Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשאלתי ע"י חבר אם פיג'ו 205 שנת 93 1400 מנוע ברזל סטנדרטי למעט פילטר פתוח יכול נצח אותו ברייס עם סיויק 95 EX 1600 מנוע אלומניום עם פילטר פתוח, אגזוז זרימה חופשית ושורט שיפט.

את הדגם של הפיג'ו הוא לא אמר לי, כל חוות דעת תתקבל בברכה.

אני יודע שזה נשמע כמו שאלה של ילדים וגם אני אמרתי ככה אבל אמרתי לו שאני ישאל מומחים.

פורסם

עד כמה אני אוהב השוואות ילדותיות כאלה: "מי ינצח: פיל או אריה?".

 

ברור שסיויק. כמעט כל משפחתומטית יכולה לקחת את 205 הסטנדרטית. איזה סיכויים יש ל-205?

בסביבות 75סוסים מול מנוע VTEC 125כ"ס.

 

מצד שני, שים ל-205 ניטרו, טורבו ואז יהיה מה לדבר מול הסיויק ואפילו אולי תיקח אותה בפתיחה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
עד כמה אני אוהב השוואות ילדותיות כאלה: "מי ינצח: פיל או אריה?".

 

ברור שסיויק. כמעט כל משפחתומטית יכולה לקחת את 205 הסטנדרטית. איזה סיכויים יש ל-205?

בסביבות 75סוסים מול מנוע VTEC 125כ"ס.

 

מצד שני, שים ל-205 ניטרו, טורבו ואז יהיה מה לדבר מול הסיויק ואפילו אולי תיקח אותה בפתיחה.

 

ואם הוא ישים לסיויק טורבו וניטרו ? :twisted:

 

וחשבתי שבשלב מסויים בחיים יפסיקו לשאול תשאלות הילדותיות האלה.

פורסם

עוד דוגמא לשאלה דבילית זה האם הרכב שלי לוקח הונדה סיויק משנת 95 ?

 

פשוט אנשים חושבים אם יש לך רכב שיכול להרביץ אתה באמת תרביץ איתו בחיים לא התחראתי עם הרכב שלי וגם לא אעשה זאת... (יש הבדל בין לנסוע מהר להתחרא עליו) אחרת הרכב יתחרא לך על הכיס!!!

 

יאללה שאנשים יבינו שרוב הרכבים זה לא לתחרויות מירוץ, במיוחד על הכביש!!!

:2gunfire:העולם יפה יותר בXR3I!!!:crazyeyes
פורסם
עד כמה אני אוהב השוואות ילדותיות כאלה: "מי ינצח: פיל או אריה?".

 

ברור שסיויק. כמעט כל משפחתומטית יכולה לקחת את 205 הסטנדרטית. איזה סיכויים יש ל-205?

בסביבות 75סוסים מול מנוע VTEC 125כ"ס.

 

מצד שני, שים ל-205 ניטרו, טורבו ואז יהיה מה לדבר מול הסיויק ואפילו אולי תיקח אותה בפתיחה.

 

לסיוויק EX 95 יש מנוע D16Z9= 126 סוסים ולא 125.

פורסם

כן, בטח ש205 סטנדרטית יכולה לנצח סיוויק.

 

 

אם, נניח, המנוע של הסיוויק עובד של שלוש בוכנות, ההנד-ברייק מורם עד הסוף וגם הנהג בסיוויק לא ממש זוכר איך נוהגים על ידני ומתכבה לו הרכב פעמיים בזינוק מהמקום - אז אולי יש סיכוי ל 205 :lol:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

למה אין מישהו שעוקב אחרי מיילים כאלה ,מחרים רכבים משוגעים ושולל רשיונות לפני שנהרגים הולכי רגל שהולכים על המדרכה לאורך מסלול האידיוטים ? עליהם עצמם , שגומרים על עמוד (כי הם גם לא יודעים לנהוג ) באמת שלא צריך להיות אכפת. רק שייהרגו את עצמם לבד . לפעמים האח הגדול מ-1984 זה רעיון טוב.

פורסם

תודה לכם על התשובות.

שאלתי רק בגלל שאמרתי לו גם אני אמרתי לו אותו דבר.

הוא מצא איזה מישהו שאומר שהוא יכול לנצח אותו. כל אחד נהיה היום נהג מירוצים מקצועי אחרי שנגמר לו המלווה כבר מתחיל לעשות רייסים.

פורסם

חחח

 

איזה ילדים משועממים, מזכיר את הוויכוחים בבית ספר על "שלי יותר חזק".

 

ואגב - בשביל לעשות פתיחות לא צריך להיות נהג מירוצים, אפילו לא נהג מקצועי, פשוט ללחוץ פול גז עד הסוף, ובסוף לחייך כמו אחד שזכה במליון שקל.

×
×
  • תוכן חדש...