איך שאבא לי אומר: "אם הייתה קורא ספרים זה לא היה קורה לך" משעמםם מה נעשה..

 

*כנראה שאני ילך על ה פיתרון של אקורדים המושבתות או שנקנה במידה שיש כרגע 15"

 

** הואוטו יד שנייה (אני) .. אז אם אני ההיתי קונה מהחברה, תאמין לי שהיה לי גם סאן רוף+ מגנזיום .. אם כבר אז כבר..

 

אבא תמיד צודק!

מה אני אגיד לך, 18 טעויות ב 3 משפטים!

אולי אנחנו לא פורום מעריצי אבשלום קור אבל שום מקום מכובד לא יקבל אותך לעבודה עם קורות חיים שכתובות ככה, תנסה להתייחס לפורום הזה באותה רצינות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אבא תמיד צודק!

מה אני אגיד לך, 18 טעויות ב 3 משפטים!

אולי אנחנו לא פורום מעריצי אבשלום קור אבל שום מקום מכובד לא יקבל אותך לעבודה עם קורות חיים שכתובות ככה, תנסה להתייחס לפורום הזה באותה רצינות.

 

מה אגיד לך חבר.. זה מה יש

כנראה שזה בגלל שאני מנסה לכתוב מהר ...

נשכול את העניין בצורה יותר מחמירה.

שבוע טוב

HU:Pioneer 5900IB,SUB:kicker cvr 12" 400 RMS Comp:clif designs,AMp:rockford P450.4

Car:>>>>HoNda :Accord

פורסם

אני מעיר לך על הערות בונות בנוגע לחוקי הפורום ואתה עונה שזה מה יש?

או שתשפר את הכתיבה ולא תמהר להקיש על "פרסם תגובה" או שתורחק מהפורום!

בינתיים נסתפק באזהרה.

אם אתה לא מכבד את עצמך, אותנו ואת הפורום הזה, אתה ממש לא צריך לקבל תשובות ולכן השרשור ננעל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...