Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קליאו B ספורט MK2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני דיי הרבה זמן לא כתבתי פה בגלל הלימודים והעבודה אבל בכל אופן חשבתי להתייעץ איתכם...

 

בתום מכירת האיביזה חשבתי רבות לקראת השדרוג לרכב הבא.

ההחלטה הטבעית הייתה קופרה כי מאוד נהנתי מהרכב הקודם, אך שנת 2006 עדיין יקרה בשוק.

TYPE R או אימפרזה WRX נשארו בגדר חלום בגלל עלויות אחזקה וגם במחסור רציני או במכוניות בעלות שינויים רבים.

FR היא לא ממש בסדרי העדיפויות מהסיבה של הקופרה כרגע ובנוסף גם לא מצאתי אחת משנת 2005 שלא עברה שינויים דרמתיים במנוע.

 

לכן, בעקבות המלצות רבות שקיבלתי מחברים החלטתי ללכת לכיוון הקליאו B ספורט MK2. עדיפות עד כמה שאפשר ל"בציר" האחרון שהגיע לארץ (2003).

 

עכשיו, שאלותיי הם לחובבי הקליאו פה (כן! השתמשתי בחיפוש):

 

1. בערך כמה קליאואים MK2 שנת 2003 הגיעו לארץ?

 

2. האם יש מוסך באיזור חדרה/בנימינה/זכרון-יעקב שאתם ממליצים לטפל בו? האם למישהו פה יש נסיון עם המוסך של רנו/ניסן בחדרה?

 

3. האם מבחינת חלקי מנוע הרכב זהה בתכליתו ל-MK1? או שמא מדובר בקוד מנוע שונה ומכיל חלקים משודרגים?

 

4. מבחינת טיפולים - האם ניתן להשיג חלקים מקוריים גם דרך חנויות חלפים או שרק בקרסו? כי באיביזה הקודמת לא הייתה לי בעיה מיוחדת להשיג חלקי חילוף מקוריים.

 

5. מבחינת זמינות חלקים - אני מבקש שתיהיו אמיתיים. האם נתקלתם בתופעה שהמוסך היה צריך להמתין להגעת חלק מחו"ל? ז"א אי זמינות של חלקים במוסך המרכזי? אני מניח שלטיפול טיימינג צריך לקבוע תור מראש כדי לוודא את זמינות החלקים, אך השאלה היא עד כמה זמן צריך להמתין? אני מניח שמקרה כזה המוסך גם מרשה לעצמו להפריז במחירים...

 

6. והכי חשוב, אם מישהו מעוניין למכור MK2 ושמעתם אשמח לשמוע :-P

 

תודה לעוזרים.

פורסם
שלום לכולם,

 

אני דיי הרבה זמן לא כתבתי פה בגלל הלימודים והעבודה אבל בכל אופן חשבתי להתייעץ איתכם...

 

בתום מכירת האיביזה חשבתי רבות לקראת השדרוג לרכב הבא.

ההחלטה הטבעית הייתה קופרה כי מאוד נהנתי מהרכב הקודם, אך שנת 2006 עדיין יקרה בשוק.

TYPE R או אימפרזה WRX נשארו בגדר חלום בגלל עלויות אחזקה וגם במחסור רציני או במכוניות בעלות שינויים רבים.

FR היא לא ממש בסדרי העדיפויות מהסיבה של הקופרה כרגע ובנוסף גם לא מצאתי אחת משנת 2005 שלא עברה שינויים דרמתיים במנוע.

 

לכן, בעקבות המלצות רבות שקיבלתי מחברים החלטתי ללכת לכיוון הקליאו B ספורט MK2. עדיפות עד כמה שאפשר ל"בציר" האחרון שהגיע לארץ (2003).

 

עכשיו, שאלותיי הם לחובבי הקליאו פה (כן! השתמשתי בחיפוש):

 

1. בערך כמה קליאואים MK2 שנת 2003 הגיעו לארץ? הדור השני מהווה בערך 1/3.

 

2. האם יש מוסך באיזור חדרה/בנימינה/זכרון-יעקב שאתם ממליצים לטפל בו? האם למישהו פה יש נסיון עם המוסך של רנו/ניסן בחדרה?

 

3. האם מבחינת חלקי מנוע הרכב זהה בתכליתו ל-MK1? או שמא מדובר בקוד מנוע שונה ומכיל חלקים משודרגים? חלקם זהים, חלקם שונים, הקוד מנוע אכן שונה (למיטב ידיעתי)

 

4. מבחינת טיפולים - האם ניתן להשיג חלקים מקוריים גם דרך חנויות חלפים או שרק בקרסו? כי באיביזה הקודמת לא הייתה לי בעיה מיוחדת להשיג חלקי חילוף מקוריים. הכי משתלם לייבא בעצמך את החלקים היקרים, זה לא סיפור גדול ולפעמים זה יכול לחסוך לך עד כ 50% ממחיר הטיפול (פלאגים לדוגמא). בכל מקרה אני בטוח שמשתמש בשם wiking יישפוך קצת אור בעיניין.

 

5. מבחינת זמינות חלקים - אני מבקש שתיהיו אמיתיים. האם נתקלתם בתופעה שהמוסך היה צריך להמתין להגעת חלק מחו"ל? ז"א אי זמינות של חלקים במוסך המרכזי? אני מניח שלטיפול טיימינג צריך לקבוע תור מראש כדי לוודא את זמינות החלקים, אך השאלה היא עד כמה זמן צריך להמתין? אני מניח שמקרה כזה המוסך גם מרשה לעצמו להפריז במחירים... אני מטפל ברכב (mk1) במוסך המרכזי בצומת וולקן- חיפה. הריטואל הוא די קבוע- הרכב נכנס לטיפול מוקדם בבוקר, אם חלק ספציפי לא קיים במלאי, הם מזמינים אותו והוא מגיע עוד בצהרי היום של אותו היום. למוסכים המרכזיים ישנה אספקה של חלפים פעמיים ביום

(בוקר וצהריים), ולטענת המנהל מוסך שלי אין חלק (מלבד מנוע קומפלט) שלא יגיע עוד באותו היום. לדוגמא- הרכב שלי נכנס לא מזמן לטיפול 90 k , טיפול גדול יחסית, מרבית החלקים לא היו במלאי במוסך אך הם הגיעו עוד באותו היום והרכב שוחרר גם כן באותו היום.

 

6. והכי חשוב, אם מישהו מעוניין למכור MK2 ושמעתם אשמח לשמוע :-P

 

תודה לעוזרים.

 

בבקשה, תשובות באדום.

פורסם

תודה על התגובה.

 

1. שליש מכמה?

2. פלאגים זה פחות בעייתי אפשר להזמין מהאינטרנט כך גם עשיתי עם הרכב הקודם. השאלה לגבי חלקים לטיימינג - רצועות, משאבת מים, מותחנים, רצועת אביזרים. האם ניתן להשיג בחנויות לחלפים או רק במוסך מורשה?

פורסם

שליש מכמות הקליאואים על הכביש.

 

בנוגע לטיימינג - שים לב שה-2003 כבר היו צריכות לעבור טיימינג, בגדול (או עוברות בימים אלו :wink: ). אם תקנה מכונית שעברה טיימינג אתה מסודר ל-4 שנים לפחות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בתור התחלה תתחיל לקרוא בפורום רנו ב-PSI. תמצא לא מעט חומר שם שהעלו חברים וגם אני על דברים שונים.

כמו כן, אתה מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי להמלצות, עצות והכוונה.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

גם אם למישהו יש את נתוני המסירות של דגמי הקליאו ספורט, לצערינו (בעיקר למי שמחפש אחת) מס' יחידות לא מבוטל של הרכב הנ"ל סיימו את חייהם מקופלים על רמזור/מעקה בטיחות/ תעלה או משהו בסגנון. אני אישית שמעתי ממקור לא מוסמך (סוכן מכירות בכיר של רנו) שהעריך שנמכרו קרוב למאה יחידות של קליאו ספורט. שליש מהן הן מהדור השני- שוב פעם מדובר בהערכה בלבד.

פורסם

1. אני זוכר נתון של משהו כמו 130 מכוניות משני הדגמים, יש יותר MK1.

2. לא מכיר.

3. המנוע מאוד דומה, אבל יש כמה חלקים שונים כמו מצערת אלקטרונית ב-MK2 לעומת מכנית ב-MK1, אני חושב שהמחשב גם שונה.

4. תלוי מה, בגדול אפשר להשיג חלק מהדברים, אבל אל תצפה לזמינות חלקים של VAG.

5. לא נתקלתי בבעיה של זמינות חלקים, אבל אני בטוח שדברים נדירים לא קיימים במלאי (כמו במכוניות אחרות). בכל מקרה...לא מדובר באלפא בררה או משהו כזה.

6. לא מכיר, יש אחת ב-YAD2.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

4. תלוי מה, בגדול אפשר להשיג חלק מהדברים, אבל אל תצפה לזמינות חלקים של VAG.

 

תודה על העזרה,

 

השאלה לגבי חלקים לטיימינג - רצועות, משאבת מים, מותחנים, רצועת אביזרים. האם ניתן להשיג בחנויות לחלפים או רק במוסך מורשה?

פורסם

אם מתאמצים, ניתן להשיג כמעט הכל אבל תצטרך ידע במק"טים וספקי OEM. כשתגיע לגשר, נעבור אותו.:-D

 

ובפאן אחר: איך נפלו גיבורים שדודים לרגליה של צרפתיה אתלטית:wink:

Veni Vidi Vici

פורסם
אם מתאמצים, ניתן להשיג כמעט הכל אבל תצטרך ידע במק"טים וספקי OEM. כשתגיע לגשר, נעבור אותו.:-D

 

ובפאן אחר: איך נפלו גיבורים שדודים לרגליה של צרפתיה אתלטית:wink:

 

תודה על העזרה.

 

מק"טים הייתי עושה שימוש בתוכנת VAG... אני מניח שיש אותו דבר לרנו...

 

לגבי הפאן האחר: ידעתי שהשאלה תגיע. כתבתי את הסיבה בפתיחת השירשור. לצערי בארץ אין הרבה מאוד בחירות. המחירים בשחקים. האמת שתמיד המותג ישאר בליבי לא משנה מה תהיה הבחירה הבאה (שלצערי לא יכולה להיות סיאט קופרה).

פורסם

נמכרו 100 - 130 קליאו ספורט, מענין כמה נשארו על הכביש ועדיין לא התלבשו על איזה עמוד\עץ? :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

בדקתי את נושא כמות הרכבים שנמכרה.

 

המספר המדוייק הוא 89 קליאו ספורט בשנים 2000-2004, כלומר משני הדגמים.

הנתונים שיש לי אומרים שמהדגם השני יש רק 20 בארץ- לא נראה לי הגיוני...אבל אלו הנתונים שאמורים להיות מהימנים.

שימו לב שאין קליאו ספורט מודל 2000 או מודל 2004 והכוונה היא למועד המסירה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

משיטוט בפורום ומהזיכרון ידוע לי לפחות על 6-7 טוטאלוסים בשנים האחרונות, ועוד מספר דומה של מכוניות פגועות שלדה שעדיין נוסעות. בהנחה והיו עוד לא מעט מאלו ומאלו, אפשר לומר שקליאו תקינות יש על הכביש בטח סביב ה-50-60 ולא יותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...