Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 387
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ריאלי מאוד: הבורה v5 של אסף מ

ראלי (אבל ממש ממש לא משתלם וסביר להניך שלא יקרה ):bmw m3 e46 ,ניסן 370z המדהימה

ראלי פחות (אהם בלתי אפשרי ,כמו שהחיים ניראים עכשיו):מרצדס נcl 65 amg

 

אלו היו השקל וחצי שלי לדיון הזה :wink:

פורסם

אני אוהב מכוניות קטנות ישנות וכיפיות. מרצדסים/במווים/ג'יפים - לא.

הכי אני רוצה מיני ישנה עם צד חיצוני של קופר משנות ה70-80 ומנוע מקורי אבל משופר קצת ובפנים ב"התאמה אישית".

ועוד 2 מכוניות שאני אוהב והייתי רוצה לראות בחנייה שלי זה 106 ראלי מקורית ולוטוס סופר 7

``.jpeg

12062009025)2(.jpg

106 rally.JPG

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

החלום הראלי{מס חודשים} יהיה כמעט בטוח מזדה 3 {בגלל האישה}

אבל הלב שלי אומר 147 סלספיד 2.0 עם מושבי עור חום ורכב לבן כשלג

פורסם

בשבילי, ולדעתי לכולם לא צריך להיות כזה דבר לא ריאלי. מדובר סך הכל במכונית, לא בנסיעה במהירות האור (שגם תהייה אפשרית יום אחד :) ).

 

אז מה יש לנו-

1. פרארי F430 סקודריה 16M.

2. פרארי 458 שתבוא עלינו לטובה :)

3. שלבי GT500 סופר סנייק. אני מתחיל להתאהב, יכול להיות שההשלכות על רמת הרעש וכמות הדלק בעיר מגורי תהיינה בהתאם :).

 

2010_super_snake.jpg

פורסם

סובארו אימפרזה GT.

שנת 2000.

כחולה.

נקייה וסולידית, ללא מדבקות, ללא כונס, ספויילר קטן וסמלי, ג'נטים סולידים, אגזוז נורמלי.

בדיוק כפי שיצאה מהחברה.

לא צריך למשוך תשומת לב. המבין יבין.

כמו בתמונה, אבל כחולה ועם אגזוז רגיל.

 

תוספת לאחר עריכה- vw golf gti MK1

לבנה או כסופה, נקייה וסולידית למראית עין.

הבנתם כבר את הראש שלי- אני אוהב אותן זאב בעור כבש.

subaru-impreza-gc-rear.jpg

3_640x480.jpg

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אני אוהב מכוניות קטנות ישנות וכיפיות. מרצדסים/במווים/ג'יפים - לא.

הכי אני רוצה מיני ישנה עם צד חיצוני של קופר משנות ה70-80 ומנוע מקורי אבל משופר קצת ובפנים ב"התאמה אישית".

ועוד 2 מכוניות שאני אוהב והייתי רוצה לראות בחנייה שלי זה 106 ראלי מקורית ולוטוס סופר 7

 

 

ראיתי את הלוטוס סופר 7 יש כזאת בארץ בחנות של "בוואריאן מוטורס" בהרצליה,תקנו אותי אם אני טועה.

יש איזה מישהו שרוצה לקחת אותי כ"בן חסות" ולהיות המאסטר שלי למכוניות וללמד אותי כל מה שהוא יודע?

פורסם
מכונית החלום -= אינפיניטי!!

נוסע על G37 החלום - FX50

בקרוב...

 

אתה לא רציני :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בעוד 15 שנים יפקוד אותי משבר גיל הארבעים; או אז ימלאו 30 שנה להצגתה של הפרארי F355 - בדיוק הגיל המינימלי הנדרש ליבוא של מכונית אספנות לארץ. בהנחה שתהיה לי את היכולת הכלכלית, זה יתבצע. אין לי חלום ילדות מוטורי גדול יותר מזה. ה-F355 עבור ילידי שנות ה-80 היא מה שה-308 הייתה לילידי שנות ה-60 וששלושה(?) אקזמפלרים אדומים שלה נעים כיום בכבישי הארץ, בזכות משבר גיל הארבעים של בעליהן. :wink: עד כמה שזה יגרום לכם לעקם פרצוף, נשבתי בקסמה לחלוטין בעקבות סצנת המרדף ב"הפריצה לאלקטרז".

 

זו תהיה Berlinetta עם גיר ידני, למי שתהה. :-)

:idea:
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

חשבתי לערוך מן שאלון נחמד לגבי זה ואני מקווה לשיתוף פעולה:-)

 

איזה רכב אתם אוהבים ובוחרים מכל קטגוריה?

 

המטרה היא דיי פשוטה, לשתף את כולם בבחירתכם וסתם בשביל הספורט. דיי דומה לשרשור

הדביק שנקרא ''מי אתה, מאיפה אתה בא ועל מה אתה נוהג'', ממש סקר לכל דבר.

הקטגוריות בהמוניהן הן:

מיני, סופר מיני, משפחתי\קומפקטי, מסחרי, היברידי, מנהלים, מיניוואן, סלון\פאר, ספורטיבי\קבריולט, שטח קטן\בינוני, שטח גדול, שטח יוקרתי, רכב חלום אחד (לדוגמא רוונטון).

אפשר רכב מכל שנה ולוא דווקא מודרני.

 

אשמח אם תשתפו עימי פעולה.

 

בשרותכם אני מתחיל:

 

מיני- יונדאי I10. כי איזו אופציות עוד יש?

סופר מיני- דייהטסו סיריון. סנטימנטים שיש לי לרכב.

משפחתי קומפקטי- פיג'ו 308.

מסחרי- רנו קנגו, ערך סנטימנטלי רב, וידוע שהבחירה במולטיספייס תהיה חכמה יותר.

היברידי- טויוטה פריוס.

מנהלים- סקודה סופרב.

מיניוואן- פולקסוואגן טרנספורטר מולטיוואן.

סלון\פאר- אאודי A6.

ספורטיבי\קבריולט- אבחר שניים שאני אוהב וזאת האאודי A5 וטויוטה סולרה היפייפיה.

שטח קטן\בינוני- סוזוקי ג'ימני- מיני דיפנדר.

שטח גדול- לנד רובר דיפנדר.

שטח יוקרתי- בדרך כלל זה ''כאילו שטח'' יוקרתי אך בכל זאת אני בוחר בלקסוס RX450h המדהימה ביותר.

רכב חלום אחד- למבורגיני קונטאש.

 

ערב טוב והמשך שבוע מעולה.

שלומי.


×
×
  • תוכן חדש...