Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכוונה היא מה קורה אם אחד מהם לא בסדר בבדיקה,אז המוכר משלם תבדיקה?

 

וגם האם קצה שלדה נחשבת כשלדה בנושא הנ"ל?

פורסם

צריך לרשום במפורש אם קצה שלדה נכלל

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ומה זה אומר אם בסעיף מנוע המכון רושם:

סימני צריכת שמן.

רעש זימון שסתומים.

 

או בסעיף גיר:

העברת הילוכים לא חלקה.

 

בקיצור - הרבה מוכרים (כולל עבדך הנאמן) לא מוכנים לחתום על שום דבר.

תרצה - תקנה, לא תקנה - גם טוב.

פורסם

מעניין לאי דעתי שהרבה לא חותמים.

עכשיו שאני חושב על זה אם על כול שטות (אפילו סתם כנסיה אחורית שולית בטמבון) מורידים תקצה שלדה הזה שזה משהוא כמו 3%.

אז בעצם יש הרבה אנשים כאן שיש להם קצה שלדה והם אפילו לא יודעים.

 

אני מתאר לעצמי שזה באמת לא כל כך הגיוני לחתום.

 

למרות שלך תגיד את זה לקונה הוא יבהל...הרבה יבהלו.

פורסם

הרבה אנשים לא חותמים מהסיבה הפשוטה, שהמכונים למען כסוי התחת שלהם, מעצימים את הפגיעה.

בנוסף יש חשש אמיתי/מדומה בלחתום על חוזה, אנשים מפחדים שדבר זה יסבך אותם.

לדוגמא:הרכב שרכשתי, מוכר הרכב התחייב בע"פ שאין שום פגיעה רצינית מבחינת שילדה ומרכב, אבל חשש

לחתום, במקרה הזה הלכתי עם התחושה שלי, ואכן בבדיקה הרכב יצא נקי לחלוטין.

אם מה למוכר היה משהו להסתיר?שטויות במיץ.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

אני אעיז לנחש ש40% מהנהגים בארץ חטפו מכה קטנה מאחורה (הקטנה הזאת שאתה מקבל לפחות 3 פעמים בשנה שאתה חונה בתל אביב).

 

רובם המכריע ימכור תרכב יום אחד.

 

אם כולם (שלאף אחד מהם לעולם לא הייתה תאונה) יעשו מה שאתה אמרת weapon x (שזה אחלה ניק אם התכוונת לניק של וולברין שהוא היה באלפא פליט עם וינדיקטור).

 

ישאלו האם הרכב עבר תאונות: הם יגידו לא ובצדק הוא לא עבר והם נהגו בו 100% מהזמן!

 

ואז המוכר ישאל: אתה מוכן להתחייב על שלדה :והם יגידו כן!

 

ואז תהיה בדיקה והבודק יגיד יש קצה שלדה והקונה יבקש שהם ישלמו תבדיקה

 

ובכן זה יהיה בעסה.

 

אני משער שמה שאני מנסה להגיד זה: לא שיש מה להסתיר אלא שיכול להיות שאפילו לך יש קצה שלדה ואתה לא יודע.

 

 

 

שים לב אני מדבר פה רק על קצה שלדה לא על שילדה שזה כבר מסוכן וכול השאר.

פורסם

בזמנו שרציתי למכור תרכב היה אחד שממש נדלק עליו .

התחייבתי לו בבדיקה על מנוע שלדה וגיר.

הוא רצה היתחיבות בכתב, סירבתי - לא הייתי לחוץ למכור, וממש לא היה בא לי לחתום על משהו שאין בידע שלי מה בכוח שלו ומה הערך האמיתי של הדף הזה.

אותו בן אדם לקח את הרכב לבדיקה, כמובן שכמו שהבטחתי לו המנוע והגיר והשלדה יצאו נקיים לגמרי.

להסתיר לא היה לי כלום.

פורסם
במשפט אחד זה - מי שלא חותם יש לו מה להסתיר למי שיש מה להסתיר לא חותם

 

וואלה ?

 

בוא אספר לך משהו, אני נמצא רק בצד המוכר כי אני רוכש כלי רכב חדשים. בשנת 2006 הייתה לי אודי A4 יד ראשונה כמעט בת תשע - מודל 1998.

הרכב היה נקי לחלוטין ובמצב חדש. הקונה ראה את הרכב עוד לפני ששמתי פתק על החלון ומיד רצה לרכוש אותו.

לא הסכמתי לשני דברים:

- לחתום על משהו.

- למכור ללא בדיקה.

 

ניגשנו למוסך לקבל את הסטוריית הטיפולים, הלכתי איתו למכון בדיקה שהוא בחר.

הבהרתי לו שהמחיר שסכמנו עליו סופי ולא נתון לשום מו"מ נוסף, ירצה אחרי כל זה לרכוש את הרכב - מה טוב, לא יקנה - גם זה טוב.

עוד נקודה - אחרי הרכישה אינני אחראי לדבר אפילו אם הרכב יתפרק מיד במטר הראשון.

 

האיש לא קנה את הרכב - הוא חטף אותו.

 

אז מה אני רמאי? יש לי מה להסתיר? לא, אני פשוט לא מתכוון להתעסק עם ילדים זבי חוטם. קנית? החל מהרגע הזה שום דבר לא מעניין אותי יותר.

פורסם

מעולם לא חתמתי על כלום במכירת רכב (האמת? גם מעולם לא התבקשתי, למרות שמכרתי כבר למעלה מעשרה רכבים בחיי. זו סתם איזו המצאה שטותית מקומית שרצה בקארספורום וכנראה בעוד כמה קליקות הזויות. גם לא ביקשתי מאף אחד לחתום במעמד קניית רכבים), וגם על רכב חדש לא הייתי חותם כלום, גם אם הייתי יודע שהרכב נטול פגמים לחלוטין. שאני אתן לאיזה טמבל ממכון הבדיקה לגרום לי לנזק בכיס? אין שום סיבה בעולם. מה זה יתן לי? יש מספיק קונים שלא מבלבלים את המוח ולא מחתימים אותך על כלום.

×
×
  • תוכן חדש...