Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ZAZ הזה בדיוק באותו צבע כמו שהיה לנו במשפחה איפה שהוא בתחילת עד אמצע שנות ה-80'.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 387
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אאודי טיטי 2000-2003 S-LINE גיר רגיל קווטרו 6 הילוכים 225 כ''ס 1.8T (כסופה או שחורה רודסטר או קופה).

ב''ה בקיץ הבא תסתובב אחת ברחובות חיפה .:twisted:

qdwkqw0kgrhgookkuejllmv.th.jpg

Audi A4 2002 2.4 V6

פשוט כי הגיע הזמן להתקדם ! 8)

206CC לעולם נזכור :-D

פורסם

גם חלום וגם משהו שהולך לקרות, או היילקס S לא יודע משהו בצבע השחור והמנוע 3.0 עושה לי את זה...או לנד קרוזר קצר, בצבע לבן שנהב סאן רוף מערכת בקיצור הדגם הכי מפואר שיכול להיות. בינתיים זה עדיין חלום בתקווה שיתגשמו עוד מעט

פורסם

חלום וריאלי זה דבר והיפוכו!

האם יש דבר כזה חלום ריאלי? או שצריך לומר מטרה ריאלית או יעד ריאלי לתקופה הקרובה?

אבל כן, זה נשמע יותר טוב "חלום ריאלי".

 

ממתין בסבלנות עוד כחמש שנים, עד שהפרארי טסטרוסה קבריולט תגיע לגיל 30 ותוכל להכנס לארץ.

 

החלום האמיתי (בשלוש האחרות) 1963 Ferrari 250 GT berlinetta Lusso כמו שהיתה לשחקן סטיב מקווין.

נמכרה ב 2.3 מליון דולר

468601.jpg

christiesjetcenter2007---5.jpg

christiesjetcenter2007---6.jpg

christiesjetcenter2007---7.jpg

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

פורסם

יש לי כזאת פרארי :-Pקטנה, רק לא זוכר איפה שמתי אותה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

טוב אני ריאלי

אימפרזה טורבו שנת 2004 (הצורה של השנה הזאת)

 

WRX STI DCCD בצבע כחול.

 

אחח הצליל של המנוע בוקסר הזה ....

Suzuki Jimny

פורסם

מכונית חלום זה מכונית שנוסעת על אוויר, אפילו שזה איזה פורד פיאסטה שנת 80.

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

שני גלגלים (ריאלי) - הטנרה החדש.

 

ארבעה (כי אולי לא תהיה ברירה) - פורסטר טורבו דור קודם, מוגבהת.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ריאלי, החלומות בשמיים.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

פורשה קאיין מייבוא, ראיתי כאלה במנהטן ב-30 עד 50 אלף דולר משומשות עם מיילאג' נמוך.

החלום? פורשה זולה יחסית (בוקסטר, קאיימן)

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

פורסם

יהיה יותר נכון לשאול מה החלום הריאלי שלכם ובאיזה תקופה נראה לכם שתגשימו אותו?

 

החלום הריאלי שלי הוא על 2 גלגלים, ומשיקולי פרקטיקה בלבד קניתי פונטו כרגע ולא את האופנוע ;

ktm-125-exc-off-road-dirt-bike-2008.jpg

 

בעזרת השם שנה הבאה , לפני הגיוס אני אקנה לי אחד כזה, (KTM125 EXC 2008)8)

 

ואם ברכב אנחנו עוסקים אז מקווה שהרכב הבא שלי לאחר הצבא יהיה אימפרזה STI/WRX משנות ה2000. רק שישארו כמה שמורות עד אז...

 

אלון.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

לטעמי הרכב היפה ביותר שישנו בשוק הוא רובר 75. אך אינני חושב שאוכל לשאת בהוצאות אחזקתו. לצערי סעיף זה הוא הקובע במקרה שלי, לכן היופי לא משחק תפקיד מרכזי בהחלטותיי. אם אוכל להיות עוד כמה שנים עם סיוויק הייבריד - הרכב הבא כנראה יהיה פריוס דור 3 משומש. גמרתי אומר שלא לרכוש שוב רכב חדש. הפחד מקהל המקומי השורט והפוגע הורס את כל התענוג מהרכב החדש. בכל פעם שמישהו חונה ליד הרכב אני רץ להציץ בחלון אם החנייה עברה בשלום ואם אוכל לתפוש את הפוגע בזירת הפשע. בכל פעם שאני מחפש חנייה - אני עושה חישובים מורכבים היכן לשים את הרכב הרחק מהדיבילים שלא יעברו ליד. כאשר אני חוזר לרכב החונה אני מרגיש דפיקות לב האים הפעם הכל עבר בשלום. כמובן שחל איסור מוחלט על נסיעות בתוך תל אביב. רק תחבורה ציבורית. הרי יש סיכוי טוב שהרכב לא יחזור ממרכז תל אביב כפי שהוא נכנס אליו. די, מספיק. רוצה שוב רכב משופשף עם ירידת ערך בהתאם, שכל שריטה נוספת כבר לא מורידה הרבה.


×
×
  • תוכן חדש...